Olen parisuhdekelvoton nainen, koska:
- olen jo yli 40-vuotias
Olen parisuhdekelvoton
122
791
Vastaukset
- 34567890+
Silti saat munaa niin paljon ja usein kuin vain haluat.
- undateable
Mitään enempää en saisikaan. Olen ollut selibaatissa viimeiset kolme vuotta.
- 56789
Eiks se muka riitä? Olisin kovin onnellinen jos pillua tunkisi ovista ja ikkunoista.
- Lopeta ruikutus
Ja paskat. Olen ollut selibaatissa koko ikäni, yli 40v. Ja tämä siis tarkoittaa että en ole koskaan PANNUT eli työntänyt KYRPÄÄ VITTUUN. Ja tämä tilanne ei siis ole vapaaehtoinen vaan runkkaan joka päivä pillu mielessä ja kiroan nussittuvittu huoria jotka eivät suostu sitä riemureikäänsä antamaan.
- oweirowerdotcom
70 000 kaloria pitäisi polttaa pelkästään sextaamalla.
Voin olla personal rainerisi, jos unohdat tylsän negaamisen ja faktoihin tuijottamisen.
Myönnän kyllä, että jumppapakarat on min vaatimus pysyvälle yhteiselolle.
Kevyt itsekuri on hieno ominaisuus myös kauniimman sukupuolen edustajassa, btw. - undateable
Kuten otsikkokin sanoo: olen parisuhdekelvoton. Seksiin kelpaisin ilman sitoumuksia, mutta en halua olla pelkkää panoseuraa, haluan rakkautta.
- 4567890
Rakkaus on nuoria ja kauniita naisia varten. Vanhojen tätien kannattaa unohtaa se ja hankkia kissa.
- Varattu mies
Hah. Tällä palstalla on vaan niin paljon nuoria jannuja jotka ei tajua, että nelikymppinen nainenkin kelpaa. Ja sitten tällä palstalla on niin kapeakatseisia miehiä, jotka ei tajua, että muodokas kroppa ja isot rinnat 10 kilon läskeillä tekee naisesta vain niin OOF ihanan pyöreän.
Juuri työttömäksi jääminen ei tee vielä luuseriksi. Amk-tutkinto ei TODELLAKAAN haittaa, pikemminkin ne ovat akateemiset naiset, joille ei kelpaa ei-akateeminen mies vaikka olisi muuten kuinka sivistynyt.
Et taatusti ole ainoa vuokralla asuva. Ajokortti ei ole mikään vaatimus parisuhteeseen. Nykymiehet kykenevät kotitöiden jakamiseen ja toisinaan ovat jopa itse innokkaita kokkeja.
Ainoa huono puoli tuossa on se ettet halua lapsia sillä moni mies kuitenkin haluaa perustaa joskus perheen. Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat usein jotenkin erilaisia persoonia- undateable
Kiitos lohdutuksesta! Kroppani on enemmän mallia tiimalasi kuin omena eli selvästi piirtyvä suht kapea vyötärö löytyy kyllä.
- Varattu mies
undateable kirjoitti:
Kiitos lohdutuksesta! Kroppani on enemmän mallia tiimalasi kuin omena eli selvästi piirtyvä suht kapea vyötärö löytyy kyllä.
Siis sullahan on ihan ideaalivartalo. Varmasti kelpaa monelle ikäisellesi miehille. Nuoret miehet ruikuttakoon mitä ruikuttavat.
- nättiä
Järjen ääni. Mut tää mies onkin varattu.
- .....
Ihan oikeassa olet, että et kelpaa kenellekään tasokkaalle miehelle, jollaisesta varmasti haavailet. Ota siis luuserimies. Yhdessä löydettä sisäisen kauneutenne.
- undateable
Voisitko määritellä tasoiseni miehen?
- Ehkä näin
undateable kirjoitti:
Voisitko määritellä tasoiseni miehen?
40 vuotias, työtön, korkeintaan amk-tutkinto, ajokortiton, autoton, lapseton, kaljamaha, lyhyt, ei osaa mitään perinteisiä miesten juttuja, kuten nikkarointia, koneiden korjauksia ja autohommia, asuu vuokralla.
- undateable
Ehkä näin kirjoitti:
40 vuotias, työtön, korkeintaan amk-tutkinto, ajokortiton, autoton, lapseton, kaljamaha, lyhyt, ei osaa mitään perinteisiä miesten juttuja, kuten nikkarointia, koneiden korjauksia ja autohommia, asuu vuokralla.
Niin kai sitten, ei kyllä yhtään houkuttele tuollainen mies. Ollaan sitten ilman.
- Ehkä näin
undateable kirjoitti:
Niin kai sitten, ei kyllä yhtään houkuttele tuollainen mies. Ollaan sitten ilman.
Miten niin ei yhtään houkuttele? Kopioin vain omat ominaisuutesi aloituksesta miespuoliseksi versioksi. Eli sinua ei siis houkuttele itsesi kaltainen mies. Kannattaisiko siis tehdä itsellesi jotain, jos haluat tasokkaampaa?
- undateable
Ehkä näin kirjoitti:
Miten niin ei yhtään houkuttele? Kopioin vain omat ominaisuutesi aloituksesta miespuoliseksi versioksi. Eli sinua ei siis houkuttele itsesi kaltainen mies. Kannattaisiko siis tehdä itsellesi jotain, jos haluat tasokkaampaa?
Joo, ei houkuttele. Tavallaan haen tästä keskustelusta itselleni buustia nostaa tasoani. Tiedän siihen pystyväni, olen sen tehnyt joskus aiemminkin.
- mies42.
Ehkä näin kirjoitti:
Voi hitsi, ole liian hyvä sinulle sitten kun osaan nikkaroida. Muuten nuo muut kriteerit sopisivat.
- Ehkä näin
undateable kirjoitti:
Joo, ei houkuttele. Tavallaan haen tästä keskustelusta itselleni buustia nostaa tasoani. Tiedän siihen pystyväni, olen sen tehnyt joskus aiemminkin.
Siitä vaan hommiin sitten. Fakta on vaan se, että iän karttuessa tason nostaminen on koko ajan vaikeampaa.
- Just wondering
undateable kirjoitti:
Miksei naisille koskaan kelpaa itsensä tasoinen mies?
- Da truth
Just wondering kirjoitti:
Miksei naisille koskaan kelpaa itsensä tasoinen mies?
Koska mies on naisille pelkkä keino nostaa omaa statusta. Ei ole mitään järkeä hakkia omantasoista miestä, koska silloin status ei nouse yhtään vaan pysyy samana.
- ----------
undateable kirjoitti:
Se ei riitä, että tekee tason noston ja antaa sitten mennä, kun mies on saatu nalkkiin. Mitähän mahtaa käydä parisuhteessa? Veikkaan, että entiset huonot elämäntavat ja ylipaino tulevat takaisin.
Parisuhdekelpoisuus on väärä ja huono motivaattori "tason nostolle". Esimerkiksi elämäntavat pitäisivät olla sellaiset, että ei koskaan hanki kymmentä kiloa ylipainoa. - Varattu mies
undateable kirjoitti:
No nyt jo kaduttaa että tulin sinua edellä kehuneeksi. En kuvitellut sinua noin kuvottavan pinnalliseksi. Olin väärässä.
- undateable
---------- kirjoitti:
Se ei riitä, että tekee tason noston ja antaa sitten mennä, kun mies on saatu nalkkiin. Mitähän mahtaa käydä parisuhteessa? Veikkaan, että entiset huonot elämäntavat ja ylipaino tulevat takaisin.
Parisuhdekelpoisuus on väärä ja huono motivaattori "tason nostolle". Esimerkiksi elämäntavat pitäisivät olla sellaiset, että ei koskaan hanki kymmentä kiloa ylipainoa.En minä omaa tasoani siksi olisi nostamassa, että saisin miehen, vaan oman itseni takia. Eivätkä elämäntapani ole kovin huonot, harrastan lähes päivittäin liikuntaa ja syön suhteellisen terveellisesti enkä juurikaan herkkuja. Paino on vain hienosäätöä. 10 kiloa ei ole kovin paljon, mutta kuitenkin liikaa ja vaikuttaa liikaa itsetuntooni. Kun pudotan ylimääräiset kilot, niin pidän itsestäni enemmän, mikä näkyy muillekin. Tällä hetkellä siis en ole itseni paras ystävä ja siihen haluan muutoksen. Tuo työpaikan menetyskin oli oikeastaan ihan hyvä juttu, koska olin niin kyllästynyt siihen samaan puurtamiseen. Nyt on aikaa miettiä elämän uutta suuntaa monessakin mielessä. Parisuhteen puute on vain yksi osa kokonaisuutta, eikä mitenkään suuri asia. Vaikka silti olisi mukava, jos olisi oma muru.
- atm.
Kyllä sinä mulle kelpaat. En minäkään omista asuntoa enkä ajokorttia. En ole rikas mutta tulen toimeen kun sain 4 tonnin lahjan isältäni. Ei ole pakko tehdä lapsia ja olen kans työtön joten voimme olla paljon yhdessä mutta ei koko aikaa.
- 29vneitsyt
Tuollahan on parisuhdemarkkinoilla vaikka kuinka paljon sinun ikäisiäsi yksinäisiä miehiä jotka haluaisivat vakiintua. Onko tässä nyt kyse vain tasokkaan puolison saamisesta?
- undateable
Voihan se olla niinkin. Olen aiemmin tottunut tiettyyn tasoon, josta on vaikea luopua. En silti sano, että se taso olisi ollut mitenkään itseäni korkeammalla.
- 456789
undateable kirjoitti:
Voihan se olla niinkin. Olen aiemmin tottunut tiettyyn tasoon, josta on vaikea luopua. En silti sano, että se taso olisi ollut mitenkään itseäni korkeammalla.
Et voi nelikymppisenä nuoruuden kauneutesi jo menettäneenä, ja monien miesten nussittavana oltuasia vaatia samaa tasoa miehiltä kuin parikymppisenä neitsyenä.
- Tasojen tarkistus
456789 kirjoitti:
Et voi nelikymppisenä nuoruuden kauneutesi jo menettäneenä, ja monien miesten nussittavana oltuasia vaatia samaa tasoa miehiltä kuin parikymppisenä neitsyenä.
Näinhän se on. Jos on parikymppisenä vielä hoikkana ja ihan nättinä naisena tottunut tiettyyn tasoon, mutta nyt 40 vuotiaana plösähtäneenä kurppana pitää vielä näistä tasokuvitelmistaan kiinni, niin ihan ensimmäisenä pitäisi korjata tasomittaria ja kohdata realiteetit.
- undateable
Tasojen tarkistus kirjoitti:
Näinhän se on. Jos on parikymppisenä vielä hoikkana ja ihan nättinä naisena tottunut tiettyyn tasoon, mutta nyt 40 vuotiaana plösähtäneenä kurppana pitää vielä näistä tasokuvitelmistaan kiinni, niin ihan ensimmäisenä pitäisi korjata tasomittaria ja kohdata realiteetit.
Tai sitten ryhtyä nostamaan omaa tasoaan. Kaiken muunhan noista ominaisuuksistani oikeastaan pystyn muuttamaan paitsi ikääni.
