Terve,
Olen Jani Kuusisto ja tarjoan halukkaille englanninkielen taidon omaaville henkilöille työtä. Työ liittyy markkinointiin ja mikä parasta palkan päätät sinä itse! Enemmän työtä -> enemmän rahaa. Helppoa.
Jos olet kiinnotunut tienaamaan elantosi kotoa käsin tietokoneesi avulla, otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]
Töitä heti! - Katso nyt
5
689
Vastaukset
- hyvästi
Menes nyt takaisin nukkumaan.
- Päätä jo
Oletko Jani Kuusisto vai "Elopainen" (Elop)? Jos et edes sitä tiedä, niin jo on uskottavuutesi huipussaan!
- kiinnostunut
Palkan päätät sinä eli provisio? Onko mitään minimisummaa jonka saa kuussa jos kauppa ei käy?
- riistetty työmies
Niin ja vielä; eihän tämä ole mitään sellaista tuolla alalla tyypillistä pyramidihuijausta että pitää maksaa joku lisenssi tai ohjelmisto että pääsee alkuun tai perustaa toiminimi? Onko se ihan oikea työsuhde ilman mitään kikkailuita?
- gnmail haisee
gmail emaililla mulle tehtiin suurjäynä asunnonhaussa, ja olen nyt asunnoton.
Hlesinki täynnä hulluja-
voi tietysti olla oikeakin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882