SimplyElectronics.Net huijaus

Ilmaisia lounaita ei

Kokeilin itse paljon puhuttua Simplyelectronics.Net kauppaa. Tilasin 42pv sitten puhelimen jota "Oli varastossa". Tänään peruin tilauksen. Olen seurannut kommentteja ympäri maailmaa ja homma toimii näin:

1. Sivuille laitetaan tuote myytiin huomattavasti halvemmalla kuin kilpailijoilla.
2. Tuote veloitetaan samantien.
3. Tämän jälkeen alkaa odottelu, että tuotteen hinta tippuu.
4. Kun tuoteen hinta on sopiva se ostetaan ja toimitetaan. (Tässä voi mennä 3pv tai 3kk)

Kannattaa huomata, että kun tuote lähtee asiakkaalle, on se myös saman hintainen muualtakin ostettuna. Olet vain ollut mukana rahoittamassa yritystä. Simplyelectronics.net sivuilla tämä sama tuote on nyt taas halvempi, mutta et saa hyvitystä vaikka olet maksanut enemmän. Laskutettu hinta pitää. Tämä halvempi hinta on vain taas uusia huijattavia varten.

Tähän perustuu koko yrityksen liikeidea. Houkutellaan asiakkaita päättömän halvoilla hinnoilla ja laitetaan rahoittamaan toiminta asiakkaan rahoilla. Elektroniikan hinta tippuu nopeasti, joten luvattuun hintaan myyminen onnistuu kun jaksaa odotella.

Kun kyselee tuotteesta, on aina samat selitykset: "Huomasimme että tuote oli viallinen ja se piti palauttaa valmistajale" ym. Lisäksi asiakkaalle lupaillaan arvotonta krääsää mukaan kuten USB-hubeja ym.

Pakko myöntää, että hieno kusetus. Varmaan joku finninaama pyörittelee autotallissa koko hommaa ja tekee hyvät rahat.

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoliammattilainen

      Iso firma, josta olen ostanut kalustoa noin kymppitonnilla, kohdallani toimitukset ovat tapahtuneet 1-2 viikon sisällä.
      Suomalaistet fotokaupat ovat AINA hinnakkaampia kuin eurooppalaiset, jotkut jopa kiskurihintaisia.

    • Ilmaisia lounaita ei

      Olen ottanyt yhteyttä Skrill palveluun joka välittimaksun Simplyelectronicsin ja Visan välillä. Visa ei välitä suoraan maksuja tälle yritykselle epäluotettavuuden vuoksi. Skrill on ottanut asian hoitaakseen ja toivotavasti rahat saa vielä takaisin joskus.

    • angrier bird

      VAROITUS!!
      Olen aikaisemmin ostanut onnistuneesti 250 euron pokkarin tuolta 2 v sitten. Asia sujui OK, toimitus ke4skti n. 2 viikkoa.

      Nyt 4 vk sitten tilasin GoPro kameran, piti olla varastossa ja dispactch within 2-4 days. Rahat lähti Visalta heti.
      2 vko sitten laitoin postia että missähän viipyy kun ei ole vielä edes dispatch -tilassa. tuli selityksiä että laitetaan äkkiä toimitukseen.
      1 vk sitten laitoin taas viestin. Sanoivat että joo on siirretty express dispatch tilaan tms. Lupasivat myös hyvityksenä linssiliinan tms.

      Nyt kun on 4 vk kulunut, huomaan että SE accounttini on tyhjä. Eli tuote on deletoitu tililtäni.

      Tämä tarkoittaa että rahat on viety mutta tuotetta ei edes aioita toimittaa. Vakavaksi asian tekee se että eivät ilmoita tästä ja kerro miten palauttavat rahat vaan asia on asiakkaan murhe.

      ELI NYT SAAN ALKAA SELVITTELEMÄÄN LUOTTOKUNNAN YM KANSSA.

      SANOISIN 2 kerran perusteella: 50% riski että olet vaikeuksssa. KANNATTAA VAROA!!!

      • Ilmaisia lounaita ei

        Ota suoraan yhteyttä Skrilliin tai mikä nyt sulla maksun välitti visan ja SE:n välillä. Itse sain lopulta rahat takaisin kun otin yhteyttä heihin. Eivät halua menettää mainettaan huijarifirmojen takia, joten todennäköisesti omasta pussista hyvittävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe