Mariah Carey-kokoelma

An Imperfect Angel

Omistatteko te joitakin Mariah Careyn cd levyjä? Jos omistatte niin kirjoittakaa! Itse en vielä omista yhtäkään,mutta aion ostaa ne kaikki!

7

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lettinggo

Omistan kaikki koska lamb 4 life! (: ootko Mariah fani?

• An Imperfect Angel

Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!

• Lamb
        An Imperfect Angel kirjoitti:

Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!

Ootko twitterissä tms? Ois kiva jutella :)

• tiiasaysss

Mulla on aika monta levyä, muttei kaikkia. :)

• I miss old Mariah

Mulla on ekat levyt, koska olen fani alusta alkaen eli 1990. Eka levy on suosikkini, sen jälkeen Music box ja #1s. Nykyisestä Mariahista en välitä.

• nm1

En.

• tiiasayssss

Mariah Carey
      Emotions
      Unplugged EP
      Music Box
      Merry Christmas
      Daydream
      Butterfly
      #1's
      Rainbow
      Glitter
      Charmbracelet
      The Emancipation Of Mimi
      E=MC2
      Memoirs Of An Imperfect Angel
      Me. I Am Mariah...The Elusive Chanteuse

Sit on vielä The Ballads, singlejä One Sweet Day, When You Believe, löytyy joitain muitakin. C-kasetteina on Daydream ja 2 eri versiota debyyttialbumista. Vinyyleinä on debyyttialbumi, Can't Let Go single ja Emotions albumi. Dvd:itä on The Adventures of Mimi keikka Anaheimista, #1's ja Fantasy keikka Madison Square Gardenilta.

"M" -tuoksu löytyy ja sen mukana sain lahjakaulakorun ja oli joskus hopeanvärinen M -laukku mut se hajos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      33
      5146
    2. Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3261
    3. 30
      2941
    4. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      21
      2497
    5. Olishan sua

voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
      Ikävä
      98
      2242
    6. No mitäs pupuset tietää?

Onko uutta teoriaa ja havaintoa?
      Ikävä
      25
      2192
    7. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      51
      2180
    8. Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa

Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon
      Maailman menoa
      249
      2164
    9. 370 työtöntä lisää

Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y
      Kansallinen Kokoomus
      251
      1515
    10. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1211
    Aihe