- -.-.-
undateable kirjoitti:
Tai sitten ryhtyä nostamaan omaa tasoaan. Kaiken muunhan noista ominaisuuksistani oikeastaan pystyn muuttamaan paitsi ikääni.
Seksikumppaniesi määrää et myöskään voi muuttaa. Ulkonäön ja iän ohella se on se kolmas olennainen tekijä naisen tasoa määriteltäessä.
- undateable
-.-.- kirjoitti:
Seksikumppaniesi määrää et myöskään voi muuttaa. Ulkonäön ja iän ohella se on se kolmas olennainen tekijä naisen tasoa määriteltäessä.
Eihän naisella koskaan ole enempää kuin max kolme seksikumppania elämänsä aikana. Tai näin ainakin naiset miehelle sanovat ioli totuus sitten mitä tahansa. Miesten itsetunto ei kestä enempää vertailukohtia.
- Naisasialooseri.
undateable kirjoitti:
Eihän naisella koskaan ole enempää kuin max kolme seksikumppania elämänsä aikana. Tai näin ainakin naiset miehelle sanovat ioli totuus sitten mitä tahansa. Miesten itsetunto ei kestä enempää vertailukohtia.
Olet vanha rusinoitunut lutka. Sinun on ihan turha tavoitella tasokasta miestä, sinulle kuuluu kaljamahainen, ruma ja työtön ikäisesi tai vanhempi mies.
Olet valovuosien päässä siitä mitä parikymppiset saastumattomat naiset ovat. - Tutkikaa se kalvo!
undateable kirjoitti:
Juuri tästä syystä järkevän miehen ei kannata kelpuuttaa muuta kuin neitsyttä. Kysyttäessä käyttäjämäärää nainen sanoo "kolme" ja hyväuskoinen hölmö menee dippaamaan mulkkuaan 30 panoäijän spermakokkelissa. Ehjä immenkalvo on ainoa luotettava käyttämättömyystakuu. Epäselvät tapaukset tulkitaan naiselle epäedullisesti. Ei pidä mennä uskomaan mitään selityksiä tylliin: se repesi spagaattia tehdessä/ratsastaessa, istuin vahingossa sängyntolppaan ym.
- Repeen naurusta kuin
Tutkikaa se kalvo! kirjoitti:
Juuri tästä syystä järkevän miehen ei kannata kelpuuttaa muuta kuin neitsyttä. Kysyttäessä käyttäjämäärää nainen sanoo "kolme" ja hyväuskoinen hölmö menee dippaamaan mulkkuaan 30 panoäijän spermakokkelissa. Ehjä immenkalvo on ainoa luotettava käyttämättömyystakuu. Epäselvät tapaukset tulkitaan naiselle epäedullisesti. Ei pidä mennä uskomaan mitään selityksiä tylliin: se repesi spagaattia tehdessä/ratsastaessa, istuin vahingossa sängyntolppaan ym.
immenkalvo! :-D
Mikä helvetin kalvo?! Ei siellä mitään kalvoja ole, kannattaisi nyt ottaa se tietsikka rupisiin kouriisi ja googlata immenkalvo. Kyseessä on sidekudospoimu emättimen YMPÄRILLÄ, dorka, ei mikään kalvo joka peittää emättimen suun. Miten se kuukaurisveri sieltä emättimestä ulos pääsisi jos siinä joku kalvo olisi edessä.
Kuukautiset kun voivat alkaa jopa ennen teini-ikää. Vai luuletko, että kuukautiset alkavat ensimmäisen yhdynnän jälkeen?
Voi hellanlettas kun ollaan niin älykääpiöitä että!!
Ja minneköhän se sperma muka sitten jäisi sinne emättimeen olemaan, varsinkin jos kondomi aina käytössä? Jos se kuukautisveri tulee ulos niin tulee se spermakin.
Ai rähmä, nythän mä varmasti järkytin pienten poikalasten herkkää, kehittyvää psyykeä varmaan pysyvästi? Uijui!
Te ootte niiiin dorkia! Teillä ei oo hajuukaan siitä miten suurta naurua teidän dorkuutenne aiheuttaa?
Pliis, älkää kuitenkaan lopettako..... ha-haa :-D ihankuin se ikinä edes tapahtuis :-D
Saa niin mojovasti nauraa teidän jutuille, et ihan joskus hävettää. Eihän se kuitenkaan ehkä oo oikein nauraa aivovammasille... vitsi :-D - Ei kasva takaisin
Repeen naurusta kuin kirjoitti:
Mikä helvetin kalvo?! Ei siellä mitään kalvoja ole, kannattaisi nyt ottaa se tietsikka rupisiin kouriisi ja googlata immenkalvo. Kyseessä on sidekudospoimu emättimen YMPÄRILLÄ, dorka, ei mikään kalvo joka peittää emättimen suun. Miten se kuukaurisveri sieltä emättimestä ulos pääsisi jos siinä joku kalvo olisi edessä.
Kuukautiset kun voivat alkaa jopa ennen teini-ikää. Vai luuletko, että kuukautiset alkavat ensimmäisen yhdynnän jälkeen?
Ja minneköhän se sperma muka sitten jäisi sinne emättimeen olemaan, varsinkin jos kondomi aina käytössä? Jos se kuukautisveri tulee ulos niin tulee se spermakin.
Ai rähmä, nythän mä varmasti järkytin pienten poikalasten herkkää, kehittyvää psyykeä varmaan pysyvästi? Uijui!
Te ootte niiiin dorkia! Teillä ei oo hajuukaan siitä miten suurta naurua teidän dorkuutenne aiheuttaa?
Pliis, älkää kuitenkaan lopettako..... ha-haa :-D ihankuin se ikinä edes tapahtuis :-D
Saa niin mojovasti nauraa teidän jutuille, et ihan joskus hävettää. Eihän se kuitenkaan ehkä oo oikein nauraa aivovammasille... vitsi :-DKyllä siinä kalvossa näkyviä muutoksia tapahtuu kun ensimmäisen kerran nussitaan. Egyptissäkin äskettäin tehtiin naisille neitsyystutkimuksia, kalvoja katsomalla kuinkas muuten. Ja kuten sanottu, epäselvät tapaukset katsotaan korkatuiksi.
Ja on myös aivan varmaa, että vaikka emättimen rassaisi pulloharjalla ja mäntysuovalla, niin sinne jää muutama molekyyli, joka on peräisin ex-nussijoiden spermasta. Sillä tokihan suomihoro paljaalla antaa panna. Yhtä hyvin aisuri-pillunnuolijat voisivat tulla kaapista ja mennä imemään spermat tuoreena niiden nussijamiesten kyrvistä, sen sijaan että tyytyvät härskiintyneisiin jämiin.
Se on niin että kiistaton neitsyt on järkimiehen valinta! Eikä se kalvo nauramalla takaisin kasva. Syvin osanottoni neitsyyden menetyksen aiheuttamaan suruun. - kalvontutkija
Repeen naurusta kuin kirjoitti:
Saa niin mojovasti nauraa teidän jutuille, et ihan joskus hävettää. Eihän se kuitenkaan ehkä oo oikein nauraa aivovammasille... vitsi :-DSidekudos=kalvo.
- 7+10
Ei kasva takaisin kirjoitti:
Kyllä siinä kalvossa näkyviä muutoksia tapahtuu kun ensimmäisen kerran nussitaan. Egyptissäkin äskettäin tehtiin naisille neitsyystutkimuksia, kalvoja katsomalla kuinkas muuten. Ja kuten sanottu, epäselvät tapaukset katsotaan korkatuiksi.
Ja on myös aivan varmaa, että vaikka emättimen rassaisi pulloharjalla ja mäntysuovalla, niin sinne jää muutama molekyyli, joka on peräisin ex-nussijoiden spermasta. Sillä tokihan suomihoro paljaalla antaa panna. Yhtä hyvin aisuri-pillunnuolijat voisivat tulla kaapista ja mennä imemään spermat tuoreena niiden nussijamiesten kyrvistä, sen sijaan että tyytyvät härskiintyneisiin jämiin.
Se on niin että kiistaton neitsyt on järkimiehen valinta! Eikä se kalvo nauramalla takaisin kasva. Syvin osanottoni neitsyyden menetyksen aiheuttamaan suruun.Kun ei se mikskään kalvoksi muutu vaikka kuinka sitä itelles toistat!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo
http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/seksi/mitaseksion/neitsyys/
Mut just toi tietämättömyys, ahdistuneisuus ja naisviha aiheuttaa sen, et ootte yksin ja aina.
Ja mikä helvetin suru se neitsyyden menetys on muka? Sulle itelles se neitsyytesi menettäminen on suru, koska sen jälkeen et voi tulla tänne enää itkee, valittaa ja haukkuu niitä joille seksuaalisuus ei ole ahdasmielistä. - Nimitä miten haluat
7+10 kirjoitti:
Kun ei se mikskään kalvoksi muutu vaikka kuinka sitä itelles toistat!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo
http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/seksi/mitaseksion/neitsyys/
Mut just toi tietämättömyys, ahdistuneisuus ja naisviha aiheuttaa sen, et ootte yksin ja aina.
Ja mikä helvetin suru se neitsyyden menetys on muka? Sulle itelles se neitsyytesi menettäminen on suru, koska sen jälkeen et voi tulla tänne enää itkee, valittaa ja haukkuu niitä joille seksuaalisuus ei ole ahdasmielistä.Naisen neitsyys on kautta aikojen määritetty nimenomaan immenkalvoa tutkimalla. Kyllä sen sieltä useimmissa tapauksissa huomaa, jos nainen on nussittu pilalle ja siitä olisi syytä surua tuntea, koska se aiheuttaa peruuttamattoman muutoksen, toisin kuin miehellä.
Eikä se ole mitään ahdistusta tai vihaa jos haluan koskemattoman naisen, enhän itsekään ole koskaan nussinut. Ei minulla ole mitään yhteistä itseni ikäisen, monen miehen spermaämpärinä toimineen ja penikoineen vanhan ruman ämmän kanssa.
Olen seksuaalisesti teinipojan tasolla ja minulle kuuluu tasoiseni nainen: tahraton teinineitsyt, jonka kanssa voin kokea elämäni ensimmäisen teinirakkauden ja jolta voin viedä neitsyyden. Ja se on ENSIMMÄINEN pano molemmille!
Ei kukaan ammattihuoraakaan tyttöystäväkseen halua. Monen miehen käyttämä amatöörinainen ei ole yhtään sen houkuttelevampi vaihtoehto. Ei se ole mikään meriitti, että on jakanut sitä saastareikäänsä ilmaiseksi.
- huokaus, voi naisia
Olisit silloin 25:sena kun miehiä oli jonoksi, ottanut jonkun elämän kestävään parisuhteeseen kykenevän kiltin miehen. Mutta niin sitä vain juoksit komeiden pelimiesten perässä. Nyt kiltit miehet eivät enää huoli sinua. Pilasit itse mahdollisuutesi huonoilla valinnoillasi.
- undateable
Joo, olen pilannut kaiken ihan itse, tiedän.
