Eikö saatanan palvonta saa aikaan pahaa ihmiselle? onko kellään sellasesta kokemusta? nukeilla onnistunut?? vai wiccalaisuutta enemmän? mä en tajua miten mä muuten selviin kun kostamalla. mua väitetään syylliseksi eräässä oikeusjutussa. mä en vaan suostunu sovitteluun. ehkä mä vaan oon tyhmä..
Satanismi- kosto pahuudelle?
selja2
3
159
Vastaukset
- satanismi.fi
Käänteinen kristinusko on ihan sama asia kuin satanismi. Kristinusko on samaa kirkkovenettä vain kölin toinen puoli. Saatana on kirkonmiesten keksintö jolla pelotellaan pakanoita.
- Saltn'pepa soi
Satanismi ei ole käänteistä kristinuskoa. Tietysti mitä tahansa voi väittää jos haluaa trollata tai on muuten vaan tyhmä.
- Nauttikaa
Ja tässä sitä musiikkia...
https://www.youtube.com/watch?v=vCadcBR95oU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207