Krabi town ja bussiasema

Krabi town ja bussi

Mitä (halvempaa) hotellia suosittelette krabi townissa? Tarkoitus olisi vain yöpyä, joten huoneen ei tarvitse olla kummoinen. Aamiainen, tv ja ilmastointi olisi ensisijaisia varustuksia, jotka kiinnostaa. Kyseessä siis 2 aikuista, ei lapsia. Ajankohta olisi tammikuun lopussa 2014.

Ajattelimme lähteä paikallisilla busseilla bussiasemalta tekemään omia pikku reissuja, joten bussiaseman ja keskustan (turistirysän) väliltä olisi hyvä hotellin sijaita.

4

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makunsa kullakin
    • flashpacker

      Itse tykkäsin kovasti tästä, vaikka huoneet pienehköjä. Night marketin vieressä, uusi, siisti ja kohtuuhintainen: Hometel Krabi, 7 Soi 10 Maharaj Rd.

    • Musclemax

      Itse olen useimmiten käyttänyt Krabi City -hotellia, jos emme ole heti suoraan kentältä jaksaneet painella kauemmas. Sijaitsee ihan Vogue marketin ja yömarkkinoiden vieressä ja ok perustasoinen hotelli yöpymiseen ja peseytymiseen yms.perustoimiin. Paljon paikallisia liike/työmatkalaisia siellä aina on, ei mahdottomasti länkkäreitä. Telkkari, ilmastointi löytyy, ei aamupalaa, mutta aamiaista saa pomittua hyvin lähistöltä. Bonuksena on ilmainen ja vieläpä toimiva wifi.

      Nastaa lomaa !

    • Riverside hotel

      Päädyimme "riverside hotel" valintaan. Noin 15e per yö (kaikkine maksuineen) agoda sivuston kautta. Kohtuu hyvät palvelut, varmaan melko hyvä kunto nettikuvien perusteella ja reilu 10min kävelymatka keskustan palveluihin, joten tarvittaessa kaikki palvelut lähellä. Sijaitsee vielä vesistön lähellä jos vaikka jollain veneellä pystyisi lähteä pörräämään lyhyttä matkaa. Samoin bussiasemalle ei ole montaa kilometriä kuin sijaitsee krabi townin pohjoispuolella, jossa myös bussiasema on.

      http://www.agoda.com/riverside-hotel/hotel/krabi-th.html?asq=6Jo2soS8oEA1EZ7TQNXRT1aBqoROQH7bQfhZmTVHk4DEIo/uU7KV8YVw6gypCvs 3 cRjad1h j9CtNRsayH9M8ngqcWVJQ4 zX0oaGwguz9daNe2vrfdQT2E29XCQ3nq21oev6nuKal/Uo5uBbEcE7J6M0lnZ9glEtfLmr3XFX0lQncg3BZC qS1sLH7XjsBeooitSOCAd19srzXfM/Y4dpN/9ZTZAhFpI1kyCe1UZGKPVEUh 7gIIAPtAfxP1muYgWvoVZXrJ4pI8uI og1IoWyiJe6CrJUnwmGR129pQ=&tyra=2|7

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe