Mitä on suomeksi viva la vida? Olen kuullut siitä version "eläköön elämä" mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää onko tämä se oikea suomennos(:
Viva la vida?
10
10116
Vastaukset
- ijrpekhpä
Viva = elää, asua
(viva on yksikön 1.persoonan preesens muoto verbistä vivir; elää, asua)
la vida = elämä
Suora suomennos on: elää elämää.
Coldplayn levyn biisi Viva la vida on suomennettu myös muotoon "Eläköön elämä"
Spice Girlsien biisi: Viva forever = elää ikuisesti / ikuinen elämä - kielitieteilijä
Höpsis, oikeasti se menee näin: "persapanolla paratiisiin"
- Anonyymi
Voi mikä idiootti olet! 🤮
- Anonyymi
Mikä on se persa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se persa?
Lyhennys sanasta perseaukinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhennys sanasta perseaukinen.
Soitapa suomen asiakastiedolle tarkempaa tietoa saadaksesi? Kai sinulla älypuhelin on?
- Nowdays
Törkykommentti asialliseen keskusteluun.
- Anonyymi
Äitillä loisiva 40 mies ei muuta osaa.
- Anonyymi
Jumala pytää kansaansa takaisin palvomasta toisia jumalia https://youtu.be/5iXG_AFHxqo
Hän anoo kateuteen asti. Ihmisyyden oikeus näyttää häviävän kaiken pahuuden tuoksinassa. - Anonyymi
Pure tyynyä muori ! Nyt Faari muuttaa yläkertaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738