Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
Mikä tekee naisesta
76
941
Vastaukset
- Anonyymi
Naisessa ensiksi laihuus tai normaali paino ihan yleisesti. Kauniit silmät, kaunis hymy. En pidä Sanna Marinia erikoisena vaan päinvastoin. Se mikä on naiselle tavis on ehkä huoneen kaunein nainen. Naiset kaunistuu 30+ aina vain parempaan suuntaan. Nuorempia en huolisi lapsellisuuden takia
- Anonyymi
Laihuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihuus
Näkyy läpi. Huomenna taas hihittelet sen ukkoses kanssa. Ootte aika Inhottavia. 🫡
- Anonyymi
Miehessä, että uskaltaa olla oma itsensä on lojaali ja rehellinen aikuinen ja pieni pilke silmäkulmassa. Ottaa toisen/toiset huomioon, niin kohteliaisuudella kuin ystävällisyydelläkin. Pyrki sitä kohti mitä haluaa, polkematta muita jalkoihinsa jne. noilla pääsee jo hemmetin pitkälle... ainakin mun kanssa.
- Anonyymi
Syön sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön sut
Maistun pahalle, kaikelle ihovoiteelle ym. lisäksi olen hyvin sitkeä.
- Anonyymi
Seksikkään, viehättävän, halutun ja himoitun tekee naisesta vähäinen biologinen ikä (10+), vähäinen massa (BMI alle 19), naisellisen pituiset hiukset luonnollisella värillään joka on vaalea, naiselliset pikkutisulit, naisellinen kapea vyötärö, naiselliset pikkupakarat, naisellisen hoikat reidet, naisellisen hoikat sääret, naisellisen hoikat nilkat, naisellisen pieni kengännumero, naiselliset pikkuvarpit, naiselliset alaraajojen q-kulmat, naisellisen tatuoimaton ja rei'ittämätön iho, sekä se kuinka naisellisen viehättävästi hän paljastelee paikkojaan.
- AnonyymiUUSI
Pedarille laitettu 4 tykkäystä. Että sellainen palsta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti palstaäijä on itse peukuttanut eri välilehdiltä itseään, ihan samaa peliä mitä se keskustelee itsekseen noiden pateettisten mustaausihahmojen ym kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti palstaäijä on itse peukuttanut eri välilehdiltä itseään, ihan samaa peliä mitä se keskustelee itsekseen noiden pateettisten mustaausihahmojen ym kanssa
Älä valehtele. Sinä se olet kuitenkin koko homman takana. Juurikin keksit näitä hahmoja ja kehität mielestäsi hyvää draamaa itsesi kanssa väitellen. Vttu mikä hullu. Oikea superdorka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä T nainen olet kaiken takana. Saattaa olla sama IP ja MAC... Seuraavaksi saattaa tulla osoite ja sen jälkeen saattaa tulla ilmi myös nimi. Sinä nimittäin ansaitset tulla valoon sillä olet jo niin paljon tätä palstaa terrorisoinut maanisilla ja jokapäiväisillä palstasetä viesteillä. Sinä olet tämän palstan syöpä. Hyvin haitallinen elämänmuoto.
- AnonyymiUUSI
Nyt on pakko itse sensuroida omat ajatukset ja sanat.🤬
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä T nainen olet kaiken takana. Saattaa olla sama IP ja MAC... Seuraavaksi saattaa tulla osoite ja sen jälkeen saattaa tulla ilmi myös nimi. Sinä nimittäin ansaitset tulla valoon sillä olet jo niin paljon tätä palstaa terrorisoinut maanisilla ja jokapäiväisillä palstasetä viesteillä. Sinä olet tämän palstan syöpä. Hyvin haitallinen elämänmuoto.
Miksi sä vanha käpy haluat niin kovasti olla tämä T nainen eli pakkomielteenkohteesi 😉
Tai pystytkö edes noilla sairauksilla sitä varsinaisesti edes itse tulkitsemaan.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tyyppi peukuttaa ainaa omia kirjoituksiaan heti niiden kirjoittamisen jälkeen. Hyvin mahdollista, että muutkin peukut on siltä itseltään.
- AnonyymiUUSI
Näitä lakeja pitää kaltaistesi hapentuhlaajien takia väsäillä. Aika käsittämätöntä kuinka kauan tämä kohta kaikkien tuntema käppänä on saanut tätä pedofiliaansa levittää...
