Pakko kysyä löytyykö suomesta ainoatakaan kunnon hardcore pelaaja muijaa sis en tarkota mitää et pelataa perus mw3 ps3:sel ja sit kännyl jotai diippii shittii ei tarkotan just niiku BF2 Bf3 Bf4 css cs go tf arma dayZ codei sc2 loli left 4 deadeisniper ghost warrioreita jne jne jne... ja joka oikeesti tykkää käydä jossain assemblyillä lamerfesteilla jne jne eikä kysy mistä tää ampuu puukottaa reluuttaa jne koska tunnen etelä suomes päi 3 muijaa jokka pelaa :D
HC gamer girls :3
15
249
Vastaukset
- HardCore-Gamer
HC-gamerit pelaa PALJON erilaisia pelejä, jos tykkää nii codi ja bf kuuluu siihen suuren pelikirjastoon.
Esimerkkinä minä itse
Omistan 6 uusinta codia ja bf3, mutta ne ovat vain pieni osa suurta pelikokoelmaani ja aika jonka olen niihin käyttänyt ei vie edes 2% ajasta jonka olen käyttänyt pelaamiseen.
Luettelen vielä muutamia pelejä joita olen pelannut (vetänyt läpi)
Kaikki Dragon Age:it
Kaikki Kingdom Hearts:it
The Elder Scrolls: Oblivion
The Elder Scrolls: Skyrim
Kaikki Bioshock:it
Kaikki Assassin's Creed:it
Kaikki Saints Row:it
Dragon's Dogma
Ni No Kuni
Kingdom Of Amarul: Reckoning
God Of War 1-3
Ninja Gaiden 1-2
Dead Island
Dead Island Riptide
Dead Nation
Resident Evil 5-6
Demon Souls
Dark Souls
Batman Arkham Asylym/City
Borderlands 1-2
Dishonored
Motorstorm
Motorstorm Apocalypse
Enempää en jaksa listata, mutta kuten näätte pelaan paljon ja kaikenlaista. - iidasieni
Anteeksi lolia vain ja dotaa pleikal välil bo2
- Jorgos <3
Haasta dota 2 pls :3
- gamerboyy
tuutko pelaa mun kaa lolii tai dotaa voisit olla mun support ;)) kik gasbar
- Vittupää äpärä
gamerboyy kirjoitti:
tuutko pelaa mun kaa lolii tai dotaa voisit olla mun support ;)) kik gasbar
Varsin hyvin ilmaistu gamerboyy kelpaako bi seura ;)
- gamerboyy
nazu24 kirjoitti:
Mil regionil? Kiinnostaaks peliseura?
euw oon sit aika kova adc :*
gamerboyy kirjoitti:
euw oon sit aika kova adc :*
Emmää kyl sulta kysyny ::D ja meh anna mulle alistar tai blitz ja se o gg ;)
- Jorgos <3
Etsin naispuolista peliseuraa pelinä toimii dota2 :3 ottakaa yhteyttä steamissa: Jorgos
- gamer girll <3<3<3<
Jorgos oon ihan märkänä sun peli ehotukselle joten voisitko kikkii mua ku en pääse nyt pelaa ??? ;) !!
- Greippiii
Olen yläasteikäinen tyttö (ei HC kylläkään), ja pelaan/olen pelannut ja tykännyt näistä peleistä:
Kingdom Hearts ja Kingdom Hearts 2 (♥)
Final Fantasyt
Elder Scrolls (Morrowind, Oblivion, Skyrim)
Minecraft
Amnesia
Slender
Ensimmäiset Super Mariot
Ninja Gaiden (Pelasin joskus ihan pienenä, en muista paljoakaan.)
Grand Theft Auto (V ja IV)
Harrastelijapelit (esim. RPG Maker)
Järkyttävä määrä MMORPG-pelejä (Kasvoin niiden kanssa.)
Dead or Alive 2
Soulcalibur
Tekken 5
King of Fighters
Muita en jaksa oikein listata, mutta sanon että en oikein tykkää first person shootereista. Ei sillä että vetäisin itkupotkuraget jos en saa tappoja, mutta ei ne vaan iske. :/
Ja jos totta puhuyaan, jonnepojat taitaa nykyisin laskea pelaajatytöiksi just niitä konsolinnuolijoita, jotka joskus pikkasen kokeilee pikkuveljen pleikkarilla MWtä ja sitten tulee pojille kehumaan montako M.O.A.Bbia tuli vedettyä. No, enpä voi asiaan vaikuttaa.- gwZ
Hyvä maku, joskin MC on kyllä hirveää paskaa yksin. Onlinessa sentään menettelee
- 19+4
Addatkaa lolis gutripper123 EUW region :) northillaki o joku pienilevune käyttis. Kikkiä voi täällä kysellä. Jungle ja adc main ;) 87% lucian win rate ;)
- Pilootti
Addailkaa euw Pilootti skypee voitte siel kysyy :D
nolife paskat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181