Onko kellään muulla kokemusta suomen lomamaailmalta hankitusta osakkeesta ja Aikalomien tyypistä joka kulki alkuvuodesta informoimassa että kyseinen yhtiö on menossa nurin ja he pelastavat nyt asiakkaita joutumasta tyhjänpäälle?? Olen ihan sekaisin mihin sotkuun olenkaan itseni laittanut, en ole enään ihan varma onko kyseisiä "maailmoja" olemassakaan, maksan vain jostain en vielä ole keksinyt mistä. Lomailemaan en todellakaan ole vielä uskaltautunut niin paljon on kysymysmerkkejä vielä ilmassa näiden maksujen suhteen, lupaukset ja todellisuus eivät tunnu mahtuvan samalle planeetalle tai sitten osamääräni ymmärtää ovat todella alhaiset
Suomen lomamaailma Oy/ Aikalomat oy
Mielensä pahoittaja
4
421
Vastaukset
- mielensä pahoittaja
Loma osake
- niinimaa
olen juuri käräjillä asian vuoksi, minulta ulosmitataan asunto-osake lomaosakkeen esittelyyn keskustelun pohjalta, en ole käyttänyt lomaviikkoja
- niinimaa
olen juuri käräjillä loma-osake huijauksen vuoksi
- Huijattu100001
Se on goodbye niille rahoille mitkä Penan kätyrille annoit. Kenties Portugalista löydät jäljet mihin sun rahas katos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443052Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052324Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512163Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3451916- 1501566
- 741423
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231258Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185