Pitääkö kuomat sovittaa villasukalla vai ilman?
Pojan jalanmitta on 15cm. Pitääkö se kasvuvara olla 1.5cm ? laskettuna siis siitä että villasukat olisi jalassa, vai normi sukissa.
kuomat villasukalla vai ei
2
1073
Vastaukset
- ölkgx
kuomat on melkosen lämpimät, joten on ihan oma valintasi käyttääkö lapsi niissä villasukkia vai ei. Meillä ei ole käytetty, eikä ole varpaat palelleet :)
lasten jalat kasvaa aika vauhtia, että ensi talvena ei varmaan enää tän talviset mahdu.
Jos haluat säästää ja ostaa kahdeksi vuodeksi kengät, niin sitten varmaan kantsii ottaa ne väh. kokoa isommat, ja pitää niissä villasukkia.
Kun laittaa kaupassa kengät jalkaan ja kokeilee missä isovarvas on, niin se on aika hyvä mitta, kuomien kärjessä on sellanen leveä kumiosa, ja itse mittaan aina pojan isovarpaan pään siihen mistä se reuna alkaa, niin on hivenen varaa kun talven aikana jalka kasvaa.- kymmenennet menossa
Edellinen oli hyvä vastaus. Ei ole villasukkia käytetty. Jos uudet Kuomat, ovat hyvin lämpimät. Muutaman kk.n käytön jälkeen sisus painuu niin paljon, että sitten voisi villasukkia pitääkin. Ei kannata liian isoja ottaa; Kuomat ovat kokomitoitukseltaan reiluja. Normaali kasvunvara eli n. 1,5 cm isovarpaan päästä tyhjää tilaa sisällä. liian isoissa voi kompuroida. Meillä kyllä vajaassa vuodessa tulee selvää kamaa tällaisista jalkineista.
Yritä varjella kastumiselta, jos sisälle tulee pissat tai mulitaan lammikoissa, se on melkein paras heittää ne menemään. Alkavat haista likaisen märkänä, ehkä kuivausrumpu auttaisi puhtaiden, pestyjen kuivaamisessa. En tiedä kun en ole kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605600KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2123711Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222395Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671094- 911086
- 1021069
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79985