Heip,
ois tarkotus matkata (ihan Suomen sisäpuolella) tietokone mukanani Tammikuussa. Itellä on tollanen avonainen vetosysteemi, mut en oikeen talvella luota siihen.
Oon nähny ihmisillä sellassia isoja vedettäviä matkalaukkuja, itekki tarvisin sellassen.
Etsisin laukkua joka olisi noin. 50cm pitkä, 40cm korkea, ja 20cm leveä.
http://i.imgur.com/Eu5RVW1.png
Kone itsessään ei ole ihan noin iso, isompiakin otan ja toivon että ehdotatte, että näyttö vähän muutakin mahtuisi mukaan.
Kiitos :)
Matkalaukkua
12
229
Vastaukset
- ojoaaz
osta läppäri
- tietamatonn
No kyllä oli harvinaisen huono vastaus, en rupea ostelemaan läppäriä tollassen matkan takia jos haluan läppäriin samanlaista tehoa kun pöytäkoneeseeni, tulee se kyllä maksamaan..
- Santerii
Hieno kuva. Itsekö piirsit jollain CAD-kurssilla?
- tietamatonn
Kovasti anteeksi etten minä 28v erämies osaa piirtää paintilla paremmin..
- Niksi-Pirkka
Mikset osta sopivan kokoisia vanerilevyjä ja nikkaroi niistä itsellesi juuri oikean kokoista kuljetuslaatikkoa?
- Saa käyttää
Tammikuussa on jo lunta, eli voit hiihtää kohteeseesi. Tietokone kulkee ahkiossa näppärästi mukana.
- matkaaja2
Tietokone mukaan ?? Vaikeaa lennolla.
- ojoaaz
no harva kuljettelee pöytäkonetta pitkin poikin maita ja mantuja. matkalaukkukaupat on täynnä vedettäviä laukkuja, muita ei kai nykyään myydäkään. jos aiot lentää niin kannattaa varmistaa ettei laukku ylitä sallituja mittoja. jos aiot näytön sorhata samaan laukkuun niin aika isohan tuon laukun täytyy olla vaikka kyseessä olisi pienikin littunäyttö. joka tapauksessa syytä on hankkia kovakuorinen laukku.
- Timo timpuri
Vaneriboxi on kestävämpi ja kaikin puolin parempi.
- tietamatonn
Ihan autolla olen menossa, enkä mielelläni rupea itse mitään sellastan nikkaroimaan, olisi kiva jos laukussa olisi taskujakin mihin saa oheisskeidaa laitettua ym.
- Yngvi
Jaa... että meinasit paskantaa sivutaskut täyteen ja lähteä reissuun... trevlig resa vaan sulle...
- 1411
Kyllä itse kone juuri ja juuri mahtuu käsimatkatavaroihin, jos ei paina liikaa. Litteää, pientä näyttöäkin voi yrittää mahduttaa samaan laukkuun, mutta siinä kyllä tosi rajoilla eli mitään muuta ei mukaan sitten voisikaan ottaa ellei niitä laita ruumaan.
Vedättävä laukku paras. Laukkuliikeestä, marketeista tai netistä voi katsella eri malleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897