Hei. Veljeni on 22-vuotias ja itse olen 16-vuotias. Veljeni ei ole YHTÄÄN! aikuismainen, ja välillä ihmettelenkin miksi hän asuu vielä kotona. Vaan nimittäin, esimerkiksi kun olen katsomassa televisiota, (tai ihan missä vaan istumasssa), niin hän tulee ja pyllistää suoraan päin kasvojani ja pieraisee ihan jumalattoman kovan paukun.
Se pistää päähän, ja tätä on jatkunut jo pari kuukautta. Välillä sanon veljelle, että lopeta piereskely ja muuta pois, mutta hän vain nousee, pieraisee ja jatkaa matkaa! Tää on ihan kamalaa.
Sitte on tää esimerkki 2; Välillä kun veljeni kuulee että olen menossa vessaan, niin hän ryntää ensin sinne, lukitsee oven ja vetää kunnon jöötit vessaan eikä vedä sitä alas! Sitten vaan avaa oven ja kävelee ohi, hymyilee kohti ja pieraisee taas vaatteilleni. Koulussa minua kiusataan tästä, koska vaatteeni haisevat ihan pierulta.
Ajattelin vain, että olisiko joistan teistä apua 'kostoaa' veljelleni, esimerkiksi vetää kunnon plärinä pierut sen naamalle? Mutta, voih, kun tämä ei onnistu, kun en osaa pierrä! Yritin pierrä kerran sen naamalle niin tuli vaan vettä housuihin vähän ja veli nauroi. Tää ei oo normaalii ainakaan muitten perheissä, ku oon kyselly...
Veli PIERESKELEE ja on ÄRSYTTÄVÄ
pikkusisko95
5
359
Vastaukset
- Pastori Ykä
Piereskely on tärkeä osa miehen fyysistä kehitystä. Älä haistele niitä!
Jos asia kiusaa sinua vielä jouluna, on syytä viedä asia oikeuteen.
Raikasta kesää!- Aloittaja deliver
Pian onkin joulu. Katsotaan vaivaako se vielä aloittajaa
- kusikusi
Käy kusemassa sen vaateiten päälle niin haisee sitten kuselle.
- faadw
Niin mahtava trol, kun kiusataan veljen pierujen hajun takia koulussa xD
- kaapokakka
trol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567815Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615390Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515293Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084622Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072333Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41231Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko44986