Apua !?

Windows 8 !!

Onko kellään acerin kannettavaa? Kokemuksia? Saako siihen hyviä kuvaien-, ja videoiden muokkausohjelmia? Teen nimittäin videoita ja tarvitsen uuden koneen & muokkausohjelmat!

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toni.
      • 0hm0

        Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.


      • toni.

      • toni.

      • 9-pallox

      • toni.
        9-pallox kirjoitti:

        Olisihan noita parempiakin ohjelmia.

        samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita

        gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessä


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita

        gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessä

        tuo avid studio asennettuna suomenkielelle voi jättää nuo red giat lisäosat pois mutta noin ne saa asennettua siihen ohjelmaan http://forums.pinnaclesys.com/search/SearchResults.aspx?u=102149&o=DateDescending

        tuolta vielä päivitys siihen tuolla sivun lopussa http://ra.fi/JQwY

        tuli siihen rekisteröitymislahjakin jonka sai ladata sähköpostista

        tuon päivityksen ja ilmaislahjan kannattaa ladata koneelle niin on käytettävissä nopeasti jos asentaa koneen uudestaan


      • Martti Karvahattu
        0hm0 kirjoitti:

        Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.

        Tubuttimellako meinaat saada tehtyä jotain?

        Kyllä Windowsiin on hyvä ostaa kunnolliset sovellukset kun siihen sellaisia saa toisin kuin tubuttimeen,


    • W8 haluaa olla tietämätön aivan tavallisistakin (ennen mukanatulleista) ohjelmista ja ohjaa OSTAMAAN lisäohjelmia :(

      (Samoinhan se haluaa pilvi- ja sähköpostipalveluilla orjuuttaa käyttäjiä)

      • zzxx

        Voi kuule, tsekkaa sieltä "Kaupasta" niin suuri osa sovelluksia on ilmaisia. Pitää vaan itse nähdä se vaiva, että käy läpi ohjelmia ja valitsee sen joka miellyttää eniten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe