valot crossi pyörään

valoo kehiin

pimeetä on tuulut ja voloo pitäsi saada koneeseen. jten kysyn että voiko virrat vetää suraan akulta ja laittaa katkaisimen väliin?

8

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska

Voi jos osaat homman. Miksi kuitenkin katkasin väliin? Otat kesäks pois ku teet pikaliitännät akkuu. Ei se katkasija kannata siinä olla mun mielestä. Lampun pitää palaa aina ku pyörä käynnissä niin.

• valoo kehiin

niin mutta ei sitä valoo tartte päivällä. mutta tarviiko sulakkeen kuitenkin vai tuleeko akulta tasasta virtaa? ettei kärtsäis vähän väliä.

• mr.papi

En kyllä oo nähny yhessäkään crossissa akkua, eikä magneetostakaan pysty piuhoja vetämään, joten ei ihan helpolla kyllä crossiin valoja saa. Endurot on asia erikseen, jos semmosta meinasit?

• valoo kehiin

no mulla on sähköstartti ja akku. mutta kyseessä on semmonen pelto/ metsä crossi (ei saa kilpiin) joten voiko tollain tehdä vai tarviiko edes sulaketta väliin.

• mr.papi

No ei sieltä akusta kyllä mitään virtapiikkejä pitäs tulla, mutta jos nyt haluaa vähän sähkötaitojaan treenata, niin miksikäs ei. Mutta eipä sillä sulakkeella suurempaa virkaa olisi, koska ne polttimot ei maksa juurikaan sulaketta enempi...

• valoo kehiin

juu vetäsen sitten ne johdot suoraan akulta. mutta vielä kysäisen että milainen valo kannatais laittaa että ei olis kuitenkaan ihan turha mutta akulla riittäis voima.

• Jaska

Kato akusta volttimäärät ja amppeeritunnit. Sitte ostat mahd tehokkaan LEDlampun joka pysyy noiden akkujen mittojen sisäpuolella. Polttimolamput minun mielestä niin paljon heikempiä.
      Itellä nyt 750 lumeninen lamppu just työn alla (piuhijen vedot) muttaku pyörästä puuttuu iskari niin ei o kiirettä senkään suhteen ollut.

• valoo kehiin

juu kiitos tiedoista. kyllä näillä ohjeilla saadaan "valoo kehiin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      308
      3158
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2041
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1840
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1585
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      399
      1451
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      35
      1351
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      219
      1240
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1134
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1046
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      980
    Aihe