Kaksvitosena ei ollut miehiä jonossa, myöhemmin 30 ikävuoden jälkeen jonkin verran enemmän kyllä. Olen seurustellut varmaan noin kymmenen kanssa ja suurin osa niistä on jättänyt minut. Joitakin pelimiehiä olen deittaillut matkan varrella, mutta en ole niidenkään perässä juossut. - 4567890
undateable kirjoitti:
Joo, olen pilannut kaiken ihan itse, tiedän.
Kaksvitosena ei ollut miehiä jonossa, myöhemmin 30 ikävuoden jälkeen jonkin verran enemmän kyllä. Olen seurustellut varmaan noin kymmenen kanssa ja suurin osa niistä on jättänyt minut. Joitakin pelimiehiä olen deittaillut matkan varrella, mutta en ole niidenkään perässä juossut.Olet siis yli 10 miehen vielä lisäksi joidenkin pelimiehien käyttämä?! Kauheata.
- undateable
4567890 kirjoitti:
Olet siis yli 10 miehen vielä lisäksi joidenkin pelimiehien käyttämä?! Kauheata.
En ole kenenkään käyttämä.
- mies32
undateable kirjoitti:
En ole kenenkään käyttämä.
Käytetty autokin on käytetty edelleen, vaikka.olisikin ollut viimeiset 3v ruostumassa takapihalla käyttämättömänä.
- undateable
mies32 kirjoitti:
Käytetty autokin on käytetty edelleen, vaikka.olisikin ollut viimeiset 3v ruostumassa takapihalla käyttämättömänä.
Kyllä miehetkin yleensä ovat naisten käyttämiä (paitsi atm:t), mutta käytettyä miestä ei halveksita, vaan katsotaan ylöspäin, ainakin tällä palstalla.
- klölkj
undateable kirjoitti:
Kyllä miehetkin yleensä ovat naisten käyttämiä (paitsi atm:t), mutta käytettyä miestä ei halveksita, vaan katsotaan ylöspäin, ainakin tällä palstalla.
Kelpuuttaisitko AT-miehen kumppaniksesi?
- undateable
klölkj kirjoitti:
Kelpuuttaisitko AT-miehen kumppaniksesi?
En. Mieluummin ilman.
- ....
undateable kirjoitti:
Niinpä. Miehillä mittava panohistoria on kunniakas ansioluettelo onnistuneista kaadoista, kun taas naisella se on häpeällinen lista epäonnistuneista suhteista, vääristä valinnoista ja huonosta mausta.
- 567890
undateable kirjoitti:
En. Mieluummin ilman.
Eli parisuhdekelvottomuutesi on aivan oma valintasi. MOT.
- undateable
.... kirjoitti:
Niinpä. Miehillä mittava panohistoria on kunniakas ansioluettelo onnistuneista kaadoista, kun taas naisella se on häpeällinen lista epäonnistuneista suhteista, vääristä valinnoista ja huonosta mausta.
Juuri näin. Valitettavasti.
- undateable
567890 kirjoitti:
Eli parisuhdekelvottomuutesi on aivan oma valintasi. MOT.
Jos ei saa sitä, mitä haluaa, niin pitääkö ottaa joku lohdutuspalkinto. Ja parisuhdettahan mulle ei ole kukaan ollut viime vuosina edes tarjoamassa, vain seksiä, josta olen kieltäytynyt.
- wertyuio
undateable kirjoitti:
Jos ei saa sitä, mitä haluaa, niin pitääkö ottaa joku lohdutuspalkinto. Ja parisuhdettahan mulle ei ole kukaan ollut viime vuosina edes tarjoamassa, vain seksiä, josta olen kieltäytynyt.
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen naiseen minkä sattuu saamaan. Vain pieni osa voi valkata juuri sen minkä haluaa. Miksi vastaava ei onnistuisi naisilta?
- Fifty-sixty
undateable kirjoitti:
Juuri näin. Valitettavasti.
Sitten kun naisetkin lakkaa ihailemasta panomiehiä, niin ehkä miehetkin lakkaa halveksimasta jakorasioita.
- undateable
wertyuio kirjoitti:
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen naiseen minkä sattuu saamaan. Vain pieni osa voi valkata juuri sen minkä haluaa. Miksi vastaava ei onnistuisi naisilta?
Koska yksin oleminen on laadukkaampaa kuin itseä huonomman miehen kanssa oleminen.
- ......
undateable kirjoitti:
Koska yksin oleminen on laadukkaampaa kuin itseä huonomman miehen kanssa oleminen.
Sinullehan ei kelpaa edes itsesi tasoinen mies.
- Naisasialooseri.
undateable kirjoitti:
Sinua huonompaa miestä saa hakea. Olet yli kymmenen miehen käyttämä spermaviemäri, joka on menettänyt nuoruuden kauneutensa ajat sitten.
Seksissä mies käyttää naista, nainen on se objekti ja kulutustavara ja naisen markkina-arvo laskee partneri partnerilta toisin kuin miehen jonka statusta saaminen nostaa. - mies32
undateable kirjoitti:
Joillakin klassikkoautoilla arvo vain nousee. Eniten ajetut, siis jotkut 2 miljoonaa kilometriä ajetut voivat päästä museoon.
En nyt ala arvostuksia pohtimaan, mutta käytetty on joka tapauksessa käytetty. - ..............
.... kirjoitti:
No siis tämähän on totta ihan oikeastikin. Aivan äärimmäisen harvat miehet arvostavat helppoja naisia. Keskenään puhuvat, että taas panin yhtä halpaa lutkaa. Siis suorastaan melkeinpä vihaavat heitä. Eivät eroa ätmeistä mitenkään muuten kuin siten, että pääsevät panemaan vihaamiaan naisia.
- Tosi on näin
Naisasialooseri. kirjoitti:
Sinua huonompaa miestä saa hakea. Olet yli kymmenen miehen käyttämä spermaviemäri, joka on menettänyt nuoruuden kauneutensa ajat sitten.
Seksissä mies käyttää naista, nainen on se objekti ja kulutustavara ja naisen markkina-arvo laskee partneri partnerilta toisin kuin miehen jonka statusta saaminen nostaa.Ei ihme, että nimimerkkinä on Naisasialooseri, jos käsitys naisista on tuollainen.
Ne, joilla on onnellinen seksielämä arvostavat niin omaa, kuin kumppaninsakin seksuaalisuutta. Myös sitä seksuaalista kokemusta. Kokemuksen tarkoitus ei ole tuottaa mitään statusta, vaan tarjota sitä onnea, mitä vain seksi toisen kanssa voi tuoda.
Sulla siis asenne -> jäät puutteeseen, eikä toisin päin.
- mies32
Ainakin nuolien suunnan hahmotat nurinkurisesti.
- undateable
Olet oikeassa, huomasin itsekin. :)
- From ATM to YTM
Ap:n kuvauksen perusteella luulisi miehiä löytyvän, ja ihan kunnollisiakin vielä.
Olisiko tässä kyse pelosta että ikä, työttömyys, varattomuus, ja vähäinen ylipaino estävät unelman ylempää keskiluokkaa edustavasta korkean tason miehestä, ja korkeasta elintasosta ylemmän keskiluokan rouvana?
Luultavasti 40v nuorekas ja itsensä kunnossa pitävä juristi haluaa kivitalon pihassa seisovan citymaasturinsa kyytiin timmissä kunnossa olevan- undateable
Joo, niinhän sitä luulisi.
Työttömyys ehkä tässä tällä hetkellä eniten mietityttää. Keväällä menen joko johonkin opiskelemaan tai sitten hankin töitä.
Enkä ole edes ihan varaton, on minulla noin 40 000 euroa säästöjä, jotka oli tarkoitus käyttää asunnonostoon, mutta eipä tässä työttömänä enää uskalla asuntoa ostaakaan.
En ole koskaan juristin kanssa seurustellut, eivätkä sellaiset uraohjukset niin kiinnostakaan. Jotain DI:tä, insinöörejä, graafisia suunnittelijoita, arkkitehteja ja kauppatieteen maistereita nuo aiemmat kumppanini ovat olleet. Myös pari duunaria on ollut.
Joo, ei kai tässä mitään hätää sinänsä ole, valmiissa maailmassa. - 4567890
undateable kirjoitti:
Joo, niinhän sitä luulisi.
Työttömyys ehkä tässä tällä hetkellä eniten mietityttää. Keväällä menen joko johonkin opiskelemaan tai sitten hankin töitä.
Enkä ole edes ihan varaton, on minulla noin 40 000 euroa säästöjä, jotka oli tarkoitus käyttää asunnonostoon, mutta eipä tässä työttömänä enää uskalla asuntoa ostaakaan.
En ole koskaan juristin kanssa seurustellut, eivätkä sellaiset uraohjukset niin kiinnostakaan. Jotain DI:tä, insinöörejä, graafisia suunnittelijoita, arkkitehteja ja kauppatieteen maistereita nuo aiemmat kumppanini ovat olleet. Myös pari duunaria on ollut.
Joo, ei kai tässä mitään hätää sinänsä ole, valmiissa maailmassa.Siis kuka kunnollinen mies haluaa tuollaisen äijälauman jäljiltä enää sinua?
Et voi olla luotettavaa parisuhdeainesta. - undateable
4567890 kirjoitti:
Siis kuka kunnollinen mies haluaa tuollaisen äijälauman jäljiltä enää sinua?
Et voi olla luotettavaa parisuhdeainesta.Miten niin? En ole koskaan pettänyt ketään, yksi kerrallaan, mutta muutama mies on kyllä pettänyt minua. Olen luotettavaa parisuhdeainesta.
- 456789
undateable kirjoitti:
Miten niin? En ole koskaan pettänyt ketään, yksi kerrallaan, mutta muutama mies on kyllä pettänyt minua. Olen luotettavaa parisuhdeainesta.
Et osaa valita itsellesi kunnollista miestä, jos tuollaisesta määrästä seurustelukumppaneita ei kukaan ole ollut sopiva - tai sitten vaadit kumppaniltasi mahdottomia.
- Varattu mies
undateable kirjoitti:
Miten niin? En ole koskaan pettänyt ketään, yksi kerrallaan, mutta muutama mies on kyllä pettänyt minua. Olen luotettavaa parisuhdeainesta.
Pinnallinen kiipijä sinä olet.
- undateable
456789 kirjoitti:
Et osaa valita itsellesi kunnollista miestä, jos tuollaisesta määrästä seurustelukumppaneita ei kukaan ole ollut sopiva - tai sitten vaadit kumppaniltasi mahdottomia.
Olisi niissä ollut sopivia, mutta ero tuli silti ja useimmiten ei minun tahdostani. Yhdestä suuresta rakkaudesta meni neljä vuotta toipua.
- undateable
Varattu mies kirjoitti:
Pinnallinen kiipijä sinä olet.
Niin kai sitten, jos sinä kerran sanot niin. Kukaan ei kyllä tosielämässä ole koskaan sanonut minua pinnalliseksi, vaan ennemminkin aidoksi ja syvälliseksi, tuntevaksi ihmiseksi. Mutta näiden kirjoitusten perusteella minusta tietysti voi saada aika pinnallisen mielikuvan. En ole täällä niin paljon avautunut sisäisestä maailmastani. Yksi ominaisuus, mitä suhteelta haluan on tietynlainen henkinen yhteenkuuluvuuden tunne, henkinen yhteys. Sellaista ei kovin usein synny, joten parisuhteen löytäminen on siksikin haasteellista. Rakastun äärimmäisen harvoin. Voin ihastua kyllä helposti, mutta rakastun keskimäärin kerran vuosikymmenessä. Siinäkin voi olla syy siihen, että aiemmat suhteet ovat kariutuneet, kun ei ole ollut rarpeeksi tunnetta mukana. Sielunkumppani olisi tosi jees.
