Matkalaukkua

tietamatonn

Heip,

ois tarkotus matkata (ihan Suomen sisäpuolella) tietokone mukanani Tammikuussa. Itellä on tollanen avonainen vetosysteemi, mut en oikeen talvella luota siihen.

Oon nähny ihmisillä sellassia isoja vedettäviä matkalaukkuja, itekki tarvisin sellassen.
Etsisin laukkua joka olisi noin. 50cm pitkä, 40cm korkea, ja 20cm leveä.
http://i.imgur.com/Eu5RVW1.png

Kone itsessään ei ole ihan noin iso, isompiakin otan ja toivon että ehdotatte, että näyttö vähän muutakin mahtuisi mukaan.

Kiitos :)

12

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ojoaaz

      osta läppäri

      • tietamatonn

        No kyllä oli harvinaisen huono vastaus, en rupea ostelemaan läppäriä tollassen matkan takia jos haluan läppäriin samanlaista tehoa kun pöytäkoneeseeni, tulee se kyllä maksamaan..


    • Santerii

      Hieno kuva. Itsekö piirsit jollain CAD-kurssilla?

      • tietamatonn

        Kovasti anteeksi etten minä 28v erämies osaa piirtää paintilla paremmin..


    • Niksi-Pirkka

      Mikset osta sopivan kokoisia vanerilevyjä ja nikkaroi niistä itsellesi juuri oikean kokoista kuljetuslaatikkoa?

    • Saa käyttää

      Tammikuussa on jo lunta, eli voit hiihtää kohteeseesi. Tietokone kulkee ahkiossa näppärästi mukana.

    • matkaaja2

      Tietokone mukaan ?? Vaikeaa lennolla.

    • ojoaaz

      no harva kuljettelee pöytäkonetta pitkin poikin maita ja mantuja. matkalaukkukaupat on täynnä vedettäviä laukkuja, muita ei kai nykyään myydäkään. jos aiot lentää niin kannattaa varmistaa ettei laukku ylitä sallituja mittoja. jos aiot näytön sorhata samaan laukkuun niin aika isohan tuon laukun täytyy olla vaikka kyseessä olisi pienikin littunäyttö. joka tapauksessa syytä on hankkia kovakuorinen laukku.

      • Timo timpuri

        Vaneriboxi on kestävämpi ja kaikin puolin parempi.


    • tietamatonn

      Ihan autolla olen menossa, enkä mielelläni rupea itse mitään sellastan nikkaroimaan, olisi kiva jos laukussa olisi taskujakin mihin saa oheisskeidaa laitettua ym.

      • Yngvi

        Jaa... että meinasit paskantaa sivutaskut täyteen ja lähteä reissuun... trevlig resa vaan sulle...


    • 1411

      Kyllä itse kone juuri ja juuri mahtuu käsimatkatavaroihin, jos ei paina liikaa. Litteää, pientä näyttöäkin voi yrittää mahduttaa samaan laukkuun, mutta siinä kyllä tosi rajoilla eli mitään muuta ei mukaan sitten voisikaan ottaa ellei niitä laita ruumaan.
      Vedättävä laukku paras. Laukkuliikeestä, marketeista tai netistä voi katsella eri malleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe