Aihe

Mariah Carey-kokoelma

An Imperfect Angel

Omistatteko te joitakin Mariah Careyn cd levyjä? Jos omistatte niin kirjoittakaa! Itse en vielä omista yhtäkään,mutta aion ostaa ne kaikki!

7

<50

Vastaukset

• Omistan kaikki koska lamb 4 life! (: ootko Mariah fani?

• Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!

• An Imperfect Angel kirjoitti:

Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!

Ootko twitterissä tms? Ois kiva jutella :)

• Mulla on aika monta levyä, muttei kaikkia. :)

• Mulla on ekat levyt, koska olen fani alusta alkaen eli 1990. Eka levy on suosikkini, sen jälkeen Music box ja #1s. Nykyisestä Mariahista en välitä.

• En.

• Mariah Carey
      Emotions
      Unplugged EP
      Music Box
      Merry Christmas
      Daydream
      Butterfly
      #1's
      Rainbow
      Glitter
      Charmbracelet
      The Emancipation Of Mimi
      E=MC2
      Memoirs Of An Imperfect Angel
      Me. I Am Mariah...The Elusive Chanteuse

Sit on vielä The Ballads, singlejä One Sweet Day, When You Believe, löytyy joitain muitakin. C-kasetteina on Daydream ja 2 eri versiota debyyttialbumista. Vinyyleinä on debyyttialbumi, Can't Let Go single ja Emotions albumi. Dvd:itä on The Adventures of Mimi keikka Anaheimista, #1's ja Fantasy keikka Madison Square Gardenilta.

"M" -tuoksu löytyy ja sen mukana sain lahjakaulakorun ja oli joskus hopeanvärinen M -laukku mut se hajos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      6522
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      70
      5962
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      258
      3715
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      67
      2852