- 345678
undateable kirjoitti:
Niin kai sitten, jos sinä kerran sanot niin. Kukaan ei kyllä tosielämässä ole koskaan sanonut minua pinnalliseksi, vaan ennemminkin aidoksi ja syvälliseksi, tuntevaksi ihmiseksi. Mutta näiden kirjoitusten perusteella minusta tietysti voi saada aika pinnallisen mielikuvan. En ole täällä niin paljon avautunut sisäisestä maailmastani. Yksi ominaisuus, mitä suhteelta haluan on tietynlainen henkinen yhteenkuuluvuuden tunne, henkinen yhteys. Sellaista ei kovin usein synny, joten parisuhteen löytäminen on siksikin haasteellista. Rakastun äärimmäisen harvoin. Voin ihastua kyllä helposti, mutta rakastun keskimäärin kerran vuosikymmenessä. Siinäkin voi olla syy siihen, että aiemmat suhteet ovat kariutuneet, kun ei ole ollut rarpeeksi tunnetta mukana. Sielunkumppani olisi tosi jees.
Miksi silti pidät niin tärkeänä miehen sosioekonomista asemaa ja ulkonököä? (tuolla aiemmin kerroit ettei itsesi kaltainen työtön, lihava, jne mies kelpaa, atm:stä puhumattakaan) Näillähän voi olla vaikka minkälainen sisäinen maailma. Ehkä kuitenkin haluat tuntea henkistä yhteyttä vain itseäsi tasokkaampien miesten kanssa? Olisko noloa jos köyhä ja ruma mies olisikin se sielunkumppani?
- undateable
345678 kirjoitti:
Miksi silti pidät niin tärkeänä miehen sosioekonomista asemaa ja ulkonököä? (tuolla aiemmin kerroit ettei itsesi kaltainen työtön, lihava, jne mies kelpaa, atm:stä puhumattakaan) Näillähän voi olla vaikka minkälainen sisäinen maailma. Ehkä kuitenkin haluat tuntea henkistä yhteyttä vain itseäsi tasokkaampien miesten kanssa? Olisko noloa jos köyhä ja ruma mies olisikin se sielunkumppani?
En minä pidä itseäni at-naisena, joten miksi kumppanini pitäisi olla atm?
Ei kai se olisi noloa, jos kumppani olisi työtön ja köyhä, olen kerran työttömän ulosotossa olleen miehen kanssa seurustellutkin. Olen seurustellut myös parin pitkälle kouluttautuneen, mutta pihin/köyhän miehen kanssa, mutta ei se kyllä mitään kovin ihanaa ollut joutua itse aina maksamaan esim. ravintolassa jne, kun toisella ei ollut rahaa.
Rumaa miestä en kyllä haluaisi, koska kyllä kumppanin uulkonäöstä täytyy pitää. En tosin fanita mitenkään perinteistä miesihannetta, vaan mulle käy hyvin joku kalju rillipää. - .......
undateable kirjoitti:
Olisi niissä ollut sopivia, mutta ero tuli silti ja useimmiten ei minun tahdostani. Yhdestä suuresta rakkaudesta meni neljä vuotta toipua.
Eli tasokkaammat miehet eivät kelpuuttaneet sinua, mutta kuvittelet, että he olivat sinulle "sopivia", koska he suostuivat panemaan kanssasi.
- Se tavallinen tarina
undateable kirjoitti:
Ei kai se olisi noloa, jos kumppani olisi työtön ja köyhä, olen kerran työttömän ulosotossa olleen miehen kanssa seurustellutkin. Olen seurustellut myös parin pitkälle kouluttautuneen, mutta pihin/köyhän miehen kanssa, mutta ei se kyllä mitään kovin ihanaa ollut joutua itse aina maksamaan esim. ravintolassa jne, kun toisella ei ollut rahaa.
Rumaa miestä en kyllä haluaisi, koska kyllä kumppanin uulkonäöstä täytyy pitää. En tosin fanita mitenkään perinteistä miesihannetta, vaan mulle käy hyvin joku kalju rillipää.Nirso kurppa, joka löytänyt kutsumuksena. Hanki koira ja dildo ja liity joukkoon. Hyviä miehiä ei ole, koska läskit ja pinnalliset kurpat eivät heille kelpaa. Yksinäistä loppuelämää.
- undateable
....... kirjoitti:
Eli tasokkaammat miehet eivät kelpuuttaneet sinua, mutta kuvittelet, että he olivat sinulle "sopivia", koska he suostuivat panemaan kanssasi.
Kyllä ne ihan seurustelusuhteita olivat, eivät panoja.
- panosuhde
undateable kirjoitti:
Kyllä ne ihan seurustelusuhteita olivat, eivät panoja.
Mutta etpä kiinnostanut vakavammin kuitenkaan, kun eivät halunneet jatkaa panemistasi.
- undateable
panosuhde kirjoitti:
Mutta etpä kiinnostanut vakavammin kuitenkaan, kun eivät halunneet jatkaa panemistasi.
Se on voi voi.
- Naisasialooseri.
undateable kirjoitti:
Rumaa miestä en kyllä haluaisi, koska kyllä kumppanin uulkonäöstä täytyy pitää. En tosin fanita mitenkään perinteistä miesihannetta, vaan mulle käy hyvin joku kalju rillipää.Olet AT-nainen jo pelkän ikäsi puolesta.
- From ATM to YTM
Tämä on minunkin tulkintani, pahoittelen jos väärä.
Sielunkumppani - syvällinen, aito, tunteva. Haluat miehen joka näkee pintaa syvemmälle, ymmärtää sinua, eikä vain keskity pikkuasioihin kuten selluliittiin tai pinnallisiin asioihin kuten ansioihisi, menopeliisi, asuntoosi, jne. Tämä on iso pyyntö, väitän ettei näitä miehiä kasva puissa.
Mutta itse et hyväksy miestä samojen asioiden takia jotka unelmien prinssisi olisi hyväksyttävä. Et hyväksy ei-niin-komeaa, pienituloista, huonosti koulutettua, epäsuosittua, jne. Miehen sosioekonomisen aseman tulee olla ei vain sinun tasollasi, eikä vain sinun tasosi yläpuolella, vaan ENTISEN tasosi yläpuolella.
Alkaa kuulostamaan ettet ole rehellinen itsellesi. Materiaalinen elintaso ja sosioekonominen asema ovatkin tärkeysjärjestyksessä sijalla 1. Syvällisyys, aitous, tunteminen...ovatkin asioita joita haluat korkean elintason päälle.
Tämä muuttaa haastavan mutta täysin mahdollisen tehtävän lähes mahdottomaksi.- undateable
Mission impossible, tiedetään...
Lue tuo edellinen viestini, niin näet, että sellaisia miehiä on minulla jo ollutkin. Ehkä pohjimmiltaan pelkään eniten köyhyyttä ja puutetta, siksi minun on vaikea hyväksyä kumppaniksi miestä, jolla ei ole varaa minun elintasooni. Olen siis elellyt aika mukavasti viime vuodet, shoppaillut, mitä mieleni on tehnyt ja matkustellut ja voin jatkaa samalla tyylillä tästä eteenpäinkin. Toisaalta en ole uskaltanut kumminkaan ottaa niin suurta sitoumusta, että olisin sijoittanut rahani asuntoon. Ehkä jollain tasolla pelkään sitä, että minut ahdistetaan nurkkaan, enkä pysty tekemään haluamiani valintoja. Jotenkin olen rakastunut vapauteeni. Olen joskus lapsuudessa ja opiskeluaikoina elänyt hyvin pienellä budjetilla ja sellaiseen palaaminen on maailman pelottavinta ja ahdistavinta. Siitä syystä varmaankin katselen miehiä, joilla materiaalinen elintaso on kunnossa. Jos tässä syitä haetaan... Toisaalta tiedän kokemuksesta, että en pysty kenenkään kanssa olemaan vain rahan takia, mutta koen turvalliseksi kumppaniksi vain sellaisen, joka ei elä köyhyydessä.
- From ATM to YTM
Ymmärrän.
Itse, kuten arvannetkin, olen entinen ATM. En ole varma mikä nyt olen, mutten enää laske itseäni ATM:ksi.
Kun aloin saada huomiota osakseni, minun oli kysyttävä itseltäni kuinka tärkeää on saada asioita joista pitkälti jäin paitsi nuorempana? Pitääkö naisen olla 25v, timmivartaloinen, vailla esteitä hauskanpidolle? Katsos, minulle syvällisyys ja älykkyys ovat ykkösprioriteetteja. Nuoruus ja timmi vartalo kakkosprioriteetteja, jos sitäkään. Hyväksyn ettei amerikkalaisten leffojen tarina yleensä toteudu. Se parikymppinen syvällinen, älykäs, luotettava, konservatiivinen mutta silti kuuma mallikaunotar ei tulo koputtamaan minun kaksioni ovea. On yllättävän vapauttavaa kun alkaa ymmärtämään mitä oikeasti haluaa.
Kuten eräs kiinalainen ajattelija kirjoitti: "hän joka haluaa kaiken, ei saa lopulta mitään".
Onnea matkaan, undateable.- undateable
Taidatpa olla melkein ainut positiivisessa hengessä tähän viestiketjuun kirjoittava mies. Kiitos siitä ja onnentoivotuksista.
"minulla on vain amk-tutkinto
- undateable
Miksei olisi? Itsekin haluaisin olla akateeminen ja kadun sitä, etten ole opiskellut yliopistossa. Ties vaikka tässä vielä lähtisin opiskelemaan muuttuneen elämäntilanteeni takia. Ja tiedoksesi voin kertoa, että entisissä seurustelukumppaneissani on ollut niin amiksen käyneitä, pelkkiä ylioppilaita, opistotasoisia ja yliopiston/korkeakoulun käyneitä. Yhtään AMK:ta tosin ei taida heissä olla.
- ....................
undateable kirjoitti:
Miksei olisi? Itsekin haluaisin olla akateeminen ja kadun sitä, etten ole opiskellut yliopistossa. Ties vaikka tässä vielä lähtisin opiskelemaan muuttuneen elämäntilanteeni takia. Ja tiedoksesi voin kertoa, että entisissä seurustelukumppaneissani on ollut niin amiksen käyneitä, pelkkiä ylioppilaita, opistotasoisia ja yliopiston/korkeakoulun käyneitä. Yhtään AMK:ta tosin ei taida heissä olla.
