Kokeilkaapa nettisivua www.kidix.fi, yllätytte miten vaatteet voi olla niin edullisia..esimerkiksi juhla-asuja parilla kympillä!toimitus oli myös nopea.
Edulliset ja muodikkaat lastenvaatteet www.kidix.fi
4
394
Vastaukset
- miljoonaparempaakaup
Niin huono kauppa, että joutuu itse mainostella keskustelupalstoilla ja valehtelee olevansa asiakas, oisko kannattanut tuonkin kaupan perustamista miettiä vähän enemmän? Ihme jos joku erehtyy jotain ostamaan, kyllä pidät mammoja tyhminä... Hah hah en ikinä ostais noin laadutonta kemikaali kamaa! HYI
- Erittäin tyytyväinen
Itse en kyllä kauppaa omista! Ihan asiakkaana ollut. Minä olen tykännyt heidän vaatteista. Mutta jokaisella on oma makunsa. Rahat on tiukassa yksinhuoltajana ja mielellään ostan edullisia vaatteita lapsille.
- vaari vaan 1958
Lapsen vaatetuksesta pari asiaa tosielämästä, faktaa.
Skannasin valokuva-albumeja ja katselin 4 lapseni kuvia, seurakunnan kerhoajoilta , päiväkodista ja koulusta, sain hyvän mielen ja oppia.
Meidän lapsilal oli aina t-paita, tai tavallinen Gollegepaita jolal oli käyttöä myös heti huomispäivänä. Muutamissa kuvissa kaikila muilal oli vaalea paita, lisäksi usealla solmio, rusetti, muutamila jopa pukukin.
Kuvissa on sellaisia opettajan, lääkäri-isän, yms. jotka eivät ole olleet missään töissä 25 vuotiaaseen mennessä, eikä vieläkään ole vakituista työpaikkaa.
Moni lapsena kravattikaula yms. ei ole käymyt kuin pereuskoulun, yksi kuollut huumeisiin, yms.
Mitä nyt, kun ovat 27 27, 28 29 32 vuotiaita, keskimäärin kaikki ansio 4300 e 38ooo e auto, vapaalla autoedulla.
TARKOITUS on kertoa että
koti ja että on aikaa lapselle, että lapsellaon paljon ikäistänsä seuraa on ratkaisevinta, ei vaatteet, ei harrastukset, - äippä77
Eipä oo vielä tullut kidixiltä tilattua, mutta kiitos vinkistä! Halvat nettikaupat ovat kyllä kätevä keksintö kiireiselle äidille. Paljon kätevämpää tilata netistä kuin lähteä mukuloiden kanssa kaupungille pyörimään, vaikka tokihan sitä toisinaan niinkin. Lekmeriltä saa myös tilattua kätevästi kivoja vaatteita. http://leikinaika.vuodatus.net/lue/2014/02/lekmerilta-tilattua-haaveita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808