Eli miten servaan mun kaverin. Ollaan siis tyttöjä ;)
Miten servata kaveri?
hjklhidho ♥
4
2594
Vastaukset
- PvMiäs
hmm... -.- servaus on hiphop kulttuurin sana mitä käytetään rap-battlessa ku toinen jäätyy eli jää sanattomaksi. Eli toisen pitää eka sanoa sulle jotain millon käännät sen häntä itseään vastaan niin nerokkaasti että ei saa enää sanaakaan suustaan, tai ainakaan mitään järkevää... Joten ei siihen voi etukäteen antaa vinkkiä vaa käytä mielikuvitustasi
- jonneserver
jos haluut servaa jonku huolella sanosille et vedäkäteen jos sullon jotain mihin vetää siit menee hiton hiljaseks
- servaajaPRO
Joku sano mul painu vittuu
Vastasin levit etee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2487548Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka481571Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451425Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal551091Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1121078- 75941
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62937Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38881Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.16862- 44831