Ärsyttää ku ei oo melkei mitää gta v aiheista keskustelupalstaa ja jos on nii enintää 10 viestiä no päätin sit luoda tämmösen eli laittakaa mitä vaa gta v:hen liittyviä viestejä,kysymyksiä tai neuvoja siis MITÄ VAAN GTA V:HEN LIITTYVÄÄ
Gta v keskustelupalsta
The kana
4
166
Vastaukset
- Qaqqa
Miten nopeasti veditte pelin läpi oma suoritusaikani oli 1 viikko
- p3rs3arska
No tässähän tää GTA palsta on ei sille koko pelille kannata yhtä omaa aihetta tehdä ku kaikki viestit muuten hukkuu tähän. Mulla ei oo peli vielä läpi kun pelaan miten ehdin ja storya ja onlinea vuorotellen miten vaan sattuu huvittamaan.
- lahnavitch
kaikki loimaa crewiin. ensimmäisenä liittyvät saavat korkeamman arvon
- niiiih
Muuta pois sieltä pöndeltä, loimaa on ihan tuppukylä. Riemurasian crewiin vaan ja kyykytetään koko maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221