Olisin lähdössä Brasiliaan..
ja haluaisin tietää mistä lentoliput kannattaisi hankkia..
netistä? mistä sieltä on turvallisinta? tarviinko jotain visa korttia?
vai matkatoimistosta?
mistä te ootte hankkinu lippunne Brasiliaan lentäessä?
kiitos :)
Mistä kannattaa hankkia liput?
4
398
Vastaukset
- brassimies
Itse hommasin Momondo.com sivuston kautta... 1100€ menopaluu. 2 vaihdon lentoja molemmat. Mihispäin brasseja menossa? itse laskeuduin Recifeen, mutta sieltä matka jatkunut jo etiepäin.
Riippuu tietysti mihin aiot mennä. Itse etsiskellyt täältä; http://www.fi.kayak.com/
Ei puutu kuin matkaseura :\- minävain1234567
Porto Alegren lentokentälle pitäis päästä.
Sieltä mua tultas hakemaan, joten suora lento esim Lissabonista sinne ois hyvä.- LIS-POA
Lippuja voi hakea tuon Kayakin kautta, tai jollain muulla hakukoneella, tai lentoyhtiöiltä suoraan. Ainoa tapa päästä Porto Alegreen Suomesta yhdellä vaihdolla on TAP Portugalin kyydissä Lissabonin kautta kolme kertaa viikossa. Siinä on vielä sellainen huono puoli, että lennot lähtevät Lissabonista aamupäivällä, eikä niihin ehdi samana päivänä Helsingistä ainakaan suorilla lennoilla, joten siinä joutuu yöpymään Lissabonissa. Nopeamman ja halvemman yhteyden todennäköisesti löytää kun ottaa suosiolla kaksi vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663