Suurin osa sävellyksistä aiheutti suurta myötähäpeää. Kake ähisi kai vanhan Irwinin taustanauhan päälle. Virvelle oli väsätty soma lastenlaulu. Neljänsuora kunnioitti tilaisuutta pukeutuneena kauhtuneisiin t-paitoihin. Pate ja Muska olisivat tarvinneet pari rohkaisuryyppyä.
Syksyn Sävel 2013: paras voitti
14
355
Vastaukset
- no voi sun
Ihan samaa mietin että oliskohan kannattanut valita artistit paremmin. Vaihdoin kanavaa.
- pihisijä
No eipä voittajakaan kovin ihme laulaja ole. Opettelis lausumaan sanat niin ,että saa selvää.
- Villisilkkiverhot
pihisijä kirjoitti:
No eipä voittajakaan kovin ihme laulaja ole. Opettelis lausumaan sanat niin ,että saa selvää.
Mitähän tarkoitat sanojen lausumisella, itse sain kyllä selvää Suvin joka sanasta.
- voittaja2014
Niin ja voittaja oli ennalta arvattavissa. Se kenen levy julkaistaan ensimmäisenä kisan jälkeen, voittaa... näin on käynyt jo muutaman kerran peräkkäin..
- just samaa mieltä
eikä tuo teräsniskan biisi ollut mistään kotoisin...samaa p.askaa mitä sillä kaikki muutkin biisit ovat..eivät juurikaan erotu toisistaan, saman toistoa!!
- ihan sika hirveetä
kyllä tosiaan hävetti kuunnella tuota sontaa...kyllä on aika ajanut ohi monen artistin kohdalla.joutais tuokin muinaisjäänne ohjelma lopettaa!
- täyttä paskaa
Luulis noiden artistien itseäänkin hävettävän esittää moista sontaa.Siinä joukossa ollut yhtää hyvää kappaletta.
- kiivas mies.
Miten on tosiaan mahdollista että suomalaisen iskelmämusiikin taso on vajonnut näin alas. Siis porukassa ei mitään vikaa, paljon ammattitaitoisia hyviä laulajia mutta itse musiikki on ihan käsittämättömän huonoa. Suomalaiset musiikintekijät, hävetkää!
- Ossi
Haista paska.
Ne biisit on ainoa asia jolla nyt on mitään toivoa musiikkielämässä. Mutta kun on paska laulajat ( paitsi Suvi )
niin eihän ne biisit lähe lentoon. Voitko rehellisesti sanoa että joku Muska on vielä siinä kunnossa että kandee esiintyy?
Hyvä biisi toimii kelle vaan mutta ei toisinpäin. - ei paras
Ossi kirjoitti:
Haista paska.
Ne biisit on ainoa asia jolla nyt on mitään toivoa musiikkielämässä. Mutta kun on paska laulajat ( paitsi Suvi )
niin eihän ne biisit lähe lentoon. Voitko rehellisesti sanoa että joku Muska on vielä siinä kunnossa että kandee esiintyy?
Hyvä biisi toimii kelle vaan mutta ei toisinpäin.Suksi kuuseen tyhmine mielpiteinesi.Eipä tuo Suvin piipityskään kovin kaksinen ole.
- jepulis
Antti oli paras.
- ÄLÄ!
VÄÄRIN!
1. FREEMAN
2. MUSKA
3. SUVI TERÄSNISKA
JA SITTE ANTTI RAILIO
- Hyi hyi
Yäk! Ei ollut paras voittajana, vaan täysin ala-arvoinen esitys. Ja esiintyjä Suvi Teräsniska on todella diiva tyyppi, Paula Koivuniemi kakkonen. Ja hänhän Suvin esikuva onkin! Eipä ollut järin kasisia muittenkaan esitykset, mutta kaikkein huonoin esiintyjä voitti! Missähän tuomarien arvostelukyky oon, kun tuolliasta lipsahtaa! Meikäläinen joka on ihan tavallinen musan kuuntelija ois ollut paljon paremmin ajan hermolla, kuin tuomarit kisassa!
- romualdo2
siis tämäkö oli se vuosi kun Neljän Suora oli mukana, ylivoimaisesti kisan hienoimmalla esityksellä Aurinko. Jota olen tietysti toivonut ainakin Rapio Pookista... muutenkin eräs kautta aikojen hienoimmista Syksäri-kappaleista. Muutoin en juurikaan jaksa kehua tai mainita mitään muuta tuon melko väkisin lämmitetyn wanhan Kunnioitetun Kisan annista. Suvi oli tietysti 2. paras.... ja minä kun olen näitäkin kisoja seurannut sentäs sieltä noin vuodesta -72 lähtien... kts. Viisukuppila.fin oma Syksyn Sävel- ketju. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029