Omistatteko te joitakin Mariah Careyn cd levyjä? Jos omistatte niin kirjoittakaa! Itse en vielä omista yhtäkään,mutta aion ostaa ne kaikki!
Mariah Carey-kokoelma
7
1649
Vastaukset
- lettinggo
Omistan kaikki koska lamb 4 life! (: ootko Mariah fani?
- An Imperfect Angel
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
- Lamb
An Imperfect Angel kirjoitti:
Kyllä olen Mariah fani!!! Mutta koska olen ollut vain pari kuukautta en ole ehtinyt ostaa Mariahin levyjä vielä!
Ootko twitterissä tms? Ois kiva jutella :)
- tiiasaysss
Mulla on aika monta levyä, muttei kaikkia. :)
- I miss old Mariah
Mulla on ekat levyt, koska olen fani alusta alkaen eli 1990. Eka levy on suosikkini, sen jälkeen Music box ja #1s. Nykyisestä Mariahista en välitä.
- nm1
En.
- tiiasayssss
Mariah Carey
Emotions
Unplugged EP
Music Box
Merry Christmas
Daydream
Butterfly
#1's
Rainbow
Glitter
Charmbracelet
The Emancipation Of Mimi
E=MC2
Memoirs Of An Imperfect Angel
Me. I Am Mariah...The Elusive Chanteuse
Sit on vielä The Ballads, singlejä One Sweet Day, When You Believe, löytyy joitain muitakin. C-kasetteina on Daydream ja 2 eri versiota debyyttialbumista. Vinyyleinä on debyyttialbumi, Can't Let Go single ja Emotions albumi. Dvd:itä on The Adventures of Mimi keikka Anaheimista, #1's ja Fantasy keikka Madison Square Gardenilta.
"M" -tuoksu löytyy ja sen mukana sain lahjakaulakorun ja oli joskus hopeanvärinen M -laukku mut se hajos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356