Mitä väliä sillä jollain muodollisella akateemisuudella oikein on? Jos olen käynyt jonkun koulun 15-20 vuotta sitten, niin suurin osa oppimastani on jo aikoja sitten unohtunut ja/tai on muuten vain vanhentunutta tietoa. Lisänä vielä se, ettei akateemisuus todellakaan takaa kaikille menestyksekästä uraa ja suuria tuloja. (olen siis itse yliopiston käynyt ettei mistään happamia sanoi kettu -jutusta ole kyse)
- undateable
.................... kirjoitti:
Mitä väliä sillä jollain muodollisella akateemisuudella oikein on? Jos olen käynyt jonkun koulun 15-20 vuotta sitten, niin suurin osa oppimastani on jo aikoja sitten unohtunut ja/tai on muuten vain vanhentunutta tietoa. Lisänä vielä se, ettei akateemisuus todellakaan takaa kaikille menestyksekästä uraa ja suuria tuloja. (olen siis itse yliopiston käynyt ettei mistään happamia sanoi kettu -jutusta ole kyse)
Itse arvostan sivistystä ja koulutusta ja siinä minulla on vielä kehityttävää.
- 34567890
undateable kirjoitti:
Itse arvostan sivistystä ja koulutusta ja siinä minulla on vielä kehityttävää.
Yliopistoissa opitaan maisteritasolla nykyään niin naurettavan vähän, ettei sen käyminen vielä tee kenestäkään sivistynyttä.
- undateable
34567890 kirjoitti:
Yliopistoissa opitaan maisteritasolla nykyään niin naurettavan vähän, ettei sen käyminen vielä tee kenestäkään sivistynyttä.
Kylläpä nuo tuntuvat pitävän vain yliopiston käyneitä ihmisiä fiksuina. AMK-tutkinnon ja alemman tutkinnon suorittaneita ei pidetä paljon minään. On minulle joku exäkin sanonut, että huomaa kuka on käynyt yliopiston ja kuka ei. Sydämen sivistystä sieltä nyt ei kyllä välttämättä kerry...
- undateable
undateable kirjoitti:
Kylläpä nuo tuntuvat pitävän vain yliopiston käyneitä ihmisiä fiksuina. AMK-tutkinnon ja alemman tutkinnon suorittaneita ei pidetä paljon minään. On minulle joku exäkin sanonut, että huomaa kuka on käynyt yliopiston ja kuka ei. Sydämen sivistystä sieltä nyt ei kyllä välttämättä kerry...
Ja parempia/parempipalkkaisia työpaikkojakin olisi tarjolla.
- --------------
Nelikymppinen, lihava, työtön tyhjätasku ei voi mieheltä kovin paljon vaatia.
Tai voi, mutta ei miehiä kiinnosta. - Ikisinkku M
No joo, kyllä noilla spekseillä on hankalampi löytää sellaista miestä jonka haluat mutta laskemalla rimaa voisit löytää jonkun suunnilleen kaltaisesi. Tuolla jossain kommentissasi mainitsit että olet tottunut korkeaan elintasoon ja etsiväsi miestä jolla on materialistinen taso kunnossa jotta voit jatkaa shoppaillen ja huvitellen, ei kuulosta hyvälle miehen korvaan. Kommentoidaanpas noita sinun avausjuttuja:
- olen jo yli 40-vuotias- undateable
En muistaakseni ole sanonut, että olisin tottunut erityisen korkeaan elintasoon, toki sellaiseen, että voin matkustella useita kertoja vuodessa, ostaa kaupasta, mitä haluan ja syödä ulkona usein. Normielintaso.
En ole juuri koskaan seurustellut isetäni vanhempien miesten kanssa, yleensä nuorempien, mutta en täysin tyrmää viisikymppistäkään, ellei ole ihan pappamainen. Sen ikäiset miehet eivät kylläkään oikeastaan koskaan edes lähesty minua. Jos olen baarissa, niin seuraani hakeutuu 27-40-vuotiaita miehiä useimmiten.
Usko tai älä, mutta olen käynyt ammattikorkeakoulun ja tutkinto on viidentoista vuoden takaa.
Olen tavallaan liian pitkäksi aikaa jäänyt asumaan vuokralla, koska asuntoni on viihtyisä, lähellä keskustaa ja niin halpa, että ei ole kannattanut siitä syystä muuttaa pois. Toki nyt tällä tietämyksellä tekisin toisin eli olisinpa ostanut asunnon 15 vuotta sitten, niin se olisi nyt omaksi kuitattu.
Ajokorttia tai autoa en ole tarvinnut, koska kuten sanottu olen asunut lähes keskustassa ja työssäni en ole autoa tarvinnut.
Uskon, että sellaisiakin miehiä on, jotka eivät halua lapsia. Olen pari kertaa sellaisen kanssa seurustellutkin. Lapsellinen mies ei myöskään ole pois suljettu vaihtoehto. Parilla exällä on lapsia ollut ja olen tullut toimeen heidän kanssaan.
En ole hyvä kokki, mutta voin oppia. Olisi mielekkäämpää laittaa ruokaa, jos olisi seuraa. Itselle ei välttämättä aina viitsi. - Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
En muistaakseni ole sanonut, että olisin tottunut erityisen korkeaan elintasoon, toki sellaiseen, että voin matkustella useita kertoja vuodessa, ostaa kaupasta, mitä haluan ja syödä ulkona usein. Normielintaso.
En ole juuri koskaan seurustellut isetäni vanhempien miesten kanssa, yleensä nuorempien, mutta en täysin tyrmää viisikymppistäkään, ellei ole ihan pappamainen. Sen ikäiset miehet eivät kylläkään oikeastaan koskaan edes lähesty minua. Jos olen baarissa, niin seuraani hakeutuu 27-40-vuotiaita miehiä useimmiten.
Usko tai älä, mutta olen käynyt ammattikorkeakoulun ja tutkinto on viidentoista vuoden takaa.
Olen tavallaan liian pitkäksi aikaa jäänyt asumaan vuokralla, koska asuntoni on viihtyisä, lähellä keskustaa ja niin halpa, että ei ole kannattanut siitä syystä muuttaa pois. Toki nyt tällä tietämyksellä tekisin toisin eli olisinpa ostanut asunnon 15 vuotta sitten, niin se olisi nyt omaksi kuitattu.
Ajokorttia tai autoa en ole tarvinnut, koska kuten sanottu olen asunut lähes keskustassa ja työssäni en ole autoa tarvinnut.
Uskon, että sellaisiakin miehiä on, jotka eivät halua lapsia. Olen pari kertaa sellaisen kanssa seurustellutkin. Lapsellinen mies ei myöskään ole pois suljettu vaihtoehto. Parilla exällä on lapsia ollut ja olen tullut toimeen heidän kanssaan.
En ole hyvä kokki, mutta voin oppia. Olisi mielekkäämpää laittaa ruokaa, jos olisi seuraa. Itselle ei välttämättä aina viitsi.Tuohon halvan vuokran koukkuun on muuten moni muukin on varmaan jäänyt, äsken juuri puhelimessa juttelin yhden hyvätuloisen kaverin kanssa joka myös nyt suunnittelee omaa pitkän vuokra-asumisen jälkeen. Itse onneksi olen ollut niin köyhä että oli pakko ostaa omaa heti kun pystyi.
On niitä sellaisiakin jotka ei lapsia halua hankkia ja lapsia haluamaton nainen on paljon parempi vaihtoehto kuin sellainen jolla niitä jo on.
Nyt jos ei ole töitä joudut kyllä vähän varmaan elintasosta karsimaan, suosittelen sitä kokkailun opettelua jo ihan itsekseen, säästyy rahaa ja osaat sitten valmiiksi kun könsikäs löytyy. Se miehen näkökannalta ajatellen jos nainen ei osaa heti laittaa ruokaa pistää vähän epäilemään että kuinkahan tyyriiksi mahtaa käydä jatkuvasti ulkona ruokkiminen, yleensä kun ainakin me herrasmiehet se ruokailu maksetaan ainakin useimmiten. - Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
En ole hyvä kokki, mutta voin oppia. Olisi mielekkäämpää laittaa ruokaa, jos olisi seuraa. Itselle ei välttämättä aina viitsi.Niin ja siinä edellisessä sillä "minulla on vain amk-tutkinto
- undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin ja siinä edellisessä sillä "minulla on vain amk-tutkinto
En itse ole koskaan innostunut miehistä, joille nainen on aivoton, kaunis katsoa, seksiobjekti sekä kodinhoitokone. Tyhmä bimbo. Sellaista en arvosta, ja onneksi aiemmat kumppanini eivät ole olleet mainitsemasi kaltaisia, vaan ovat arvostaneet naisissa muitakin ominaisuuksia, kuten älyä, keksutelutaitoa, henkisyyttä, (sydämen)sivistystä...
- Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
En itse ole koskaan innostunut miehistä, joille nainen on aivoton, kaunis katsoa, seksiobjekti sekä kodinhoitokone. Tyhmä bimbo. Sellaista en arvosta, ja onneksi aiemmat kumppanini eivät ole olleet mainitsemasi kaltaisia, vaan ovat arvostaneet naisissa muitakin ominaisuuksia, kuten älyä, keksutelutaitoa, henkisyyttä, (sydämen)sivistystä...
Nuo äly, keskustelutaito, henkisyys ja sydämensivistys toki ovat jo ihan perusasioita ihmisessä jonka kanssa aikoo elää niin ettei niitä hoksaa edes erikseen mainita mutta niiden lisäksi naisen soisi paljon mieluummin olevan naisellinen kodinhengetär kuin joku uratykki. Te naiset usein tunnutte virheellisesti kuivttelevan että naisellinen käytös ja se että osaa tehdä ja tekee naisten juttuja olisi jotenkin pois noista mainitsemistasi vaikkei se miesten silmissä suinkaan niin ole.
Mitäpä luulet, kummanlaisen kotiin on kivempi miehen tulla työpäivän jälkeen:
1) Sellaiseen jossa vaikkapa jotain ihan mitä tahansa puolipäivätyötätekevä fiksu ja kiva nainen on jo tullut pari tuntia aiemmin ja laittanut hyvän ruuan valmiiksi, siinä syödessä juttelevat päivän tapahtumista ja suunnittelevat mitä puuhailisi iltasella, nainen kertoo nokkelia juttuja ja kiusoittelee hyvällä tavalla miestä jostain asiasta, huumori kukkii ja hymyt ovat herkässä, ehkä seksiäkin luvassa.
2) Mies tulee väsyneenä töistä, toteaa että johtavassa asemassa työskentelevä vaimo on vielä duunissa, tänäänkin myähempään kuin mies itse. Mies katsoo onkohan jääkaapissa vielä hänen eilen laittamaa salaattia ja makaronilaatikkoa, no salaattia ei ole kun vaimo on sen ottanut mukaansa lounaaksi, lämmitänpä sitten tuota makaroniloodaa, mies lämmittää ja syö, sitten pitää ruveta laittamaan jotain evästä vaimolle, kaupassa pitää käydä näköjään, mies käy kaupassa, laittaa taas vähän salaattia ja lisäksi uunilohta, ehtii juuri valmiiksi kun vaimo tulee töistä. Vaimo syö nopeasti hotkimalla, suupalojen välissä valittelee kuinka oli rankka päivä ja joku mies ylennettiin ohi hänen, muistuttaa naisen eurosta ja valittaa että lohessa ei ollut tarpeeksi suolaa, sitten lähtee katsomaan tv:tä ja sohvalle murjottamaan, seksiä ei liene tänäänkään ole luvassa. - undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Nuo äly, keskustelutaito, henkisyys ja sydämensivistys toki ovat jo ihan perusasioita ihmisessä jonka kanssa aikoo elää niin ettei niitä hoksaa edes erikseen mainita mutta niiden lisäksi naisen soisi paljon mieluummin olevan naisellinen kodinhengetär kuin joku uratykki. Te naiset usein tunnutte virheellisesti kuivttelevan että naisellinen käytös ja se että osaa tehdä ja tekee naisten juttuja olisi jotenkin pois noista mainitsemistasi vaikkei se miesten silmissä suinkaan niin ole.
