Pienelle maatilalle sopiva pieni lisätienesti olisi kennelin pito.
Rotukoirilla tekee varsin hyvää tiliä, kun pitää huolen siitä, ettei mopo ala keulimaan.
Kyllä sillä helposti sen kymppitonnin nappaa vuodessa lisätiliä.
Koiria
8
158
Vastaukset
- Piski ei oo possu
pentutehdas?oikein pidettynä tuskin palkoille pääset, kun on pitää kiertää näyttelyitä ja pitää huolehtia koirien liikunnasta, ravinnosta yms kunnolla joten 2-5 koiraa on maksimi yhden kunnolla hoidettavaksi
- Sivusta seuraaja
Jos on 5 koiraa, niin saahan pennuistakin vielä mahtavat tulot. Ainahan joku koirista saa pentuja.....
- Oikeasti ei kukaan
Sivusta seuraaja kirjoitti:
Jos on 5 koiraa, niin saahan pennuistakin vielä mahtavat tulot. Ainahan joku koirista saa pentuja.....
Ja ostajat ostaa minkävaan pennun ja tulee sen itse hakemaan eikä kasvattaakaan tartte, ei ruokkia, madottaa, siruttaa, rokottaa,,,,just joo.
- yxxi jeppe vaan
Oikeasti ei kukaan kirjoitti:
Ja ostajat ostaa minkävaan pennun ja tulee sen itse hakemaan eikä kasvattaakaan tartte, ei ruokkia, madottaa, siruttaa, rokottaa,,,,just joo.
No empä tiedä, itse olen myynyt noin 15-20 pentua vuosittain, keskimäärin 700 euroan kappalehintaan, homma toimii omakotitalossa kaupungissa ja ihan vaan harrastuksena.
Maajussukat on vaan niin patalaiskoja, että oman perseen pyyhkiminenkin on liian rasittavaa työtä, jos ei joku maksa siitä tukia. - Koiranomistaja
yxxi jeppe vaan kirjoitti:
No empä tiedä, itse olen myynyt noin 15-20 pentua vuosittain, keskimäärin 700 euroan kappalehintaan, homma toimii omakotitalossa kaupungissa ja ihan vaan harrastuksena.
Maajussukat on vaan niin patalaiskoja, että oman perseen pyyhkiminenkin on liian rasittavaa työtä, jos ei joku maksa siitä tukia.Sinulla on suunnilleen 100 päivää vuodessa ja monta tuntia niissä työpäivissäkin enemmän aikaa kuin maajussilla käyttää siihen "harrastustoimintaan".
- yxxi jeppe vaan
Koiranomistaja kirjoitti:
Sinulla on suunnilleen 100 päivää vuodessa ja monta tuntia niissä työpäivissäkin enemmän aikaa kuin maajussilla käyttää siihen "harrastustoimintaan".
No mikset sinä voi ottaa asiaa harrastuksen kannalta ????
Kysehän on oikeasti vain harrastuksesta, ei elinkeinosta.
Eihän tota usko heinänsyöjäkkään, että sinulla on niin paljon töitä, ettet ehdi koiraa ruokkia. - Koiranomistaja
yxxi jeppe vaan kirjoitti:
No mikset sinä voi ottaa asiaa harrastuksen kannalta ????
Kysehän on oikeasti vain harrastuksesta, ei elinkeinosta.
Eihän tota usko heinänsyöjäkkään, että sinulla on niin paljon töitä, ettet ehdi koiraa ruokkia.Perheessä on neljä koiraa, mutta en minä niitä pennuttamaan ala, kyse oli nimenomaan pentujen aiheuttamasta lisätyöstä, varsinkaan lisätienestin hankintamittakaavassa. Tarhat on, jossa saavat liikunnan suurimman osan tarpeestaan, lenkitykset päälle ja hyvät kopit, ettei tarvitse sisätiloissa pitää, metsällä käyvät tai paimentavat, mutta kennelin pito on erikseen.
- yxxi jeppe vaan
Koiranomistaja kirjoitti:
Perheessä on neljä koiraa, mutta en minä niitä pennuttamaan ala, kyse oli nimenomaan pentujen aiheuttamasta lisätyöstä, varsinkaan lisätienestin hankintamittakaavassa. Tarhat on, jossa saavat liikunnan suurimman osan tarpeestaan, lenkitykset päälle ja hyvät kopit, ettei tarvitse sisätiloissa pitää, metsällä käyvät tai paimentavat, mutta kennelin pito on erikseen.
Jokainen taaplaa tyylillään, mutta harrastus on harrastus, semmonen harrastus joka maksaa itse itsensä, on kivä juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446