pimeetä on tuulut ja voloo pitäsi saada koneeseen. jten kysyn että voiko virrat vetää suraan akulta ja laittaa katkaisimen väliin?
valot crossi pyörään
8
166
Vastaukset
- Jaska
Voi jos osaat homman. Miksi kuitenkin katkasin väliin? Otat kesäks pois ku teet pikaliitännät akkuu. Ei se katkasija kannata siinä olla mun mielestä. Lampun pitää palaa aina ku pyörä käynnissä niin.
- valoo kehiin
niin mutta ei sitä valoo tartte päivällä. mutta tarviiko sulakkeen kuitenkin vai tuleeko akulta tasasta virtaa? ettei kärtsäis vähän väliä.
- mr.papi
En kyllä oo nähny yhessäkään crossissa akkua, eikä magneetostakaan pysty piuhoja vetämään, joten ei ihan helpolla kyllä crossiin valoja saa. Endurot on asia erikseen, jos semmosta meinasit?
- valoo kehiin
no mulla on sähköstartti ja akku. mutta kyseessä on semmonen pelto/ metsä crossi (ei saa kilpiin) joten voiko tollain tehdä vai tarviiko edes sulaketta väliin.
- mr.papi
No ei sieltä akusta kyllä mitään virtapiikkejä pitäs tulla, mutta jos nyt haluaa vähän sähkötaitojaan treenata, niin miksikäs ei. Mutta eipä sillä sulakkeella suurempaa virkaa olisi, koska ne polttimot ei maksa juurikaan sulaketta enempi...
- valoo kehiin
juu vetäsen sitten ne johdot suoraan akulta. mutta vielä kysäisen että milainen valo kannatais laittaa että ei olis kuitenkaan ihan turha mutta akulla riittäis voima.
- Jaska
Kato akusta volttimäärät ja amppeeritunnit. Sitte ostat mahd tehokkaan LEDlampun joka pysyy noiden akkujen mittojen sisäpuolella. Polttimolamput minun mielestä niin paljon heikempiä.
Itellä nyt 750 lumeninen lamppu just työn alla (piuhijen vedot) muttaku pyörästä puuttuu iskari niin ei o kiirettä senkään suhteen ollut. - valoo kehiin
juu kiitos tiedoista. kyllä näillä ohjeilla saadaan "valoo kehiin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814492
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224177Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀454142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1753354Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome602643- 1802604
Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582587Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352582Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682459Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432132