SimplyElectronics.Net huijaus

Ilmaisia lounaita ei

Kokeilin itse paljon puhuttua Simplyelectronics.Net kauppaa. Tilasin 42pv sitten puhelimen jota "Oli varastossa". Tänään peruin tilauksen. Olen seurannut kommentteja ympäri maailmaa ja homma toimii näin:

1. Sivuille laitetaan tuote myytiin huomattavasti halvemmalla kuin kilpailijoilla.
2. Tuote veloitetaan samantien.
3. Tämän jälkeen alkaa odottelu, että tuotteen hinta tippuu.
4. Kun tuoteen hinta on sopiva se ostetaan ja toimitetaan. (Tässä voi mennä 3pv tai 3kk)

Kannattaa huomata, että kun tuote lähtee asiakkaalle, on se myös saman hintainen muualtakin ostettuna. Olet vain ollut mukana rahoittamassa yritystä. Simplyelectronics.net sivuilla tämä sama tuote on nyt taas halvempi, mutta et saa hyvitystä vaikka olet maksanut enemmän. Laskutettu hinta pitää. Tämä halvempi hinta on vain taas uusia huijattavia varten.

Tähän perustuu koko yrityksen liikeidea. Houkutellaan asiakkaita päättömän halvoilla hinnoilla ja laitetaan rahoittamaan toiminta asiakkaan rahoilla. Elektroniikan hinta tippuu nopeasti, joten luvattuun hintaan myyminen onnistuu kun jaksaa odotella.

Kun kyselee tuotteesta, on aina samat selitykset: "Huomasimme että tuote oli viallinen ja se piti palauttaa valmistajale" ym. Lisäksi asiakkaalle lupaillaan arvotonta krääsää mukaan kuten USB-hubeja ym.

Pakko myöntää, että hieno kusetus. Varmaan joku finninaama pyörittelee autotallissa koko hommaa ja tekee hyvät rahat.

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoliammattilainen

Iso firma, josta olen ostanut kalustoa noin kymppitonnilla, kohdallani toimitukset ovat tapahtuneet 1-2 viikon sisällä.
      Suomalaistet fotokaupat ovat AINA hinnakkaampia kuin eurooppalaiset, jotkut jopa kiskurihintaisia.

• Ilmaisia lounaita ei

Olen ottanyt yhteyttä Skrill palveluun joka välittimaksun Simplyelectronicsin ja Visan välillä. Visa ei välitä suoraan maksuja tälle yritykselle epäluotettavuuden vuoksi. Skrill on ottanut asian hoitaakseen ja toivotavasti rahat saa vielä takaisin joskus.

• angrier bird

VAROITUS!!
      Olen aikaisemmin ostanut onnistuneesti 250 euron pokkarin tuolta 2 v sitten. Asia sujui OK, toimitus ke4skti n. 2 viikkoa.

Nyt 4 vk sitten tilasin GoPro kameran, piti olla varastossa ja dispactch within 2-4 days. Rahat lähti Visalta heti.
      2 vko sitten laitoin postia että missähän viipyy kun ei ole vielä edes dispatch -tilassa. tuli selityksiä että laitetaan äkkiä toimitukseen.
      1 vk sitten laitoin taas viestin. Sanoivat että joo on siirretty express dispatch tilaan tms. Lupasivat myös hyvityksenä linssiliinan tms.

Nyt kun on 4 vk kulunut, huomaan että SE accounttini on tyhjä. Eli tuote on deletoitu tililtäni.

Tämä tarkoittaa että rahat on viety mutta tuotetta ei edes aioita toimittaa. Vakavaksi asian tekee se että eivät ilmoita tästä ja kerro miten palauttavat rahat vaan asia on asiakkaan murhe.

ELI NYT SAAN ALKAA SELVITTELEMÄÄN LUOTTOKUNNAN YM KANSSA.

SANOISIN 2 kerran perusteella: 50% riski että olet vaikeuksssa. KANNATTAA VAROA!!!

• Ilmaisia lounaita ei

Ota suoraan yhteyttä Skrilliin tai mikä nyt sulla maksun välitti visan ja SE:n välillä. Itse sain lopulta rahat takaisin kun otin yhteyttä heihin. Eivät halua menettää mainettaan huijarifirmojen takia, joten todennäköisesti omasta pussista hyvittävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2326
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1944
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      171
      1784
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      114
      1603
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1545
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      113
      1345
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1155
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1093
    9. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      160
      1078
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      59
      1035
    Aihe