Veli PIERESKELEE ja on ÄRSYTTÄVÄ

pikkusisko95

Hei. Veljeni on 22-vuotias ja itse olen 16-vuotias. Veljeni ei ole YHTÄÄN! aikuismainen, ja välillä ihmettelenkin miksi hän asuu vielä kotona. Vaan nimittäin, esimerkiksi kun olen katsomassa televisiota, (tai ihan missä vaan istumasssa), niin hän tulee ja pyllistää suoraan päin kasvojani ja pieraisee ihan jumalattoman kovan paukun.

Se pistää päähän, ja tätä on jatkunut jo pari kuukautta. Välillä sanon veljelle, että lopeta piereskely ja muuta pois, mutta hän vain nousee, pieraisee ja jatkaa matkaa! Tää on ihan kamalaa.

Sitte on tää esimerkki 2; Välillä kun veljeni kuulee että olen menossa vessaan, niin hän ryntää ensin sinne, lukitsee oven ja vetää kunnon jöötit vessaan eikä vedä sitä alas! Sitten vaan avaa oven ja kävelee ohi, hymyilee kohti ja pieraisee taas vaatteilleni. Koulussa minua kiusataan tästä, koska vaatteeni haisevat ihan pierulta.

Ajattelin vain, että olisiko joistan teistä apua 'kostoaa' veljelleni, esimerkiksi vetää kunnon plärinä pierut sen naamalle? Mutta, voih, kun tämä ei onnistu, kun en osaa pierrä! Yritin pierrä kerran sen naamalle niin tuli vaan vettä housuihin vähän ja veli nauroi. Tää ei oo normaalii ainakaan muitten perheissä, ku oon kyselly...

5

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pastori Ykä

Piereskely on tärkeä osa miehen fyysistä kehitystä. Älä haistele niitä!
      Jos asia kiusaa sinua vielä jouluna, on syytä viedä asia oikeuteen.
      Raikasta kesää!

• Aloittaja deliver

Pian onkin joulu. Katsotaan vaivaako se vielä aloittajaa

• kusikusi

Käy kusemassa sen vaateiten päälle niin haisee sitten kuselle.

• faadw

Niin mahtava trol, kun kiusataan veljen pierujen hajun takia koulussa xD

• kaapokakka

trol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22259
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9466
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7450
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      79
      6301
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      181
      5924
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4946
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4600
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      98
      4350
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      84
      2022
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      77
      1310
    Aihe