Mikä on paras tapa kuljettajaa kaljaa siten, että tulee kuormalle pikku vaurioita, muttei mitään isompaa? Siis silleen, että menee tavara "hävikkiin" ja voi sitten huoletta "hävittää" kaiken ilman, että kukaan kyselee perään?
Kaljan kuljetus
10
849
Vastaukset
- janomies
se menee silleen, et kaadat koko yhdistelmän jossakin lopen-topenon nurkilla, niin paikallinen vpk kyllä hoitaa kuorman evakuoinnin...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116314548_uu.shtml- Norjan keisari
jos olis ollut kossulasti, niin paikalliset ruljetusyrittäjät ois juonu kaiken pois paikan päällä
- Oyutta
Sanoisin, että ainakin pahvikeissikuormassa pieni keissien kolhinta lienee tehokkain tapa. Eli keissipahvit menevät rikki, repeävät. Eihän sitä silloin enää voida myydä =)
- Oluen ystävä
Hyvä vinkki, kiitti! :)
- vabis scania
Kaveri kertoi, että 70-luvulla oli kuljetusfirmassa sellainen käytäntö, että vain korit laskettiin ei pulloja. Joten "saunaoluet" sai aina talon puolesta
- RekkaKallu vaan
Saako repsikka juoda kuormasta sen hävikin?
- Lervo kalianajossa
Lervo tietää tosta kalian kuletuksesta enemmän, soita sille, se on kanavalla 19am. Voin näin kertoa että hävikki oli melkoinen kun lervo kelkkoi kaliakuormia...
- rehellisyys
huono liksa, pakko tehdä sivubisnestä...onhan noita ennenkin ollu.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288663927468.html
kova täytyy usko olla, jos luulee ettei kukaan koskaan huomaa - jk901
Menee tuotepalautuksina takaisin,ei niitä kuskeille jätetä.Jos ei kuulu niin kyselevät perään.
- pummi oot
Kyl on taas jumalauta yksi yhteiskunnan tukipylväs tämä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755