Mulla on ollut ekan ja tokan lapsen kanssa käytössä tavallisia perusharsoja, tylsiä valkoisia ruttukoppuroita...mutta nyt saatiin kaks kuukautta sitten kaverilta lahjaksi Aden Anais jättiharso meidän juuri syntyneelle "minikolmosellemme" ja siis voi vitsi mikä ero. Tota jättiharsoahan voi käyttää ihan mihin vaan, ku se on niin iso. Sillä voi kapaloida vauvan ihanasti (ja vauva muuten nukkuu paljon paremmin kapalossa btw)!! Sit oon pitänyt sitä vauvapeittona, unirättinä, imetyssuojana, puklurättinä, siis se on ollut käytössä ihan koko ajan... ja laatukin on jotain aivan muuta kuin noissa perusräteissä, nii ja onhan tossa hienoja tähtikuvioitakin :) :) Sorry, jos hehkutan liikaa mut oon vaan näin kolmannen lapsen kanssa ihan äimänä, että harsosta voi tykätä näin paljon :DD En ois ikinä uskonu!! Taidan muuten ottaa tuon kaulaliinakseni, kun vaavi ei sitä enää kaipaa, hih.
Harsovinkki
Jenna
1
228
Vastaukset
- Äeti.
Ok, kiva juttu. Ite oon tykänny eurokankaan harsokankaasta ommelluista harsoista, jotka on pehmeitä, ja nimenomaan kapeita suikaleita - niitä kun menee varmaan 10 päivässä kun poika pulauttelee jatkuvasti sekä tissiharsoina kun maitoa tulee toisesta tissistä imettäessä (maidonkerääjä aiheutti ihottumaa) niin ei sitten täytä koko pesukonetta jos aina ois joku jättiharso käytössä... Ja kapalona toimi pienenä pojan pussilakana, ei tosin montaa kertaa kapaloitu kun oli semmonen rimpuloija ettei viihtyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133191
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172951Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee4001760Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess351588- 961372
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531299- 991267
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1901203Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1911181Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1461039