Terve,
Olen Jani Kuusisto ja tarjoan halukkaille englanninkielen taidon omaaville henkilöille työtä. Työ liittyy markkinointiin ja mikä parasta palkan päätät sinä itse! Enemmän työtä -> enemmän rahaa. Helppoa.
Jos olet kiinnotunut tienaamaan elantosi kotoa käsin tietokoneesi avulla, otathan yhteyttä osoitteeseen [email protected]
Töitä heti! - Katso nyt
5
677
Vastaukset
- hyvästi
Menes nyt takaisin nukkumaan.
- Päätä jo
Oletko Jani Kuusisto vai "Elopainen" (Elop)? Jos et edes sitä tiedä, niin jo on uskottavuutesi huipussaan!
- kiinnostunut
Palkan päätät sinä eli provisio? Onko mitään minimisummaa jonka saa kuussa jos kauppa ei käy?
- riistetty työmies
Niin ja vielä; eihän tämä ole mitään sellaista tuolla alalla tyypillistä pyramidihuijausta että pitää maksaa joku lisenssi tai ohjelmisto että pääsee alkuun tai perustaa toiminimi? Onko se ihan oikea työsuhde ilman mitään kikkailuita?
- gnmail haisee
gmail emaililla mulle tehtiin suurjäynä asunnonhaussa, ja olen nyt asunnoton.
Hlesinki täynnä hulluja-
voi tietysti olla oikeakin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931