Saako rpg maker 2000 jonku patchin jossa on Ä Ö kirjaimet?
RPG MAKER 2000
11
1209
Vastaukset
- hande
http://www.rpgmaker2000.4players.de:1027/d_programme.html.shtml siitä se draguls font manager linkki
- -Timo-
Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet
- hande
-Timo- kirjoitti:
Se font manageri oli ihan paska..kävin hakkeen jostaki saksalaisilta sivuilta Rpg maker 2000 fontin jossa on ää öö kirjaimet
varmaan et sitä osannu käyttää
- hande
hande kirjoitti:
varmaan et sitä osannu käyttää
miltä sivulta muuten hait sen fontin
- -Timo-
hande kirjoitti:
miltä sivulta muuten hait sen fontin
Kyl mä sitä ohjelmaa osasin käyttää mut niistä fonteista tuli ihan omituisia jos käytti font manageria....Kirjotin googleen RPG MAKER 2000 FONT
Ä Ö :::jotain tommosta laittoon googleen ja sit se meni johonki saksalaisiin sivuhin ja sielt mä otin sen fontin missä oli Ä Ö kirjaimet
- Aloitteleva
Nyt joku RPGM2K tai RPGM2K3 nero, vastaa mulle! Mulla on yks ongelma. Miten mä saan noissa ohjelmissa ohjelmoitua sellainen juttu, että aina kun menee johonkiin kaupunkiin (Town/Village), ruudun yläpuolella lukisi sen kaupungin nimi? Kuten esimerkiksi FF5:ssa kaupunki nimeltä Tule tai Crescent?
- jooh
tee vaikka show picture..tai show message
- Aloitteleva
jooh kirjoitti:
tee vaikka show picture..tai show message
Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|
- -TJ-
Aloitteleva kirjoitti:
Show Picture tai show message? mihin kohtaan kaupunkia sen vois laittaa? Heti polun alkuun New Eventillä vai? Pulmana onkin se että haluan sen näkyvän ruudun YLÄPUOLELLA, en alhaalla, niinkuin tekemäni "Message":t yleensä menee... :|
eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...
- Aloitteleva
-TJ- kirjoitti:
eikös siinä show messagessa ole joku asetus että voi laittaa sen messagen ihan ruudun yläpuolelle...
Kiitoksia! Nyt pääsen eteenpäin!
- RPG Maker 2003 Master
Oon tehnyt RPG Maker 2003:sella Online pelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619