Noin 1,5 vuotta vanhan MacBook Pron näyttö on alkanut silloin tällöin mennä kesken käytön pimeäksi. ”Display sleep” on 15 minuutissa, joten siitä ei ole kysymys. Mistähän ON kysymys?
Kuva tulee sitten takaisin, kun painelee sitä sun tätä, mutta kiusa se on pienikin kiusa.
MacBook Pro pimenee satunnaisesti
9
3137
Vastaukset
- Mulla ihan sama!
Tosin koneeni on öö 1,5kk vanha...
- Kiusaantunut
Hyvin sitten menee sielläkin! Oletko ottanut yhteyttä huoltoon?
- metsuri
Se ei ole vika, vaan ominaisuus :D
Vitsi vitsi. Onko akku millaisessa kunnossa (tyhjeneekö nopeasti yms?), jos sen takia tuollaista tekee?- Kiusaantunut
Ohops, en ole katsonut mahdollisia vastauksia pitkään aikaan…
Akku ei ole enää parhaimmillaan, mutta ei nyt ihan sökökään. En ole huomannut (enkä oikein seurannutkaan) onko varaustilalla jotain yhteyttä asiaan. Hyvä pointti, kiitos!
- Apple lahko
Ei tuommoisia saa täällä kysyä. Apple ei tee virheitä.
- Kiusaantunut
Leiki sinä vain markettiläppärisi säätöjen kanssa ta puristele finnejäsi, pentu. Täällä on aikuisia keskustelemassa,
- 19+18
Kiusaantunut kirjoitti:
Leiki sinä vain markettiläppärisi säätöjen kanssa ta puristele finnejäsi, pentu. Täällä on aikuisia keskustelemassa,
Markettiläppäri? Ihan samoissa marketeissa niitä omppujakin myydään...
- 1stMacFinn
No, mun näyttö menee pimeäksi kun vien kursorin vasempaan yläkulmaan. Sen olen itse valinnut asetuksista. Enkä aina muista, että näin.
No, tietysti voi olla fyysistä vikaakin. Kaapeli vikaantumassa, näytönohjain kuumenee, tuuletin täynnä pölyä tai mitä tahansa muutakin. - babu1
Mulla tekee samaa ja akku (4v vanha) on vaihtokunnossa. Ehkä akku on turvonnut ja aiheuttaa kontaktiongelmia tms?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2043998
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921906Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301592- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251276Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121150- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1971026