Moi! Olen 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, ja olen kiinnostunut tekstiroolipelaamisesta. Lempparigenrejäni ovat muun muassa kauhu, fantasia ja romantiikka. Myös tietyt aihepiirit (kuten Vocaloid) käyvät. Jos kiinnostuit, vastaa ihmeessä! HOX! Ilmoitus ei vanhene.
Peliseuraa Skypeen?
6
162
Vastaukset
- Akro
Niin ja jos saadaan asiat sovittua niin että kaikille käy, niin ryhmäpelitkin käyvät :)
- voisha sitä koittaa
Mitä on tämä tekstiroolipelaaminen?
- Kazuki is masculine
Joo lisää mut esteri691 :3 itseäni kiinnostaa juuri tuollainen roolipeli. Oon 16 vuotias nuori joka roolaailee usein vapaa ajallaan.
- rope-halukas
Olen mielelläni mukana ropettamassa kanssasi. Iältäni olen pian 14 vuotias tyttö.
En ole monta kertaa ropettanut, noin kymmenen kertaa, mutta tykästyin ropeen heti sen aloitettuani. Skypeäni en tässä mainitsisi, mutta annan s-postini, siellä voitais jutella sitten.
[email protected] - vocaloid
hei! pidän itsekkin vocaloideista ja utauloideista.. olen skypessä ja facebookissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038