Mitäpä luulet, kummanlaisen kotiin on kivempi miehen tulla työpäivän jälkeen:
1) Sellaiseen jossa vaikkapa jotain ihan mitä tahansa puolipäivätyötätekevä fiksu ja kiva nainen on jo tullut pari tuntia aiemmin ja laittanut hyvän ruuan valmiiksi, siinä syödessä juttelevat päivän tapahtumista ja suunnittelevat mitä puuhailisi iltasella, nainen kertoo nokkelia juttuja ja kiusoittelee hyvällä tavalla miestä jostain asiasta, huumori kukkii ja hymyt ovat herkässä, ehkä seksiäkin luvassa.
2) Mies tulee väsyneenä töistä, toteaa että johtavassa asemassa työskentelevä vaimo on vielä duunissa, tänäänkin myähempään kuin mies itse. Mies katsoo onkohan jääkaapissa vielä hänen eilen laittamaa salaattia ja makaronilaatikkoa, no salaattia ei ole kun vaimo on sen ottanut mukaansa lounaaksi, lämmitänpä sitten tuota makaroniloodaa, mies lämmittää ja syö, sitten pitää ruveta laittamaan jotain evästä vaimolle, kaupassa pitää käydä näköjään, mies käy kaupassa, laittaa taas vähän salaattia ja lisäksi uunilohta, ehtii juuri valmiiksi kun vaimo tulee töistä. Vaimo syö nopeasti hotkimalla, suupalojen välissä valittelee kuinka oli rankka päivä ja joku mies ylennettiin ohi hänen, muistuttaa naisen eurosta ja valittaa että lohessa ei ollut tarpeeksi suolaa, sitten lähtee katsomaan tv:tä ja sohvalle murjottamaan, seksiä ei liene tänäänkään ole luvassa.Kyllä tuo kakkosvaihtoehto on realistisempi, tosin ei mikään unelmakuva, mitä halusit korostaa. Miksi pelkästään naisen pitäisi kantaa vastuu ruokahuollosta? Varsinkin jos hän on vielä pidempään töissä kuin mies? Ihan hyvin mieskin voisi laittaa ruoan ja nainen tulla väsyneenä myöhemmin töistä kotiin. Tai voi sopia ruokavuorot tasapuolisesti. Minusta viikolla voi aivan hyvin panostaa ruokailuun vähemmän, syödä ulkona tai ostaa valmista. Viikonloppuisin voi kokkailla enemmän ja mieluiten yhdessä.
Itse näkisin tilanteen niin, että molemmat tekevät työtä ja etenevät tai ovat etenemättä urallaan sillä teholla kuin itse haluavat, ilman toisen painostusta. Miksi naisen pitäisi luopua omista unelmistaan ja urastaan, että voisi sen sijaan palvella miestä? Osapäivätyö myös vaikuttaa tulevan eläkkeen suuruuteen ja fiksuinta, mitä nainen voi tehdä tulevaisuutensa eteen on taata itselleen eläke, jolla tulee mukavasti toimeen. Sinun mallissasi naiselle ei kerry kuin puolet eläkkeestä. Ei naisen kannata luottaa siihen, että mies on ikuisesti vierellä, koska niin monet liitot päättyvät eroon vanhemmalla iällä ja mies vaihtaa nuorempaan naiseen. Tuossa tilanteessa entinen vaimo jää aika tyhjän päälle, jos ei ole huolehtinut omasta eläkkeestään silloin, kun se oli mahdollista. - Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
Kyllä tuo kakkosvaihtoehto on realistisempi, tosin ei mikään unelmakuva, mitä halusit korostaa. Miksi pelkästään naisen pitäisi kantaa vastuu ruokahuollosta? Varsinkin jos hän on vielä pidempään töissä kuin mies? Ihan hyvin mieskin voisi laittaa ruoan ja nainen tulla väsyneenä myöhemmin töistä kotiin. Tai voi sopia ruokavuorot tasapuolisesti. Minusta viikolla voi aivan hyvin panostaa ruokailuun vähemmän, syödä ulkona tai ostaa valmista. Viikonloppuisin voi kokkailla enemmän ja mieluiten yhdessä.
Itse näkisin tilanteen niin, että molemmat tekevät työtä ja etenevät tai ovat etenemättä urallaan sillä teholla kuin itse haluavat, ilman toisen painostusta. Miksi naisen pitäisi luopua omista unelmistaan ja urastaan, että voisi sen sijaan palvella miestä? Osapäivätyö myös vaikuttaa tulevan eläkkeen suuruuteen ja fiksuinta, mitä nainen voi tehdä tulevaisuutensa eteen on taata itselleen eläke, jolla tulee mukavasti toimeen. Sinun mallissasi naiselle ei kerry kuin puolet eläkkeestä. Ei naisen kannata luottaa siihen, että mies on ikuisesti vierellä, koska niin monet liitot päättyvät eroon vanhemmalla iällä ja mies vaihtaa nuorempaan naiseen. Tuossa tilanteessa entinen vaimo jää aika tyhjän päälle, jos ei ole huolehtinut omasta eläkkeestään silloin, kun se oli mahdollista.Siinä nyt oli vain hieman, ei edes kovin paljon kärjistäen esimerkinomaisesti tuotu esiin se millaista naista mies arvostaa, edelleenkin ne perinteiset kodoinhengettären hyvät ominaisuudet ovat ne joita mies naiseltaan haluaa ja niitä arvostaa yli kaiken kun taas jotkut kovat business-arvot eivät ollenkaan kuulu naiseen, miksi niin miehisiä ominaisuuksia muka pitäisi naisessa arvostaa?
Toki nuo esimerkit oli vain hatusta äkkiä vedetty ja kun muutenkin venähti en siihen alkanut erittelemään ja selittämään ettei tietenkään ruokahuolto kuulu pelkästään naiselle, toki mieskin voi ruokaa laittaa ja itse tykkäänkin laittaa, joku fifty-fiftykin on hyvä, mukavaa jos nainenkin toisinaan laittaa jotain hyvää siksi kun se on kivaa eikä siksi että on palveltava miestä niinkuin sinä tunnut asian näkevän. No sopiihan sekin jos kerran haluat noin kovilla arvoilla mitaten "palveluina" laskea yhdessäoloon kuuluvat asiat niin mitäpä luulet, haluaako kukaan mies sitten naista joka ei kokkaa eikä siivoa kun ei siitä ole mitään "hyötyä"?
En myöskään usko että kenellekään ruuanlaittotaidottomalle naiselle tasapuolisuus sopisi eli se että mies kokkaa joka toinen päivä itse ja ruokkii naisenkin, vastineeksi joka toinen päivä sitten nainen veisi miehen ulos syömään kun ei kerran itse osaa laittaa, ihan varmaan olisi ronkumassa miestä maksamaan ne ulkonasyönnitkin. Eineshomminakaan se ei sujus, miehelle voisi sopia että kumpikin hankkii omat ruokansa jne, mutta eines-nainen varmaan alkaisi helposti nurisemaan kun mies ei hänelle samalla laittaisi kun itselleen kokkaa eikä tuollainen järjestely kyllä miehestäkään varmaan mukavaa olisi. - undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Siinä nyt oli vain hieman, ei edes kovin paljon kärjistäen esimerkinomaisesti tuotu esiin se millaista naista mies arvostaa, edelleenkin ne perinteiset kodoinhengettären hyvät ominaisuudet ovat ne joita mies naiseltaan haluaa ja niitä arvostaa yli kaiken kun taas jotkut kovat business-arvot eivät ollenkaan kuulu naiseen, miksi niin miehisiä ominaisuuksia muka pitäisi naisessa arvostaa?
Toki nuo esimerkit oli vain hatusta äkkiä vedetty ja kun muutenkin venähti en siihen alkanut erittelemään ja selittämään ettei tietenkään ruokahuolto kuulu pelkästään naiselle, toki mieskin voi ruokaa laittaa ja itse tykkäänkin laittaa, joku fifty-fiftykin on hyvä, mukavaa jos nainenkin toisinaan laittaa jotain hyvää siksi kun se on kivaa eikä siksi että on palveltava miestä niinkuin sinä tunnut asian näkevän. No sopiihan sekin jos kerran haluat noin kovilla arvoilla mitaten "palveluina" laskea yhdessäoloon kuuluvat asiat niin mitäpä luulet, haluaako kukaan mies sitten naista joka ei kokkaa eikä siivoa kun ei siitä ole mitään "hyötyä"?
En myöskään usko että kenellekään ruuanlaittotaidottomalle naiselle tasapuolisuus sopisi eli se että mies kokkaa joka toinen päivä itse ja ruokkii naisenkin, vastineeksi joka toinen päivä sitten nainen veisi miehen ulos syömään kun ei kerran itse osaa laittaa, ihan varmaan olisi ronkumassa miestä maksamaan ne ulkonasyönnitkin. Eineshomminakaan se ei sujus, miehelle voisi sopia että kumpikin hankkii omat ruokansa jne, mutta eines-nainen varmaan alkaisi helposti nurisemaan kun mies ei hänelle samalla laittaisi kun itselleen kokkaa eikä tuollainen järjestely kyllä miehestäkään varmaan mukavaa olisi.Ehkä sinulle sopivat tuollaiset perinteiset 50-luvun avioliiton roolimallit, mutta itse olen modernimpi. Kotityöt eivät ole minulle mikään nautinto, joten yritän selvitä niistä mahdollisimman vähällä vaivannäöllä. Jos syö päivittäin töissä kunnon lounaan, niin joka päivä ei ole mitään tarvetta enää kotona kokkailla. Itse syön monesti illalla vain jotain nopeaa, kuten (kaupan tiskiltä ostettua) salaattia ja pari palaa leipää, joten en olisi vaatimassa, enkä tarjoamassa kumppanillekaan sen ihmeellisempiä kokkauksia arkena. Mikroaterioita en tykkää syödä, vaan haluan jotain tuoretta ja terveellistä. Jotain keittoa tai laatikkoruokaa voi valmistaa myös isomman satsin viikonloppuisin pakkaseen, joten ei tosiaankaan ole pakko käyttää viikolla vähää vapaa-aikaa lieden äärellä. Minulla ja yhdellä exälläni oli myös joskus aikoinaan sellainen sopimus, että hän kokkaa ja minä siivoan jäljet. Se sopimus toimi hyvin. Mainitsemasi kaltaisen miehen kanssa tuskin koskaan ajautuisin suhteeseen.
- Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
Ehkä sinulle sopivat tuollaiset perinteiset 50-luvun avioliiton roolimallit, mutta itse olen modernimpi. Kotityöt eivät ole minulle mikään nautinto, joten yritän selvitä niistä mahdollisimman vähällä vaivannäöllä. Jos syö päivittäin töissä kunnon lounaan, niin joka päivä ei ole mitään tarvetta enää kotona kokkailla. Itse syön monesti illalla vain jotain nopeaa, kuten (kaupan tiskiltä ostettua) salaattia ja pari palaa leipää, joten en olisi vaatimassa, enkä tarjoamassa kumppanillekaan sen ihmeellisempiä kokkauksia arkena. Mikroaterioita en tykkää syödä, vaan haluan jotain tuoretta ja terveellistä. Jotain keittoa tai laatikkoruokaa voi valmistaa myös isomman satsin viikonloppuisin pakkaseen, joten ei tosiaankaan ole pakko käyttää viikolla vähää vapaa-aikaa lieden äärellä. Minulla ja yhdellä exälläni oli myös joskus aikoinaan sellainen sopimus, että hän kokkaa ja minä siivoan jäljet. Se sopimus toimi hyvin. Mainitsemasi kaltaisen miehen kanssa tuskin koskaan ajautuisin suhteeseen.
Siinäpä se, tuollainen moderni nainen helposti jättää kaikki siivoamisetkin miehelle niin se ei oikein houkuttele, kun mieluumminhan sitä jakaisi ainakin hommia jos ei itse pääse niistä kokonaan luistamaan. Mulle ei kävisi kaltaisesi ollenkaan tuon ruokailutapasi vuoksi kun minulla on toisinpäin enkä tyyliä muuttaisi naisen takia, aamulla en syö juuri mitään, luonaalla yleensä vain voikkaria & jotain hedelmiä tms. ja sitten myöhemmin vasta tukevampi ruoka. Tukevasti lounastava nainen söisi jo päivällä paljon, sitten napsisi illalla minun laittamia ruokia kun ne on niin hyviä ja paino lähtisi nousuun, joo, ei se tosiaankaan toimisi.
- undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Siinäpä se, tuollainen moderni nainen helposti jättää kaikki siivoamisetkin miehelle niin se ei oikein houkuttele, kun mieluumminhan sitä jakaisi ainakin hommia jos ei itse pääse niistä kokonaan luistamaan. Mulle ei kävisi kaltaisesi ollenkaan tuon ruokailutapasi vuoksi kun minulla on toisinpäin enkä tyyliä muuttaisi naisen takia, aamulla en syö juuri mitään, luonaalla yleensä vain voikkaria & jotain hedelmiä tms. ja sitten myöhemmin vasta tukevampi ruoka. Tukevasti lounastava nainen söisi jo päivällä paljon, sitten napsisi illalla minun laittamia ruokia kun ne on niin hyviä ja paino lähtisi nousuun, joo, ei se tosiaankaan toimisi.
Minulle taas ei sovi tuollainen koko päivän nälässä olo ja heikko, energiaton olo ja illalla massiivinen tankkaaminen. Kun syö useita pieniä aterioita tasaisesti pitkin päivää, niin jaksaa puurtaa töissäkin. En minä ainakaan jaksa tehdä töitä pelkällä voileivän ja hedelmän energialla ja ilman aamupalaa. Jos jotain ravintosuosituksista tiedät, niin sinun tapasi johtaa lihomiseen helpommin kuin minun, joka kevennän iltaa kohti. 10 ylimääräistä kiloani eivät ole tulleet iltamässäilystä. Itseasiassa minulla harvemmin edes on nälkä, kun tulen töistä kotiin, joten salaattiateria kuuden jälkeen ja pieni iltapala ennen nukkumaanmenoa ovat minulle oikein riittävä iltaruoka.
Siivous puolestaan on sellainen asia, että kun siirtää tavarat paikoilleen käytön jälkeen ja silloin tällöin imuroi, niin ei ole kovin usein tarvetta millekään suursiivoukselle. Varallisuuden salliessa suursiivouksen voi vaikka ulkoistaakin. - Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
Minulle taas ei sovi tuollainen koko päivän nälässä olo ja heikko, energiaton olo ja illalla massiivinen tankkaaminen. Kun syö useita pieniä aterioita tasaisesti pitkin päivää, niin jaksaa puurtaa töissäkin. En minä ainakaan jaksa tehdä töitä pelkällä voileivän ja hedelmän energialla ja ilman aamupalaa. Jos jotain ravintosuosituksista tiedät, niin sinun tapasi johtaa lihomiseen helpommin kuin minun, joka kevennän iltaa kohti. 10 ylimääräistä kiloani eivät ole tulleet iltamässäilystä. Itseasiassa minulla harvemmin edes on nälkä, kun tulen töistä kotiin, joten salaattiateria kuuden jälkeen ja pieni iltapala ennen nukkumaanmenoa ovat minulle oikein riittävä iltaruoka.
Siivous puolestaan on sellainen asia, että kun siirtää tavarat paikoilleen käytön jälkeen ja silloin tällöin imuroi, niin ei ole kovin usein tarvetta millekään suursiivoukselle. Varallisuuden salliessa suursiivouksen voi vaikka ulkoistaakin.Naiset tuntuu olevan herkempiä tuolle että pakko syödä aamupäivällä lujasti jostain syystä ja tulee se heikotus helpommin, kait se sitten verensokeri helpommin heittelee tai jotain. Eipä siinä kait mitään jos päivälläkin syö lämpimän ruuan mutta tahtoo vain helposti ne annoskoot mennä liian suuriksi seisovissa pöydissä ainakin miehillä helposti. Itseasiassa ihan käytännössä nähtiin työpaikalla kun pari työkaveria jotka vuosien saatossa oli päässeet pulskistumaan aikalailla lounastuksillaan vaihtoivat eväslinjaan, aika nopeasti alkoi putomaan ja semmoisen 15kg kummaltakin lähti aika nopsaan pois. Itsellä olisi ollut varmaan vastaava juttu mutta puutuin siihen aiemmin, heti kun huomasin että alkaa paino nousta ja olla nälkä illallakin lounastuksen lisäksi niin siirryin vaan sitten ajoissa kevyempiin lounaisiin pääsääntöisesti. Kannattaa kokeilla jos liikakiloista tahdot eroon, alkuun voi heikottaa mutta kroppa tottuu aika pian uuteen järjestelyyn ja suunnilleen noinhan se menee:
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013092017512114_lh.shtml - undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Naiset tuntuu olevan herkempiä tuolle että pakko syödä aamupäivällä lujasti jostain syystä ja tulee se heikotus helpommin, kait se sitten verensokeri helpommin heittelee tai jotain. Eipä siinä kait mitään jos päivälläkin syö lämpimän ruuan mutta tahtoo vain helposti ne annoskoot mennä liian suuriksi seisovissa pöydissä ainakin miehillä helposti. Itseasiassa ihan käytännössä nähtiin työpaikalla kun pari työkaveria jotka vuosien saatossa oli päässeet pulskistumaan aikalailla lounastuksillaan vaihtoivat eväslinjaan, aika nopeasti alkoi putomaan ja semmoisen 15kg kummaltakin lähti aika nopsaan pois. Itsellä olisi ollut varmaan vastaava juttu mutta puutuin siihen aiemmin, heti kun huomasin että alkaa paino nousta ja olla nälkä illallakin lounastuksen lisäksi niin siirryin vaan sitten ajoissa kevyempiin lounaisiin pääsääntöisesti. Kannattaa kokeilla jos liikakiloista tahdot eroon, alkuun voi heikottaa mutta kroppa tottuu aika pian uuteen järjestelyyn ja suunnilleen noinhan se menee:
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013092017512114_lh.shtml"Eipä siinä kait mitään jos päivälläkin syö lämpimän ruuan mutta tahtoo vain helposti ne annoskoot mennä liian suuriksi seisovissa pöydissä ainakin miehillä helposti."
En syö seisovista pöydistä ravintoloissa, vaan omia eväitäni. Vähemmän hiilareita, hyviä rasvoja ja proteiinia. Esim. tonnikalasalaatti, jossa pieni purkki tonnikalaa, raejuustoa, jääsalaattia, tomaattia, kurkkua, oliiveja, avokadoa... Tauoilla rahkapurkki, marjoja tai hedelmä, kuppi teetä jne. Lounaan pitäisi olla päivään energiapitoisin ateria. Ja onhan se ihan järkevää siitäkin näkökulmasta, että päivittäin töissä saa energiaa, jolla jaksaa olla tehokas. - Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
"Eipä siinä kait mitään jos päivälläkin syö lämpimän ruuan mutta tahtoo vain helposti ne annoskoot mennä liian suuriksi seisovissa pöydissä ainakin miehillä helposti."
En syö seisovista pöydistä ravintoloissa, vaan omia eväitäni. Vähemmän hiilareita, hyviä rasvoja ja proteiinia. Esim. tonnikalasalaatti, jossa pieni purkki tonnikalaa, raejuustoa, jääsalaattia, tomaattia, kurkkua, oliiveja, avokadoa... Tauoilla rahkapurkki, marjoja tai hedelmä, kuppi teetä jne. Lounaan pitäisi olla päivään energiapitoisin ateria. Ja onhan se ihan järkevää siitäkin näkökulmasta, että päivittäin töissä saa energiaa, jolla jaksaa olla tehokas.Joo no eihän tuo nyt pahalta vaikutakaan kun on noin terveelliset ainekset mutta sulla ei sitten taida tulla likikään joka päivä sitten lämmintä ruokaa syötyä? No eipä kai sekään pakollista lie, itse tottunut sen kerran päivässä nauttimaan ja jotkuthan nassuttaa kaksikin kertaa påivässä lämmintä ruokaa ja kamppailevat sitten paino-ongelmiensa kanssa.
- undateable
Ikisinkku M kirjoitti:
Joo no eihän tuo nyt pahalta vaikutakaan kun on noin terveelliset ainekset mutta sulla ei sitten taida tulla likikään joka päivä sitten lämmintä ruokaa syötyä? No eipä kai sekään pakollista lie, itse tottunut sen kerran päivässä nauttimaan ja jotkuthan nassuttaa kaksikin kertaa påivässä lämmintä ruokaa ja kamppailevat sitten paino-ongelmiensa kanssa.
Ei se ruuan lämpötila ole ratkaiseva asia, vaan se, mitä se sisältää. Kyllä minulla useinkin tulee syötyä pari lämmintä ruokaa päivässä, joista toinen saattaa olla esim. puuro tai joku keitto, ei mitään kovin lihottavia nuo. Eri asia tietysti, jos syö kebabin, pizzaa ja hamppareita päivittäin, itse en syö edes viikoittain mitään noista. Energiankulutukseni on niin pientä, että en pystyisi syömään tuolla tavalla. Kasvikset ovat ruokani pääraaka-aineena useimmiten.
- Ikisinkku M
undateable kirjoitti:
Ei se ruuan lämpötila ole ratkaiseva asia, vaan se, mitä se sisältää. Kyllä minulla useinkin tulee syötyä pari lämmintä ruokaa päivässä, joista toinen saattaa olla esim. puuro tai joku keitto, ei mitään kovin lihottavia nuo. Eri asia tietysti, jos syö kebabin, pizzaa ja hamppareita päivittäin, itse en syö edes viikoittain mitään noista. Energiankulutukseni on niin pientä, että en pystyisi syömään tuolla tavalla. Kasvikset ovat ruokani pääraaka-aineena useimmiten.
