AUTTAKAA

toivottavastiei

oon 15v tyttö ja täs noin 10pv sitten oltiin porukalla kaverin luona ja keskellä yötä heräsin siihen että yhden pojan sormet olivat housujeni sisällä......... kaikki varmaan tietää mitä ne siellä teki mutta niin ni pointti on se että voinko olla raskaana?? koska mulla oli sillo menkat ja pojan sormissa oli varmaan siemennestettä...
apuva mua pelottaa en todellakaa oo valmis äidiks ! ja tosiaan oon nyt käyny vessassa tosi useesti yms ........... mut apua :(

23

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiskä 2

      et varmaan ole raskaana,no en ole gyne, mut kyllä tarvii vähän enemän jos raskaaksi,ja älä mene enää tuommosten ällöjen tykö

    • 12/32

      Sinut on raiskattu, tee rikosilmoitus poliisille!

    • onneks olkoon

      onneks olkoon, ja poika lapsi tulkohon.

    • ilostuvat vanhemmat

      hyvä hyvä äiti ja iskä ilostuu taatusti

    • kirjottaja

      häh eli voinko mahollisesti olla raskaana !??! APUA ITKEN :((((

    • apuapelottaaapua

      voieii apua :`( tää pilais mun koko elämän ! mä niin toivon että en oo raskaana !!

    • kirjottaja yhä

      APUA OIKEASTI MUA PELOTTAAA :( ! anteeks ku spämmin mut tä on kauheinta mitä mulle vois ikänä tapahtua ! oon neitsyt ja vittu en TODELLAKAA oo valmis äidiks ! miten mä voin varmistua tän asian kanssa ? apua :`(

    • itkenpelottaa

      mä tahon kuolla,

    • erp

      Siis mistä päättelet että pojan sormissa ois ollu siemennestettä?? Jos olikin, niin on kyllä hyvin epätodennäköistä (vaikka tietty mahdollista) että olisit raskaana! Älä siis vaivu epätoivoon ainakaan ennen kuin olet päässyt tekemään testin. Ja oliko pojat sormet siis ihan kunnolla sisälläsi vai ihan vaan housujen sisällä?

      Joka tapauksessa olet kokenut seksuaalista väkivaltaa ja sinun pitäisi ilmoittaa asiasta. Mene juttelemaan vaikka koulun terkkarille tai kuraattorille, etteivät pääse tekemään samaa jollekkin toiselle, tai vielä pahempaa!

    • kirjoitttaja

      mua pelottaa puhua kellekkään ja muutenki hävettää :( mutta hei milloin olisi sopiva aika tehä testi? ja apua asun tosi pienessä kylässä ja mun äitipuoli on täällä ainoan kaupan päällikkö... mutta enköhän mä saa testin jostain ostettua :/

    • sad234

      ja paljonki se maksaa? ;o

    • itkueilopu

      puhukaa joku järkevä aikunen :(

    • erp1

      No et nyt oikein vastannu edellisiin kysymyksiin... Eli oliko sormet sisälläsi? ja mistä epäilet että olis spermaa sormissa?

      Testin voit tehdä sillon kun sulla normaalisti alkais kuukautiset. Ihan cittareista ja prismoistaki saa testejä. Liuskaversiot maksaa vaan muutaman euron. Apteekista saat testejä about kympillä.

    • apuvaa

      anteeks ku en vastannu :(! mut en oo aiva varma spermasta, ja sillonku heräsin niin sillon ainakin oli sisällä!
      mua vaan pelottaa ihan kamalasti !!! itkettää kokoajan. mä en pystyis pitämään vauvaa, oon itekki vasta lapsi. niin toivon että en ole raskaana ! puhua en uskalla kenellekkään :( ja mun menkat ei ole oikein säännölliset, niin mistä tiiän et millon mun kannattais testi tehä? :o

    • taasminä

      tiiän, että äiti olis asiassa minun tukena mutta en kestä sitä että miten hän katsoisi minuun ja varmasti olis tosi pettynyt !! apuva, en oo koko elämäni aikana toivonu mitää nii paljon ku nyt tätä, että en oo raskaana ! :(:( mä en jaksa enkä kestä.

    • kirjottajayhä

      eikö ketää enää kiinosta kommentoida?:(

    • terkka täällä

      Jos sulla oli menkat tuolloin, niin erittäin epätodennäköisesti oot raskaana...menkkojen aikaan kun ei oikein yleensä tulla raskaaksi, kun silloin juuri kaikki raskautumiseen tarvittava materiaali valuu ulos... Nyt rauhotut!

      Jos sulla on epäsäännööliset menkat, nii tee se testi suunnilleen 4 vkon päästä siitä tapauksesta, se maksaa apteekissa noin 6-7e. En millään usko että olet raskaana, mutta seksuaalista väkivaltaa olet kokenut, eli meneppä terkan puheille!

    • erp

      Ei tässä ole enää kommentoitavaa. Kaikki järkevät neuvot on annettu ja nyt sun pitäis vaan noudattaa niitä:

      -et todennäkäisesti oo raskaana mutta
      -tee testi muutaman viikon päästä jos kuukautisia ei kuulu
      -kerro jollekkin aikuiselle. Vaikka oisit ollut kuin kännissä, se ei ollut sun vika. Piste!!

    • mimi2

      Sun pitäisi ehdottomasti kertoa tapauksesta jollekin aikuiselle. Jos et kestä äidillesi kertoa, niin sitten esimerkiksi koulun terveydenhoitajalle. Ymmärrettävää että hävettää, mutta sinulla ei ole mitään oikeaa syytä.

      Poika on tehnyt rikoksen kajoamalla toiseen ilman lupaa! Jos et nyt kerro, aikuisena voi jäädä kalvamaan!

      Ja raskaus on kyllä tosi epätodennäköinen, mutta hyvähän se on varmistaa testillä.

    • etkai

      Etkai sä ollu raskaana näin ku pari vuotta myöhemmin kysyn?

    • mahakuoleeee

      auttakaa maahani sattuu nii hirveasti!!!!

    • Auttakaamuapliis

      Kannattaa vaa kertoo vanhemmille. Ja mjuten latasin tossa hetki sitten yhen emoji keyboard sovelluksen tai mikä nyt onkaa. Sitte poistin sen ku ei se ollukaa hyvä mut nyt se jäi päälle enkä tiedä miten sen saa pois. Voiks joku auttaa? Nä ä ja ö kirjaimet on jotenkin alempana kun muut korjaimet ja numerot on ylempänä. Ja nää emojit on ihan erilaisia

      • twetewtwet

        Meee www.f-secure.com ja kysy niiden live-chatista. Ilmeisesti koneelle latautu joku lisäosa, jos ne suostuu tuolla neuvomaan ni saat asian kuntoon 5 minsassa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3704
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      583
      3483
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3382
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2177
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2121
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      319
      1935
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      157
      1636
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe