Onko kellään acerin kannettavaa? Kokemuksia? Saako siihen hyviä kuvaien-, ja videoiden muokkausohjelmia? Teen nimittäin videoita ja tarvitsen uuden koneen & muokkausohjelmat!
Apua !?
10
164
Vastaukset
- toni.
et varmaan tällaista muokkausta tarkoita? http://keskustelu.suomi24.fi/node/11822401
mutta kuvankäsittelyyn http://www.verkkokauppa.com/fi/product/15157/djnks/Corel-PaintShop-Pro-X5-FI-suomenkielinen-kuvankasittelyohjel
videonkäsittelyyn http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14261/dgcnj/Avid-Studio-videoeditointiohjelmisto tai sitten pinnaclen ohjelmistot (olivat ennen avidin ohjelmia)
noilla pitäisi pärjätä ensialkuun- 0hm0
Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.
- toni.
0hm0 kirjoitti:
Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.
kuvankäsittely helpoin ilmainen ohjelma http://www.ilmaisohjelmat.fi/photofiltre
videonkäsittely windowsin oma http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-live/movie-maker#t1=overview - toni.
toni. kirjoitti:
kuvankäsittely helpoin ilmainen ohjelma http://www.ilmaisohjelmat.fi/photofiltre
videonkäsittely windowsin oma http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-live/movie-maker#t1=overviewphotofiltre suomeksi http://keskustelu.suomi24.fi/node/11585770#comment-62438619-view
- 9-pallox
toni. kirjoitti:
kuvankäsittely helpoin ilmainen ohjelma http://www.ilmaisohjelmat.fi/photofiltre
videonkäsittely windowsin oma http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-live/movie-maker#t1=overviewOlisihan noita parempiakin ohjelmia.
- toni.
9-pallox kirjoitti:
Olisihan noita parempiakin ohjelmia.
samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita
gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessä - toni.
toni. kirjoitti:
samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita
gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessätuo avid studio asennettuna suomenkielelle voi jättää nuo red giat lisäosat pois mutta noin ne saa asennettua siihen ohjelmaan http://forums.pinnaclesys.com/search/SearchResults.aspx?u=102149&o=DateDescending
tuolta vielä päivitys siihen tuolla sivun lopussa http://ra.fi/JQwY
tuli siihen rekisteröitymislahjakin jonka sai ladata sähköpostista
tuon päivityksen ja ilmaislahjan kannattaa ladata koneelle niin on käytettävissä nopeasti jos asentaa koneen uudestaan - Martti Karvahattu
0hm0 kirjoitti:
Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.
Tubuttimellako meinaat saada tehtyä jotain?
Kyllä Windowsiin on hyvä ostaa kunnolliset sovellukset kun siihen sellaisia saa toisin kuin tubuttimeen,
W8 haluaa olla tietämätön aivan tavallisistakin (ennen mukanatulleista) ohjelmista ja ohjaa OSTAMAAN lisäohjelmia :(
(Samoinhan se haluaa pilvi- ja sähköpostipalveluilla orjuuttaa käyttäjiä)- zzxx
Voi kuule, tsekkaa sieltä "Kaupasta" niin suuri osa sovelluksia on ilmaisia. Pitää vaan itse nähdä se vaiva, että käy läpi ohjelmia ja valitsee sen joka miellyttää eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470