Hei, olen ottamassa akitaa ja en ole osannut päättää mistä kennelistä sen ottaisin. Voisitteko auttaa minua ja kertoa esim. mistä kennelistä te olette ottaneet tai mitä olette kuulleet. Olisi myös kiva kuulla jos joku tietää mitä ne kasvattajat pyytävät pennuista rahaa. :)
Akita kennelit
4
582
Vastaukset
- amm1
Itse olen juuri varannut akitan tulevasta pentueesta Kennel Tediibea No:sta. Todella mukava kasvattaja ja kertoi miellellään minkälaiset kasvatit hänellä on hyvät ja huonot jutut :) ja muutenkin vastaili hyvin kaikkiin kysymyksiin mielellään.Kannustikin tulla tutustumaan koiriin paikan päälle et saa paremman kuvan niisä.
tuli itse kysyttä akitan hintaa monelta kasvattajalta niin kaikki sanoneet et akitan hinta on suomessa 1200-1500e välillä - rapu3
Tässä on linkki kasvattajalistaan ja näitä pidän luotettavina :)
http://www.nihonken.fi/index2.html- irma6
Mainitsemasi listan kasvattajien luotettavuudesta ainakin imho toki kertoo jotakin se, että heidän yhteystietonsa löytyy jonkin aivan muun, kuin akitoja edustavan rotuyhdistyksen listoilta.
- irma6
irma6 kirjoitti:
Mainitsemasi listan kasvattajien luotettavuudesta ainakin imho toki kertoo jotakin se, että heidän yhteystietonsa löytyy jonkin aivan muun, kuin akitoja edustavan rotuyhdistyksen listoilta.
Tässä vielä linkki Akita ry:n, rotua virallisesti edustavan tahon, kasvattajalistaan: http://www.akitayhdistys.fi/10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550