Apua !?

Windows 8 !!

Onko kellään acerin kannettavaa? Kokemuksia? Saako siihen hyviä kuvaien-, ja videoiden muokkausohjelmia? Teen nimittäin videoita ja tarvitsen uuden koneen & muokkausohjelmat!

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toni.
      • 0hm0

        Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.


      • toni.

      • toni.

      • 9-pallox

      • toni.
        9-pallox kirjoitti:

        Olisihan noita parempiakin ohjelmia.

        samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita

        gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessä


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        samaa mieltä olen mutta nuo ovat helpoimmat ja myös käteviä, jos ei ole ennen muokkausta harrastanut niin nälkä kasvaa syödessä ja hakee uusia ja parempia tarpeen mukaan, mullakin noita ohjelmia on varmaan kymmenkunta tällä koneella ja vanhempia poistettuja kaapissa useita

        gimp http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp mutta jos mennään vaikeampiin niin harrastuksen voi saada hiipumaan mutta nuo ovat kuin kevyt huomaamaton hansikas kädessä

        tuo avid studio asennettuna suomenkielelle voi jättää nuo red giat lisäosat pois mutta noin ne saa asennettua siihen ohjelmaan http://forums.pinnaclesys.com/search/SearchResults.aspx?u=102149&o=DateDescending

        tuolta vielä päivitys siihen tuolla sivun lopussa http://ra.fi/JQwY

        tuli siihen rekisteröitymislahjakin jonka sai ladata sähköpostista

        tuon päivityksen ja ilmaislahjan kannattaa ladata koneelle niin on käytettävissä nopeasti jos asentaa koneen uudestaan


      • Martti Karvahattu
        0hm0 kirjoitti:

        Ei kuvan- tai videonkäsittely ohjelmista kannata maksaa.

        Tubuttimellako meinaat saada tehtyä jotain?

        Kyllä Windowsiin on hyvä ostaa kunnolliset sovellukset kun siihen sellaisia saa toisin kuin tubuttimeen,


    • W8 haluaa olla tietämätön aivan tavallisistakin (ennen mukanatulleista) ohjelmista ja ohjaa OSTAMAAN lisäohjelmia :(

      (Samoinhan se haluaa pilvi- ja sähköpostipalveluilla orjuuttaa käyttäjiä)

      • zzxx

        Voi kuule, tsekkaa sieltä "Kaupasta" niin suuri osa sovelluksia on ilmaisia. Pitää vaan itse nähdä se vaiva, että käy läpi ohjelmia ja valitsee sen joka miellyttää eniten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe