Ensikertalaisena

Tunisiaaaaaan!!!

Hei!

Minnepäin kannattaisi lähteä ensikertalaisena?
Katselin Deturin sivuja ja oli aika halpoja matkoja joulukuulle.

Millainen keli on joulukuun puolessavälin?

Millainen paikka on MONASTIR ?

Mitä pitää ottaa huomioon ennen lähtöä?

Odotan lomaltani löhöilyä ja shoppailua....

7

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carin

Lähtisin Sousseen. Ja nimenomaan keskustahotelliin, jos haluat shoppailla ja löhöillä. Joulukuun puolessavälissä ei ihan rantakelit enää ole, mutta aurinkoa voi ottaa monta tuntia päivässä. Varaa hotellista huone päiväauringon puolelta.

Monastiriin en menisi enkä Hammametiin. Olin niissä vuosi sitten yhden päivän ja se kyllä riitti. Sousse on paljon monipuolisempi, suurempi ja siistimpi. Neljän matkan perusteella voin sanoa tämän.
      Ennen lähtöä kannattaa lukea vaikkapa matkanjärjestäjien sivuilta tietoja kaupungista.
      Jos aiot olla suurimman osan päivästä kaupungilla ja syödä siellä, kannattaa valita hieman halvempi hotelli ja panostaa nauttimaan pienistä ravintoloista ja kahviloista. Jos taas haluat viettää iltoja hotellista, ota puolihoito vähän paremmassa hotellissa ja saat syödä illalla hyvin.

• El Mouradi club Kant

Olen lähdössä Sousseen kuuden viikon matkalle tammikuussa. Suosittelen Soussea. Hammamet oli pieni ja likainen...

Sää joulukuussa voi olla jo viileä.

• Hyvää matkaa

Ilmeisesti nimimerkkisi tarkoittaa hotellia mihinkä menet. Oltiin viimme joulukuussa kyseisessä hotellissa kolmeviikkoa, oli ihan kiva paikka.Viestin alottaelle minäkin suosittelisin tätä paikkaa.Itse olemme menossa Joulukuussa Monastiriin vaihtelun vuoksi.

• 4 krt. Tunisiaan
        Hyvää matkaa kirjoitti:

Ilmeisesti nimimerkkisi tarkoittaa hotellia mihinkä menet. Oltiin viimme joulukuussa kyseisessä hotellissa kolmeviikkoa, oli ihan kiva paikka.Viestin alottaelle minäkin suosittelisin tätä paikkaa.Itse olemme menossa Joulukuussa Monastiriin vaihtelun vuoksi.

Hei, kiitos vastauksesta. Jos olette olleet ko. el Mouradi club Kantaoui-hotellissa, niin kertoisitteko, minkälaiset aamupalat ja puolihoidon ilta-ruoka olivat? Minulla on siellä puolihoito ja matkustan yksin.

• Hyvää matkaa
        4 krt. Tunisiaan kirjoitti:

Hei, kiitos vastauksesta. Jos olette olleet ko. el Mouradi club Kantaoui-hotellissa, niin kertoisitteko, minkälaiset aamupalat ja puolihoidon ilta-ruoka olivat? Minulla on siellä puolihoito ja matkustan yksin.

Kyllä oltiin kyseisessä hotellissa Joulukuussa kolme viikkoa puolihoidolla, minun mielestä aamupalalla oli monenlaista ruokaa ns,puffet aamiainen,iltaruuassa ei ollut moittimista. Joulu illalinen tuli samaan hintaan. Hyvää matkaa.

• sousse

Hei. Onko joku ollut soussessa El Mouradi Palace hotellissa? Millaisia kokemuksia siitä ja soussesta muutenkin? Onko basaarikauppiaat niin kauheita,ettei viitsi sinne ollenkaan mennä? Ja minkälaista keliä on ollut marras-joulukuun vaihteessa, tarvitseeko uikkareita pakata mukaan? Kiitos paljon vastauksista, ekaa kertaa ollaan Tunisiaan menossa

• carin

Marras-joulukuun vaihteessa olin Soussessa viime vuonna ja ihan mukavasti sujui rannalla auringosta nauttiminen bikineissä muutaman tunnin keskipäivällä.

Basaareissa kiertely onnistuu hyvin, kunhan ei turhan pitkään viivy yhdessä paikassa ellei aio ostaa mitään. Hyvä neuvo on se, että kohtelet toisia ihmisiä matkoillakin siten kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

Sousse on monipuolinen. Kannattaa etukäteen ottaa selvää paikasta. Netistä löytyy paljon tietoa, kuvia jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4743
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      400
      1447
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1094
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      932
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      917
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe