valot crossi pyörään

valoo kehiin

pimeetä on tuulut ja voloo pitäsi saada koneeseen. jten kysyn että voiko virrat vetää suraan akulta ja laittaa katkaisimen väliin?

8

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska

Voi jos osaat homman. Miksi kuitenkin katkasin väliin? Otat kesäks pois ku teet pikaliitännät akkuu. Ei se katkasija kannata siinä olla mun mielestä. Lampun pitää palaa aina ku pyörä käynnissä niin.

• valoo kehiin

niin mutta ei sitä valoo tartte päivällä. mutta tarviiko sulakkeen kuitenkin vai tuleeko akulta tasasta virtaa? ettei kärtsäis vähän väliä.

• mr.papi

En kyllä oo nähny yhessäkään crossissa akkua, eikä magneetostakaan pysty piuhoja vetämään, joten ei ihan helpolla kyllä crossiin valoja saa. Endurot on asia erikseen, jos semmosta meinasit?

• valoo kehiin

no mulla on sähköstartti ja akku. mutta kyseessä on semmonen pelto/ metsä crossi (ei saa kilpiin) joten voiko tollain tehdä vai tarviiko edes sulaketta väliin.

• mr.papi

No ei sieltä akusta kyllä mitään virtapiikkejä pitäs tulla, mutta jos nyt haluaa vähän sähkötaitojaan treenata, niin miksikäs ei. Mutta eipä sillä sulakkeella suurempaa virkaa olisi, koska ne polttimot ei maksa juurikaan sulaketta enempi...

• valoo kehiin

juu vetäsen sitten ne johdot suoraan akulta. mutta vielä kysäisen että milainen valo kannatais laittaa että ei olis kuitenkaan ihan turha mutta akulla riittäis voima.

• Jaska

Kato akusta volttimäärät ja amppeeritunnit. Sitte ostat mahd tehokkaan LEDlampun joka pysyy noiden akkujen mittojen sisäpuolella. Polttimolamput minun mielestä niin paljon heikempiä.
      Itellä nyt 750 lumeninen lamppu just työn alla (piuhijen vedot) muttaku pyörästä puuttuu iskari niin ei o kiirettä senkään suhteen ollut.

• valoo kehiin

juu kiitos tiedoista. kyllä näillä ohjeilla saadaan "valoo kehiin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6212
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1781
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      38
      1472
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1015
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      928
    8. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    9. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      903
    10. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      903
    Aihe