Peliseuraa Skypeen?

Akro

Moi! Olen 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, ja olen kiinnostunut tekstiroolipelaamisesta. Lempparigenrejäni ovat muun muassa kauhu, fantasia ja romantiikka. Myös tietyt aihepiirit (kuten Vocaloid) käyvät. Jos kiinnostuit, vastaa ihmeessä! HOX! Ilmoitus ei vanhene.

6

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akro

      Niin ja jos saadaan asiat sovittua niin että kaikille käy, niin ryhmäpelitkin käyvät :)

    • voisha sitä koittaa

      Mitä on tämä tekstiroolipelaaminen?

      • Tarkoittaa varmaan sellasia pelejä kuten bitefight, glory of fellowland jne.


    • Kazuki is masculine

      Joo lisää mut esteri691 :3 itseäni kiinnostaa juuri tuollainen roolipeli. Oon 16 vuotias nuori joka roolaailee usein vapaa ajallaan.

    • rope-halukas

      Olen mielelläni mukana ropettamassa kanssasi. Iältäni olen pian 14 vuotias tyttö.
      En ole monta kertaa ropettanut, noin kymmenen kertaa, mutta tykästyin ropeen heti sen aloitettuani. Skypeäni en tässä mainitsisi, mutta annan s-postini, siellä voitais jutella sitten.

      [email protected]

    • vocaloid

      hei! pidän itsekkin vocaloideista ja utauloideista.. olen skypessä ja facebookissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe