Ensikertalaisena

Tunisiaaaaaan!!!

Hei!

Minnepäin kannattaisi lähteä ensikertalaisena?
Katselin Deturin sivuja ja oli aika halpoja matkoja joulukuulle.

Millainen keli on joulukuun puolessavälin?

Millainen paikka on MONASTIR ?

Mitä pitää ottaa huomioon ennen lähtöä?

Odotan lomaltani löhöilyä ja shoppailua....

7

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carin

      Lähtisin Sousseen. Ja nimenomaan keskustahotelliin, jos haluat shoppailla ja löhöillä. Joulukuun puolessavälissä ei ihan rantakelit enää ole, mutta aurinkoa voi ottaa monta tuntia päivässä. Varaa hotellista huone päiväauringon puolelta.

      Monastiriin en menisi enkä Hammametiin. Olin niissä vuosi sitten yhden päivän ja se kyllä riitti. Sousse on paljon monipuolisempi, suurempi ja siistimpi. Neljän matkan perusteella voin sanoa tämän.
      Ennen lähtöä kannattaa lukea vaikkapa matkanjärjestäjien sivuilta tietoja kaupungista.
      Jos aiot olla suurimman osan päivästä kaupungilla ja syödä siellä, kannattaa valita hieman halvempi hotelli ja panostaa nauttimaan pienistä ravintoloista ja kahviloista. Jos taas haluat viettää iltoja hotellista, ota puolihoito vähän paremmassa hotellissa ja saat syödä illalla hyvin.

    • El Mouradi club Kant

      Olen lähdössä Sousseen kuuden viikon matkalle tammikuussa. Suosittelen Soussea. Hammamet oli pieni ja likainen...

      Sää joulukuussa voi olla jo viileä.

      • Hyvää matkaa

        Ilmeisesti nimimerkkisi tarkoittaa hotellia mihinkä menet. Oltiin viimme joulukuussa kyseisessä hotellissa kolmeviikkoa, oli ihan kiva paikka.Viestin alottaelle minäkin suosittelisin tätä paikkaa.Itse olemme menossa Joulukuussa Monastiriin vaihtelun vuoksi.


      • 4 krt. Tunisiaan
        Hyvää matkaa kirjoitti:

        Ilmeisesti nimimerkkisi tarkoittaa hotellia mihinkä menet. Oltiin viimme joulukuussa kyseisessä hotellissa kolmeviikkoa, oli ihan kiva paikka.Viestin alottaelle minäkin suosittelisin tätä paikkaa.Itse olemme menossa Joulukuussa Monastiriin vaihtelun vuoksi.

        Hei, kiitos vastauksesta. Jos olette olleet ko. el Mouradi club Kantaoui-hotellissa, niin kertoisitteko, minkälaiset aamupalat ja puolihoidon ilta-ruoka olivat? Minulla on siellä puolihoito ja matkustan yksin.


      • Hyvää matkaa
        4 krt. Tunisiaan kirjoitti:

        Hei, kiitos vastauksesta. Jos olette olleet ko. el Mouradi club Kantaoui-hotellissa, niin kertoisitteko, minkälaiset aamupalat ja puolihoidon ilta-ruoka olivat? Minulla on siellä puolihoito ja matkustan yksin.

        Kyllä oltiin kyseisessä hotellissa Joulukuussa kolme viikkoa puolihoidolla, minun mielestä aamupalalla oli monenlaista ruokaa ns,puffet aamiainen,iltaruuassa ei ollut moittimista. Joulu illalinen tuli samaan hintaan. Hyvää matkaa.


    • sousse

      Hei. Onko joku ollut soussessa El Mouradi Palace hotellissa? Millaisia kokemuksia siitä ja soussesta muutenkin? Onko basaarikauppiaat niin kauheita,ettei viitsi sinne ollenkaan mennä? Ja minkälaista keliä on ollut marras-joulukuun vaihteessa, tarvitseeko uikkareita pakata mukaan? Kiitos paljon vastauksista, ekaa kertaa ollaan Tunisiaan menossa

      • carin

        Marras-joulukuun vaihteessa olin Soussessa viime vuonna ja ihan mukavasti sujui rannalla auringosta nauttiminen bikineissä muutaman tunnin keskipäivällä.

        Basaareissa kiertely onnistuu hyvin, kunhan ei turhan pitkään viivy yhdessä paikassa ellei aio ostaa mitään. Hyvä neuvo on se, että kohtelet toisia ihmisiä matkoillakin siten kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

        Sousse on monipuolinen. Kannattaa etukäteen ottaa selvää paikasta. Netistä löytyy paljon tietoa, kuvia jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe