Läppärissäni on esiasennettu Microsoft Office Home and Student 2010, jonka sain asennettua netistä saamallani Product Key-tuotetunnuksella, koska koneen mukana sitä ei tullut.Sovelluksessa olevat ohjelmat toimivat, mutta aktivointi ei onnistu, vaan tulee ilmoitus:"Tuotetta ei voida aktivoida, koska Product Key-tuotetunnus on virheellinen", ja "Ohjelmisto on voimassa 28 pv".
Minkähän takia Product Key kelpasi asennukseen, mutta ei aktivointiin?
Office 2010 ei aktivoidu
2
400
Vastaukset
- Saman 2010 omistaja
Jos sinulla oli oikein tilattu ja maksettu lisenssi, ota yhteyttä tuotetukeen. Officen pystyy lataamaan netistä ja asentamaan, muttei aktivoimaan ilman maksettua lisenssiä. Microsoft lähettää sinulle tarvittavat "avaimet", kun ne näkee listoiltaan että olet maksanut tuotteen.
Sinulla on käytössä kokeiluversio.
http://support.microsoft.com/ph/13615- Samma på här
Laitan tähän vielä miten oma "projektini" eteni.
Omistin ennen Office 2003 ja tilasin 4.9.2012 Microsoftin Suomen sivuilta 2010 (netistä ladattavan). Microsoft lähetti minulle heti takaisin postia että tilaukseni on vastaanotettu ja pankkisiirtolomakkeen jolla voi maksaa tuotteen.
Siirrä xx.xx € seuraavalle pankkitilille käyttämällä kuitin tilausnumeroa xxxxxxxx viitteenä:
Vastaanottaja: arvato distribution GmbH
Pankki: Commerzbank Guetersloh
Tilinumero: 158559500
Pankin tunnus: 47840065
Viite: xxxxxxxx
IBAN: DE91 4784 0065 0158 5595 00
SWIFT: COBADEFF478
Huomautus:Saatuamme maksun, tilauksesi toimitetaan.
6.9.2012 Microsoftilta tuli postia että he ovat saaneet maksun ja alla oli 25-numeroinen Product Key- tunnus ja linkki josta voin ladata tuotteen.
Mitään aktivointia ei tarvinnut tehdä erikseen, tuote aktivoitui heti latauksen mukana ja oli käyttövalmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987