Minne laitatte nuo omalla nimellä ja osoitteella tulleet mainoskirjeet joita aikakauslehdet ym lähettävät tuon tuostakin? Ärsyttävää laittaa lehtiroskikseen juuri noiden osoitetietojen takia. Joskus olen laittanut sekaroskalaatikkoon yhteen mytättynä useamman mainoskirjeen. Minulle niitä tulee vähän väliä. Mihin roskiin ne kuuluu?
Mihin roskiin nimelliset mainoskirjeet?
4
279
Vastaukset
- ökjjihik
eiköhän nuo naapurit tiedä nimesi ja osoitteesi ilman että tarvii keräysastiaa penkoa. paperinkeräykseenhän ne paperit kuuluu. tilauslapuista tai vastaavista voi leikata osoitekentän pois ja laittaa nuo laput vaikka biojätteen sekaan, laput voi vielä repiä tai leikellä silpuksi halutessaan. silput voi laittaa myös energiajakeeseen tai sitten sinne sekajätteen joukkoon.
- asdfsadfsdaf
Tunge ne omaan perseeseesi. Jos luulet että joku saa tilisi ja asuntosi tyhjennettyä roskiksesta löytävän nimen ja osoitteen perusteella.
- biocaire
Leikkaan osoitteeni pois.
- ei suoramarkkinointi
Mikset hanki suoramarkkinointikieltoa? Minulle ei tule ainuttakaan nimellä osoitettua roskamainoskirjettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626725- 666438
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1365314Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504223En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204029Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53570Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323510Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1722965- 252839
- 342813