Hei olen Oona. Istun parhaillani huoneessani tekstaamassa uudelle poikakaverilleni Robinille. Juu vain! Hän on julkkis. Ja olen itse valmis julkisuuteen, mutta Robin tahtoo pitää salasuhdetta. Lähdin hänen keikalle. Robinilla oli minulld yllätys. Keikka oli kauppa keskus Kaaressa. Kun Robin oli laulanut hän pyysi minut takahuoneeseen. Suutelimme. Sen jälkeen istuimme juttelemaan. Robin katsoi rintojani. Katsoin Robinia hymyillen vastaukseksi. Robin tunki kätensä paitani alle ja alkoi avata rintsikoitani. Hän heitti rintsikat syrjäänja otti paitani pois. Hän puristeli, nipisteli, taputteli ja nuoli isoja tissejäni. Sitten avasin robinin housut. Nuolin Robinin penistä. Robin otti shortsini pois ja sanoi: nyt panetaan kunnolla!. Robin tunki pippeliään pilluuni ja katsoi kuinka rintani heilui tuöntäjen tahdissa. Sitten robin otti nurkasta köyttä ja teippiä ja sitoi minut kiinni pöydän päälle. Hän pani minua parhaiten kuin ketään muu. Taka ovi avautui. Sieltä tuli ikäiseni fani pyytämään Robinilta nimmua. Hän tyrmistyi nähdessään minut ja Robinin alasti. Katsoin tyttöä silmiin lopulta hän vain hymyili. -tahdotko mukaan hauskan pitoon? Kysyin. Tyttö nyökkäsi. Robin jätti minut pöytään ja alkoi riisua toista tyttöä. Hän puristeli ja nuoli. Sitten robin irroitti minut. Robin puristeli rintojani sillä välin kuin Tyttö tunki sormiaan pilluuni ja silitteli pitkiä pimppi karvoja. Sitten minä ja Robin kävimme tytön kimppuun. Hieroin tytön silkkisiä, suuria ja muodokkaita tissejä. Se oli elämäni paras ilta
Popparin kanssa
Robbefab
2
823
Vastaukset
- MinäTulin
Oli hyvä :) tulin
- MinäTulin
Oli hyvä :) tulin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3982249Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981832
- 4451772
- 71454
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9936Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41852