RPG MAKER 2000

-Timo-

Saako rpg maker 2000 jonku patchin jossa on Ä Ö kirjaimet?

11

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hande
      • -Timo-

        Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet


      • hande
        -Timo- kirjoitti:

        Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet

        varmaan et sitä osannu käyttää


      • hande
        hande kirjoitti:

        varmaan et sitä osannu käyttää

        miltä sivulta muuten hait sen fontin


      • -Timo-
        hande kirjoitti:

        miltä sivulta muuten hait sen fontin

        Kyl mä sitä ohjelmaa osasin käyttää mut niistä fonteista tuli ihan omituisia jos käytti font manageria....Kirjotin googleen RPG MAKER 2000 FONT
        Ä Ö :::jotain tommosta laittoon googleen ja sit se meni johonki saksalaisiin sivuhin ja sielt mä otin sen fontin missä oli Ä Ö kirjaimet


    • Aloitteleva

      Nyt joku RPGM2K tai RPGM2K3 nero, vastaa mulle! Mulla on yks ongelma. Miten mä saan noissa ohjelmissa ohjelmoitua sellainen juttu, että aina kun menee johonkiin kaupunkiin (Town/Village), ruudun yläpuolella lukisi sen kaupungin nimi? Kuten esimerkiksi FF5:ssa kaupunki nimeltä Tule tai Crescent?

      • jooh

        tee vaikka show picture..tai show message


      • Aloitteleva
        jooh kirjoitti:

        tee vaikka show picture..tai show message

        Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|


      • -TJ-
        Aloitteleva kirjoitti:

        Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|

        eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...


      • Aloitteleva
        -TJ- kirjoitti:

        eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...

        Kiitoksia! Nyt pääsen eteenpäin!


    • RPG Maker 2003 Master

      Oon tehnyt RPG Maker 2003:sella Online pelin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe