Omistatteko te joitakin Mariah Careyn cd levyjä? Jos omistatte niin kirjoittakaa! Itse en vielä omista yhtäkään,mutta aion ostaa ne kaikki!
Mariah Carey-kokoelma
7
1667
Vastaukset
- lettinggo
Omistan kaikki koska lamb 4 life! (: ootko Mariah fani?
- An Imperfect Angel
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
- Lamb
An Imperfect Angel kirjoitti:
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
Ootko twitterissä tms? Ois kiva jutella :)
- tiiasaysss
Mulla on aika monta levyä, muttei kaikkia. :)
- I miss old Mariah
Mulla on ekat levyt, koska olen fani alusta alkaen eli 1990. Eka levy on suosikkini, sen jälkeen Music box ja #1s. Nykyisestä Mariahista en välitä.
- nm1
En.
- tiiasayssss
Mariah Carey
Emotions
Unplugged EP
Music Box
Merry Christmas
Daydream
Butterfly
#1's
Rainbow
Glitter
Charmbracelet
The Emancipation Of Mimi
E=MC2
Memoirs Of An Imperfect Angel
Me. I Am Mariah...The Elusive Chanteuse
Sit on vielä The Ballads, singlejä One Sweet Day, When You Believe, löytyy joitain muitakin. C-kasetteina on Daydream ja 2 eri versiota debyyttialbumista. Vinyyleinä on debyyttialbumi, Can't Let Go single ja Emotions albumi. Dvd:itä on The Adventures of Mimi keikka Anaheimista, #1's ja Fantasy keikka Madison Square Gardenilta.
"M" -tuoksu löytyy ja sen mukana sain lahjakaulakorun ja oli joskus hopeanvärinen M -laukku mut se hajos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581