Saako rpg maker 2000 jonku patchin jossa on Ä Ö kirjaimet?
RPG MAKER 2000
11
1209
Vastaukset
- hande
http://www.rpgmaker2000.4players.de:1027/d_programme.html.shtml siitä se draguls font manager linkki
- -Timo-
Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet
- hande
-Timo- kirjoitti:
Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet
varmaan et sitä osannu käyttää
- hande
hande kirjoitti:
varmaan et sitä osannu käyttää
miltä sivulta muuten hait sen fontin
- -Timo-
hande kirjoitti:
miltä sivulta muuten hait sen fontin
Kyl mä sitä ohjelmaa osasin käyttää mut niistä fonteista tuli ihan omituisia jos käytti font manageria....Kirjotin googleen RPG MAKER 2000 FONT
Ä Ö :::jotain tommosta laittoon googleen ja sit se meni johonki saksalaisiin sivuhin ja sielt mä otin sen fontin missä oli Ä Ö kirjaimet
- Aloitteleva
Nyt joku RPGM2K tai RPGM2K3 nero, vastaa mulle! Mulla on yks ongelma. Miten mä saan noissa ohjelmissa ohjelmoitua sellainen juttu, että aina kun menee johonkiin kaupunkiin (Town/Village), ruudun yläpuolella lukisi sen kaupungin nimi? Kuten esimerkiksi FF5:ssa kaupunki nimeltä Tule tai Crescent?
- jooh
tee vaikka show picture..tai show message
- Aloitteleva
jooh kirjoitti:
tee vaikka show picture..tai show message
Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|
- -TJ-
Aloitteleva kirjoitti:
Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|
eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...
- Aloitteleva
-TJ- kirjoitti:
eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...
Kiitoksia! Nyt pääsen eteenpäin!
- RPG Maker 2003 Master
Oon tehnyt RPG Maker 2003:sella Online pelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683