Läppärissäni on esiasennettu Microsoft Office Home and Student 2010, jonka sain asennettua netistä saamallani Product Key-tuotetunnuksella, koska koneen mukana sitä ei tullut.Sovelluksessa olevat ohjelmat toimivat, mutta aktivointi ei onnistu, vaan tulee ilmoitus:"Tuotetta ei voida aktivoida, koska Product Key-tuotetunnus on virheellinen", ja "Ohjelmisto on voimassa 28 pv".
Minkähän takia Product Key kelpasi asennukseen, mutta ei aktivointiin?
Office 2010 ei aktivoidu
2
332
Vastaukset
- Saman 2010 omistaja
Jos sinulla oli oikein tilattu ja maksettu lisenssi, ota yhteyttä tuotetukeen. Officen pystyy lataamaan netistä ja asentamaan, muttei aktivoimaan ilman maksettua lisenssiä. Microsoft lähettää sinulle tarvittavat "avaimet", kun ne näkee listoiltaan että olet maksanut tuotteen.
Sinulla on käytössä kokeiluversio.
http://support.microsoft.com/ph/13615- Samma på här
Laitan tähän vielä miten oma "projektini" eteni.
Omistin ennen Office 2003 ja tilasin 4.9.2012 Microsoftin Suomen sivuilta 2010 (netistä ladattavan). Microsoft lähetti minulle heti takaisin postia että tilaukseni on vastaanotettu ja pankkisiirtolomakkeen jolla voi maksaa tuotteen.
Siirrä xx.xx € seuraavalle pankkitilille käyttämällä kuitin tilausnumeroa xxxxxxxx viitteenä:
Vastaanottaja: arvato distribution GmbH
Pankki: Commerzbank Guetersloh
Tilinumero: 158559500
Pankin tunnus: 47840065
Viite: xxxxxxxx
IBAN: DE91 4784 0065 0158 5595 00
SWIFT: COBADEFF478
Huomautus:Saatuamme maksun, tilauksesi toimitetaan.
6.9.2012 Microsoftilta tuli postia että he ovat saaneet maksun ja alla oli 25-numeroinen Product Key- tunnus ja linkki josta voin ladata tuotteen.
Mitään aktivointia ei tarvinnut tehdä erikseen, tuote aktivoitui heti latauksen mukana ja oli käyttövalmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401