poikakaverilla liian iso

Dr. Who nro. 11

Moikka
Oon varmaan aika säälittävä, kun tulen tätä täältä kysymään, mutta.. Mitä teen? Poikakaveri haluaisi pian seksiä, mutta sillä on ihan jumalattoman iso kulli! Se pelottaa, enkä haluaisi sitä sisääni. Miten kerron tästä? :

16

1165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoo

      Kerro sen mitat?

    • Dr. Who nro. 11

      En tiiä tarkalleen mutta veikkaisin joku 12?

    • Dr. Who nro. 11

      Aloin muuten miettimään kun se kerta niin kovasti haluu ja mä en kipujen takii niin oisko parempi ehottaa peppuun? Ei se varmaan niin paljoo satu kun sormetkin menee hyvin sisää...

      • Dr. Who nro. 11

        TODELLA hauskaa -.- en ollut minä joka vastasi tuolle. Enkä minä poikaystäväni varustuksia ala mittailemaan, mutta reilun kokoinen.


    • 88eu5324

      Paljoks teil on ikää, 12 ei oo viel aikuisen mitoissa. Oon yli 18 ni olis rikollista mun keskustella tästä, vaikka tää nyt on kyllä enemmän terveyteen liittyvää kuin "seksuaalissävytteistä" MUTTA anyway: sano sille ja kokeilkaa, sattuuks. Eka kerta varmasti sattuu, mut toka vähemmän ja paikat venyy pikkuhiljaa. Lisäks voihan muutakin tehdä, kuin tavallista seksiä, veikkaisin sen pitävän muistakin keinoista

      • Dr. Who nro. 11

        Mua vaan nolottaa kun mulla ei seisokissa oo kun n.4-5cm... Pussit on kyllä
        isot!


      • Dr. Who nro. 11
        Dr. Who nro. 11 kirjoitti:

        Mua vaan nolottaa kun mulla ei seisokissa oo kun n.4-5cm... Pussit on kyllä
        isot!

        Aah, ihania nämä peikot täällä :3 En ollut tuokaan minä. enkä tämän vastaus kerran jälkeen täällä käy.

        Joo, ajattelin ehdottaa just esim suuseksiä, en tunne olevani sittenkään valmis. Oon 15 vuotta, ja taidan odottaa muutaman vuoden.


    • 88eu5324

      Haha jep, itsehän en koskaan syyllisty moiseen :D Mut jos tuntuu siltä, ni kantsii varmaan venata; eihän tossa mikään kiire ole.

    • Jorma

      Mitä helevettiä? Kaikki naisethan pitää isoista mulukuista??? ;)

      • Pojat, miettikää-.-

        Eikä tykkää. Te pojat/miehet ette kuule aina tajuu, että suurimmmalla osista tytöistä/naisista eka kerta ja ehkä jopa pari sen jälkeistäkin kertaa sattuu ihan vitusti.


    • mul on pieni pippeli

      No jos kerran pientä munaa kaipaat, nii kai mä voin tulla sunkaa peuhaa.

    • blondforlife

      Voitsä yrittää venyttää itteäs sitä enne...yrität eka työntää sisää jtn paksui tussei sit siirtyy johonki paksuihi ripsiväripurkkeihi ja pikkuhiljaa vaiks deosoranttii jne...peset kaikki vaa lopuks...ja yrität sen dödö purkin ainaki saada mahtuu ni sit menee jo hyvi se eka sattuu ja voi tulla vähä verta mut loppujen lopuks kannttaa ja pikku hiljaa suurempaa vaaa...tsemii!

    • Onko...

      nekeri?

    • dthrfgers

      Kaksi asiaa:
      1. Opettele tuntemaan itsesi.
      Pillu ei ole liian pieni, vaan et vaan "osaa käyttää" sitä. Tarpeeksi kiihottuneena sisään mahtuu vaikka mitä. Kyse ei siis ole pillunvenytyksestä, vaan siitä että oppii nauttimaan seksuaalisuudestaan, ja jotenkin isokin solahtaa sisään kuin itsestään. Älä tunge mitään väkisin, vaan vasta kun tuntuu siltä. Siis sormet peliin ensin.

      2. Opettele tuntemaan poikakaverisi.
      On erittäin hyvä idea harrastaa ensin penttingiä ja suuseksiä ja vaan yhdessä vierekkäin makoilua ilman mitään seksiä jne. Kun intiimi yhdessäolo muuttuu luontevaksi, seksikin muuttuu. Jännittäminen vaan pois.

      Pelko siitä ettei sovi ei ole järkevä syy olla kokeilematta. Pitää vaan antaa itselle se mahdollisuus että jos ei onnistu niin sitten kokeillaan joskus uudestaan. Sen sijaan jos et oikeasti halua, taas puhut että poikakaveri haluaa, mutta entäs sä itse? Ja jos päätät odottaa niin ei välttämättä tarvi odottaa muutamaa vuotta, vaan niin kauan kun tuntuu sopivalta.
      Mutta älä pelkää asiaa.

      Kuulostipa taas valistussaarnaukselta

      • Dr. Who nro. 11

        Jos löytyis sellasta poikaa jonka meisseli on alle 10cm, niin pesää saatte!!!


    • Anonyymi

      Venytä ittees kurkul

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe