Käyttääkö kukaan tällaisia? Tekisi kovasti mieli kokeilla, esim. AllicinMAX vaikuttaa lupaavalta.
Valkosipulitabletit, jotka sisältää allisiinia
2
348
Vastaukset
- Anonyymi
Wanha avaus, mutta kun ei muutakaan ole.
Garlimaxia aloitin kokeilemaan kun ei kestä syödä valkosipulia tuoreena. Ei vaan kroppa kestä perhana, tulee aina muutaman tunne "kuume" jos syö tuoretta valkosipulia.
Garlimaxilla näyttäis olevan sama positiivinen vaikutus verenpaineeseen kuin tuoreilla valkosipulinkynsillä eli mulla laskee paineita huomattavasti tehokkaammin kuin mitkään lääkärin kirjoittelemat lääkkeet. - Anonyymi
En ole kokeillut, mutta syön tuoretta valkosipulia aika usein ja jos tuntuu pieniäkään flunssaoireita syön 3-4 kynttä päivässä. Flunssaa ei ole ollut pariin vuoteen, sen jälkeen kun aloitin valkosipulilla, tuttavan neuvosta. Flunssaoireet yrittävät tulla, mutta valkosipulilla pysäytän ne niin että jäävät hyvin matala-asteisiksi muutaman päivän väsymykseksi.
Syön tuoretta valkosipulia monin tavoin, parhaimmalta se maistuu maustekurkun päällä. Kaupasta saa valkosipulimaustekurkkua, mutta siinähän ei juuri ole valkosipulia, eikä makukaan vastaa sitä kuin jos laittaa leivälle maustekurkun siivuja tuoreen valkosipulin kanssa.
Myös joidenkin marjojen kuten mustaherukan kanssa tuore valkosipuli sopii hyvin.
Tuoksua neutraloi esim. sitruuna ja mahdollisesti myös muut hedelmät ja marjat, joissa on polyfenoleita. Olen harkinnut kyllä, että jos tuoksu jossain vaiheessa alkaa haitata ympäristöä, (vielä ei ole kommenotoitu) niin kokeilisin allisiinikapseleita. En vaan tiedä ovatko yhtä tehokkaita.
Valkosipulihan tappaa bakteereita ja viruksia, se on vanhastaan tiedetty ja tutkimuksin todistettu. Jo keskiajalla esim. haavoja hoidettiin valkosipulihauteella, jotain muutakin siinä oli en muista mitä. Ja kun se resepti testattiin nykytutkimuksessa, se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765