Sanokaa joku hyvä ww2 ase,ei mielellään snipua. Ite oon kattonu ja m1 garand. Hintaa sais olla aaseelle 0-400€ ja vireille saman verran. (eikä mielellää kaasuaseita) kiitos!
ww2
5
89
Vastaukset
- ?????:(
Pliis joku... Ja rahaa säästän kokoajan ku pitäs saaha ww2 setti..
Suurin osa WW2 aseista vaati ne pirun hylsyt joten ne ei ole käytännöllisiä sinänsä ja kun kaasut ei kelpaa niin huono ehdotella mitään...
- ????
Mut esim osaatteko sanoo mm ww2 pistoolia? Ja tiiättekö minkä osia m1 garand käyttää?
???? kirjoitti:
Mut esim osaatteko sanoo mm ww2 pistoolia? Ja tiiättekö minkä osia m1 garand käyttää?
No pistooleja esim: M1911 ja lugeri.
Miten niin minkä osia? M1 muistaakseni löytyy Cymalta, Dboys, Marushin, ICS ja Double Eagle.soviet.sniper kirjoitti:
No pistooleja esim: M1911 ja lugeri.
Miten niin minkä osia? M1 muistaakseni löytyy Cymalta, Dboys, Marushin, ICS ja Double Eagle.Viittasi varmaan rataslaatikkooon ja aseessahan on V7 boksi. Voitko linkata Cyman ja Dboysin M1 Garandit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368