Omistatteko te joitakin Mariah Careyn cd levyjä? Jos omistatte niin kirjoittakaa! Itse en vielä omista yhtäkään,mutta aion ostaa ne kaikki!
Mariah Carey-kokoelma
7
1646
Vastaukset
- lettinggo
Omistan kaikki koska lamb 4 life! (: ootko Mariah fani?
- An Imperfect Angel
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
- Lamb
An Imperfect Angel kirjoitti:
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
Ootko twitterissä tms? Ois kiva jutella :)
- tiiasaysss
Mulla on aika monta levyä, muttei kaikkia. :)
- I miss old Mariah
Mulla on ekat levyt, koska olen fani alusta alkaen eli 1990. Eka levy on suosikkini, sen jälkeen Music box ja #1s. Nykyisestä Mariahista en välitä.
- nm1
En.
- tiiasayssss
Mariah Carey
Emotions
Unplugged EP
Music Box
Merry Christmas
Daydream
Butterfly
#1's
Rainbow
Glitter
Charmbracelet
The Emancipation Of Mimi
E=MC2
Memoirs Of An Imperfect Angel
Me. I Am Mariah...The Elusive Chanteuse
Sit on vielä The Ballads, singlejä One Sweet Day, When You Believe, löytyy joitain muitakin. C-kasetteina on Daydream ja 2 eri versiota debyyttialbumista. Vinyyleinä on debyyttialbumi, Can't Let Go single ja Emotions albumi. Dvd:itä on The Adventures of Mimi keikka Anaheimista, #1's ja Fantasy keikka Madison Square Gardenilta.
"M" -tuoksu löytyy ja sen mukana sain lahjakaulakorun ja oli joskus hopeanvärinen M -laukku mut se hajos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335146Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133261- 302941
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212497- 982242
- 252192
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512180Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2492164370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2511515- 101211