Stadin kämpät Maununneva 1

HannElE

Ajattelin hakea uutta asuntoa Maununnevalta Heka-Kannelmäen alueelta. Onko muita hakijoita? Onkohan mahdollista saada pientä 3h vaikka olen yksin koska tarvitsen työhuoneen. Olen yrittäjä ja tulot on aika pienet ja työhuone on välttämätön, nykyinen asunto on liian kallis ja iso yksineläjälle.

9

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hae sitä

Tuossa yhtiössähän oli yksiöitä työhuoneella jossa oma sisäänkäynti.

• typeryys taas

Ei ole muita hakijoita, sä olet ainoa! Hei haloo, on varmasti ja aika paljonkin. Toinen asia sitten on, viitsivätkö kaikki tulla tänne kirjoittelemaan.

Mitään saumaa saada kaksiota yksin, saati kolmiota vaikka kuinka tarvisit työhuoneen.

• HannElE

En tietenkään tarkoittanut onko kukaan muu hakenut tuolta, vaan lähinnä keskustelua herättelen täällä muiden taloon hakijoiden kanssa. Joita "typeryys taas" ei taida olla. Sitäpaitsi yksi henkilö voi hakea yksiötä sekä kaksiota, ellei typerys sitä ei näköjään tiennyt.

Mutta ei sen enempää aiheesta, kun hakukin on keskeytetty.

Hyvää syksyn jatkoa!

• typeryys taas
        HannElE kirjoitti:

En tietenkään tarkoittanut onko kukaan muu hakenut tuolta, vaan lähinnä keskustelua herättelen täällä muiden taloon hakijoiden kanssa. Joita "typeryys taas" ei taida olla. Sitäpaitsi yksi henkilö voi hakea yksiötä sekä kaksiota, ellei typerys sitä ei näköjään tiennyt.

Mutta ei sen enempää aiheesta, kun hakukin on keskeytetty.

Hyvää syksyn jatkoa!

Miks sä sitten kyselet "Onko muita hakijoita?"

• yllättynyt

Haku on stadin asuntojen sivujen mukaan keskeytetty!

• aioin hakea

Milloinkahan piti alunperin valmistua? Ja onko tämä se kun hakuaika piti alkaa 28.10.?

• hakija

Oisko tullu vesivahinko?

• to1 hakija

Rakentaja Quattrogemini meni konkurssi.

• Anonyymi00009

Nyt kun Maununnevan alueelle on tullut isoja vuokrakerrostaloja ja uusia yrituksiä, bizzeria, kuntosali ym. alue on huomattavati vilkastunut. Kaarelantien molemmissa päissä ovat isot koulukeskukset ja monitoimihalli Areena jäähalli jne.

MUTTA, puuttuu pieni pätkä 250 m kevyen liikenteen kaistaa, Maununnevantie risteyksestä kansainvälisen ison koulukeskuksen suuntaan. Toisella puolella Kaarelantietä on kevyenliikenteen väylä, mutta se on hengenvaarallinen pienille koululaisille. Polkupyörät tulevat osa pimeänä, valtavaa vauhtia yhteistä linjaa.

MUTTA, kun tuo pieni pätkä Maununnevantien risteyksestä, Kaarelantietä etelään päin.saadaan molemmin puolin jalankulkijoille turvalliseksi, tilanne selkenee ja helpottuu paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe