Hei, olen ottamassa akitaa ja en ole osannut päättää mistä kennelistä sen ottaisin. Voisitteko auttaa minua ja kertoa esim. mistä kennelistä te olette ottaneet tai mitä olette kuulleet. Olisi myös kiva kuulla jos joku tietää mitä ne kasvattajat pyytävät pennuista rahaa. :)
Akita kennelit
4
499
Vastaukset
- amm1
Itse olen juuri varannut akitan tulevasta pentueesta Kennel Tediibea No:sta. Todella mukava kasvattaja ja kertoi miellellään minkälaiset kasvatit hänellä on hyvät ja huonot jutut :) ja muutenkin vastaili hyvin kaikkiin kysymyksiin mielellään.Kannustikin tulla tutustumaan koiriin paikan päälle et saa paremman kuvan niisä.
tuli itse kysyttä akitan hintaa monelta kasvattajalta niin kaikki sanoneet et akitan hinta on suomessa 1200-1500e välillä - rapu3
Tässä on linkki kasvattajalistaan ja näitä pidän luotettavina :)
http://www.nihonken.fi/index2.html- irma6
Mainitsemasi listan kasvattajien luotettavuudesta ainakin imho toki kertoo jotakin se, että heidän yhteystietonsa löytyy jonkin aivan muun, kuin akitoja edustavan rotuyhdistyksen listoilta.
- irma6
irma6 kirjoitti:
Mainitsemasi listan kasvattajien luotettavuudesta ainakin imho toki kertoo jotakin se, että heidän yhteystietonsa löytyy jonkin aivan muun, kuin akitoja edustavan rotuyhdistyksen listoilta.
Tässä vielä linkki Akita ry:n, rotua virallisesti edustavan tahon, kasvattajalistaan: http://www.akitayhdistys.fi/10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585576Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804544En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163992Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k503569- 513491
- 663285
- 113171
- 292736
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332350- 462307