Näinhän se kai on joo, noiden aiempien kommenttien perusteella vaan kuvittelin että käyt lounspaikoissa ja niissä tosiaan aika tuhteja ne eväät usein, pihviä ym. niin helposti alkaa kiloja sitten kertymään ihan huomaamatta kun tosiaan nykyään monella työt kuitenkin aika kevyitä nii ettei sitä energiaa niin hirveästi pala paivän mittaan vaikka vähän vapaa-ajalla liikkuisikin. Kasvispohjalta on kyllä rakentaa ruokaympyrää.
- mies32
undateable kirjoitti:
Itse en kyllä puuroa edes lämpimäksi ruoaksi laskisi. Ei ainakaan tyypillisesti tarkoiteta puuroa ja sosekeittoa kun lämpimästä ruuasta puhutaan.
Erinomainen huomio, ettei lämpö lihota.. - undateable
mies32 kirjoitti:
Itse en kyllä puuroa edes lämpimäksi ruoaksi laskisi. Ei ainakaan tyypillisesti tarkoiteta puuroa ja sosekeittoa kun lämpimästä ruuasta puhutaan.
Erinomainen huomio, ettei lämpö lihota..Minun mielestäni kaksi lämmintä ateriaa voi hyvin syödä päivän aikana. Esim. joku broilerileike ja kala kasvisten kera on aika kevyttä syötävää. Lämpö ei tosiaan ratkaise lihottavuutta, vaan ihan muut asiat.
- mies32
undateable kirjoitti:
Minun mielestäni kaksi lämmintä ateriaa voi hyvin syödä päivän aikana. Esim. joku broilerileike ja kala kasvisten kera on aika kevyttä syötävää. Lämpö ei tosiaan ratkaise lihottavuutta, vaan ihan muut asiat.
Eikö tuo 2 x ateria päivässä ole jopa suosituskin? Itse en kyllä useinkaan jaksa kahdesti syödä jo vaivannäönkään takia. Tosin syön sitten kerralla yleensä reilusti ja kaikenlaista välipalaa päivän mittaan. Riippuu toki päivästäkin. Jos nyt olen lounaan syönyt ja illalla vielä tulee eteen vaikka illalliskutsu, niin sitten syödään kahdesti.
- undateable
mies32 kirjoitti:
Eikö tuo 2 x ateria päivässä ole jopa suosituskin? Itse en kyllä useinkaan jaksa kahdesti syödä jo vaivannäönkään takia. Tosin syön sitten kerralla yleensä reilusti ja kaikenlaista välipalaa päivän mittaan. Riippuu toki päivästäkin. Jos nyt olen lounaan syönyt ja illalla vielä tulee eteen vaikka illalliskutsu, niin sitten syödään kahdesti.
Kyllä on suositus. Lisäksi aamupala, välipala ja iltapala eli viisi ateriaa päivässä.
- vuokralla ikuisesti
Älä huoli tuosta vuokralla asumisesta. Itse olen 36v ikisinkkumies ja en tule koskaan ostamaan omaa asuntoa ellen lotossa voita. Mieluummin asun vuokralla ilman velkoja. Miljoona kertaa parempi niin. Joten ei ongelmaa!
- ....................
Samaa mieltä.
Vain vajaaälyiset juntit ja lampaat pitävät elämänsä tarkoituksena omistusasuntoa ja eläkkeen kerryttämistä. - 19 + 18
.................... kirjoitti:
Samaa mieltä.
Vain vajaaälyiset juntit ja lampaat pitävät elämänsä tarkoituksena omistusasuntoa ja eläkkeen kerryttämistä.Aikalailla juntimpaa ja lammasmaista maksella vuokria toisten taskuihin kun voisi maksaa itselleen omaa asuntoa. Ja eläkepäivät ovat paljon mukavampia kun ei tarvitse lähteä rollaattorin kanssa etsimään ruokaa roskiksista. Mutta ihan miten vain.
- näinn
olet idiootti tai huono provo
- jhbjhv
Nämä syyt eivät tee sinusta parisuhdekelvotonta:
"- jäin juuri työttömäksi 15 vuoden suht menestyksekkään työuran jälkeen- undateable
Vaikka kaiken muun pystyisinkin muuttamaan, niin tätä en:
"- olen jo yli 40-vuotias - 1928374650
undateable kirjoitti:
Vaikka kaiken muun pystyisinkin muuttamaan, niin tätä en:
"- olen jo yli 40-vuotiasNo näinpä. Olen itsekin ollut parisuhdekelvoton jo 13 vuotta. Minkäs teet, näillä mennään. Lohdutuksena sanoisin sinulle ettet ole yksin :) meitä parisuhdekelvottomia naisia on paljon.
Nämä palstan miesten sinkkuusruikutukset onkin tarkoitettu alle 25-vuotiaille kaunokaisille(jotka tuskin tätä palstaa ehtivät edes lukemaan vilkkaasta seuraelämästä johtuen). - ATM-aisurille jämät
1928374650 kirjoitti:
No näinpä. Olen itsekin ollut parisuhdekelvoton jo 13 vuotta. Minkäs teet, näillä mennään. Lohdutuksena sanoisin sinulle ettet ole yksin :) meitä parisuhdekelvottomia naisia on paljon.
Nämä palstan miesten sinkkuusruikutukset onkin tarkoitettu alle 25-vuotiaille kaunokaisille(jotka tuskin tätä palstaa ehtivät edes lukemaan vilkkaasta seuraelämästä johtuen).Nainen kuuluu AINA korkkaajalleen. Syytä siis itseäsi senkin vanha huoranpillu, äläkä ivaa meitä kunnollisia ja romanttisia ATM-aisureita.
Ota yhteyttä siihen YT-sonniin joka sinut korkkasi ja sinut omistaa jos hän ottaisi sinut takaisin, turha meille tulla itkemään varsinkaan enää rupsahtaneena.
- ATM:lle jämät
Kyllä nuoremmatkin naiset kelpaavat, naisten murrosikähän alkaa vuosi vuodelta aikaisemmin ja he ovat seksiin valmiita yhä nuorempina.
Sinä olet kyllä liian vanha ja lihava, että kelpaat enää AT-miesten panoalustaksi. Syytä itseäsi vanhahuora. - sinkku 40+ N
Otetaanpas vaihteeksi asialinjaa.
Minusta 40-v ikäisten suurin ongelma on siinä, että valtaosa on jo sellaisia, joilla on lapsia ja nimenomaan niin, että ainakin osa lapsista asuu vielä kotona. Sen vuoksi nelikymppisiä näkee baareissa aika harvoin ellei sitten kyseessä ole pubiruusut tai alkoholistimiehet, jotka istuvat lähiökapakoissa joka ikinen viikonloppu.
Nelikymppinen on yleensä ihan täysillä työelämässä mukana ja kun on niitä lapsia, niin ei ole välttämättä kauheasti energiaakaan lähteä sitä kumppania etsimään. Oman kokemukseni mukaan nettideittailukaan ei välttämättä tuo aina kovin hyvää tulosta, koska vaatimustaso voi olla hyvinkin korkea.
Älä välitä näistä AT-miesten kirjoitteluista. He haluavat rankaista sinua, vaikka todellisessa elämässä olet todennäköisesti juuri sitä, mitä sinun ikäiset miehet haluavat. Eri asia on sitten se, jos kyse on miehestä, joka haluaa vielä lapsia, mutta jos kyse on miehestä, jolla on jo lapset tehty tai hän ei niitä halua, niin sinähän olet täydellistä seuraa, kun ei ole omia lapsivelvoitteita.
Ehdottaisin, että laita kuitenkin profiili nettideittipalstalle ja kokeile sitä kautta. Onnea matkaan! Olen parisuhdekelvoton nainen, koska:
- kroppa on muodokas ja on isot rinnat, mutta silti noin 10 kiloa liikaa läskiä ja selluakin löytyy- kiltti mies.
Olen kelvoton epeli. Olen ruma, liian mukava ja kohtelen naisia hyvin. Riittää että on vaan ruma niin ei kelpaa naisille. Rumakin nainen saa suht komean miehen mutta ruma mies ei saa edes rumaa naista.
On tää julmaa kun ihmisen arvo mitataan ulkonäön perusteella että kuka saa rakkautta. Mun osaksi tulikin olla yksin ilman mitään rakkautta. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä ja puolet niistä varmaann naisia ja minusta piti tulla se kenestä ei tykätä ja ketä ei saa rakkautta. Murhaajillakin on elämää ja rakkautta enemmän kun minulla. - Rakkautta myös
Sinulle kiltti mies, mulla on samat ongelmat, no en nyt ole erityisen ruma vaan pikemminkin söpö yms, en vaan saa naisia minusta innostumaan? Olen aina kiltti ja omistan hyvät käytöstavat, olen puheissani aina hyvin fiksu ja en koskaan puhu rivoja tai puheillani loukkaa naista yms yms en vaan saa itselleni naista. Ongelmana lienee myös se että olen hyvin arka lähestymään heitä ja ainakaan se ei onnistu kun olen selvinpäin. Minulla on kumma käsitys että naisen pitäisi tulla minulle juttelemaan ja tehdä aloite, silloin minulle varmistuisi että hän on todella minusta kiinnostunut. Ajattelen että jos tyrkytän itseäni naisille ns väkisin niin he eivät varmasti tykkää ja pitävät minua hulluna? Minun ongelmani on kuitenkin työttömyys ja ylipäätään tämä rahattomuus. Asun vuokralla hyvin pienessä yksiössä 20 neliön koppi, auto on halpa rämä yms yms
Surettaa kun sinänsä olisin varmasti hyvä mies naisille ja heitä kunnioittava jne mutta he eivät päästä minua lähelle kuitenkaan. Minulla pitäisi kai olla erittäin hyvä työpaikka, kallis auto, oma talo, paljon ystävi, paljon harrastuksia yms onko tosiaan tuollaiset miehet sitten myös muuten ok? Miten luonne ja muut? Tuntuu että naiset arvostavat vain rahaa ja omaisuutta etupäässä ja silläkö sitten omissa piireissä kehuskellaan että mun mies on sitä ja mun mies tekee sitä ja tienaa miljoonia? Rahako täällä sanelee säännöt?
Se ketuttaa kun sitten muut ihmiset alkavat supista että miksi tuo ei saa naista ja on aina yksin ja että kiinnostaako sitä edes naiset jne jne? Uskokaa tai älkää mutta kyllä köyhällä miehellä on monia ongelmia tässä rahallisessa ja pinnallisessa elämässä. Tilanne menee usein minunlaisellani köyhällä työttömällä että yksin on vaan tultava toimeen ja opittava elämään ilman rakkautta ja toisen ihmisen läheisyyttä. Yksin on otettava vastaan kaikki ilot ja murheet kun niitä ei voi toisen kanssa jakaa.
Minulla on koira jota rakastan yli kaiken, ilman sitä elämäni olisi turhaa, toivon että elämme yhdessä pitkään ilman vakavia sairauksia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102