Krabi town ja bussiasema

Krabi town ja bussi

Mitä (halvempaa) hotellia suosittelette krabi townissa? Tarkoitus olisi vain yöpyä, joten huoneen ei tarvitse olla kummoinen. Aamiainen, tv ja ilmastointi olisi ensisijaisia varustuksia, jotka kiinnostaa. Kyseessä siis 2 aikuista, ei lapsia. Ajankohta olisi tammikuun lopussa 2014.

Ajattelimme lähteä paikallisilla busseilla bussiasemalta tekemään omia pikku reissuja, joten bussiaseman ja keskustan (turistirysän) väliltä olisi hyvä hotellin sijaita.

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makunsa kullakin
    • flashpacker

Itse tykkäsin kovasti tästä, vaikka huoneet pienehköjä. Night marketin vieressä, uusi, siisti ja kohtuuhintainen: Hometel Krabi, 7 Soi 10 Maharaj Rd.

• Musclemax

Itse olen useimmiten käyttänyt Krabi City -hotellia, jos emme ole heti suoraan kentältä jaksaneet painella kauemmas. Sijaitsee ihan Vogue marketin ja yömarkkinoiden vieressä ja ok perustasoinen hotelli yöpymiseen ja peseytymiseen yms.perustoimiin. Paljon paikallisia liike/työmatkalaisia siellä aina on, ei mahdottomasti länkkäreitä. Telkkari, ilmastointi löytyy, ei aamupalaa, mutta aamiaista saa pomittua hyvin lähistöltä. Bonuksena on ilmainen ja vieläpä toimiva wifi.

Nastaa lomaa !

• Riverside hotel

Päädyimme "riverside hotel" valintaan. Noin 15e per yö (kaikkine maksuineen) agoda sivuston kautta. Kohtuu hyvät palvelut, varmaan melko hyvä kunto nettikuvien perusteella ja reilu 10min kävelymatka keskustan palveluihin, joten tarvittaessa kaikki palvelut lähellä. Sijaitsee vielä vesistön lähellä jos vaikka jollain veneellä pystyisi lähteä pörräämään lyhyttä matkaa. Samoin bussiasemalle ei ole montaa kilometriä kuin sijaitsee krabi townin pohjoispuolella, jossa myös bussiasema on.

http://www.agoda.com/riverside-hotel/hotel/krabi-th.html?asq=6Jo2soS8oEA1EZ7TQNXRT1aBqoROQH7bQfhZmTVHk4DEIo/uU7KV8YVw6gypCvs 3 cRjad1h j9CtNRsayH9M8ngqcWVJQ4 zX0oaGwguz9daNe2vrfdQT2E29XCQ3nq21oev6nuKal/Uo5uBbEcE7J6M0lnZ9glEtfLmr3XFX0lQncg3BZC qS1sLH7XjsBeooitSOCAd19srzXfM/Y4dpN/9ZTZAhFpI1kyCe1UZGKPVEUh 7gIIAPtAfxP1muYgWvoVZXrJ4pI8uI og1IoWyiJe6CrJUnwmGR129pQ=&tyra=2|7

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3507
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3163
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      221
      2719
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2299
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1636
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1466
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1341
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13