Täysin ok että limainen ameeba levittää ryönäänsä pitkin nettiä esiintyen naisina ja alaikäisinä? Ei varmaan olisi kannattanut paljastaa itseään 😉 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Sinä se olet kuitenkin koko homman takana. Juurikin keksit näitä hahmoja ja kehität mielestäsi hyvää draamaa itsesi kanssa väitellen. Vttu mikä hullu. Oikea superdorka.
Ja mikä olisi oletetun ”minun” aim
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö gubbe mitkään näistä mainituista ole tiedossa? Sitten et oo varmaa oikealla asialla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pedofìlìa on on parafìlìa, toiselta nimeltään lapsìkohteìnen seksuaalìhäìrìö, jossa pedofììlìksi kutsutun henkilön seksuaalìsuus kohdistuu ensisijaisesti lapsììn, siis esìmurrosìkäìsììn, yleensä 8-10 -vuotta vanhoihin tyttöìhìn tai 10-13 -vuotta vanhoihin poìkììn".
LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
"Lapsì tarkoìttaa ìhmìstä syntymästä murrosìkään. Lapsuutensa aìkana ìhmìnen kehìttyy bìologìsestì ja psykologìsestì sekä sosìaalìsestì pìenestä elìnpììrìstä kohtì yhteìskuntaa. Hän muun muassa kasvaa, sosìaalìstuu ja oppìì kìelen. ìästä rììppumatta lapsì-sanaa käytetään ìhmìsen jälkeläìsestä, suhteessa vanhempììnsa."
LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Lapsi
"Suojaikä" ei liity mitenkään ihmisten biologiseen kehitykseen, se vain on femìnìstìen painostuksesta lakiin kirjoitettu ikäraja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin, ei onnistu eri välilehdiltä.
Muu.
- Anonyymi
Miehen suonikkaat käsivarret ja suonikas 🍆🥵
- AnonyymiUUSI
Ja osa ei hiffaa ironiaa edelleenkään ei se mitään lapset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja osa ei hiffaa ironiaa edelleenkään ei se mitään lapset
Mitä hemmetin ironiaa? Kyllä tuollaiset suonikkaat, auringonpaahtamat käsivarret vetoaa aikuiseen naiseen. 😍🫣Ei varmaan feminiinisiin poitsuihin mieltyneihin tietenkään.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on. Sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmetin ironiaa? Kyllä tuollaiset suonikkaat, auringonpaahtamat käsivarret vetoaa aikuiseen naiseen. 😍🫣Ei varmaan feminiinisiin poitsuihin mieltyneihin tietenkään.
Taitaa vedota myös pienessä luukussaan naiseksi pukeutuvaan käppänään siellä tuuuussulan seudulla..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos haluavat stretsailla gubbe, kehorauhaa kato
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos haluavat stretsailla gubbe, kehorauhaa kato
On nykyään prinsiippi
- Anonyymi
silmät ja luonne. ❤️
- Anonyymi
Ei tuohon ole mitään "oikeaa" vastausta. Mieltymykset ovat henkilökohtaisia.
- Anonyymi
Olisin voinut vastata tähän täysin eri tavoilla eri ikävaiheissa. Mieltymyksetkin muuttuu.
- Anonyymi
Etenkin nainen on kumppaninsa suhteen amorfinen (amorphous), kuin neste tai kaasu. Nainen asettuu uuden miehensä edellyttämään rooliin kuin neste asettuu kuppiin, kaikissa ikävaiheissaan kun hän vielä on seksuaalinen. Minun kaunotarmieltymykseni ei ole juurikaan muuttunut, sitten ex1:n joka oli 12v, iän osalta kaunotar voi nyt tosin olla jopa 7 vuotta vanhempi.
- AnonyymiUUSI
Älä nä muuta sano. Ulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin nainen on kumppaninsa suhteen amorfinen (amorphous), kuin neste tai kaasu. Nainen asettuu uuden miehensä edellyttämään rooliin kuin neste asettuu kuppiin, kaikissa ikävaiheissaan kun hän vielä on seksuaalinen. Minun kaunotarmieltymykseni ei ole juurikaan muuttunut, sitten ex1:n joka oli 12v, iän osalta kaunotar voi nyt tosin olla jopa 7 vuotta vanhempi.
No osaakko sää sitte kaasupullon vaihtaa?
- Anonyymi
Ulkonäkö ihan samalla tavalla kuulemma naiselle miehestä
https://youtube.com/shorts/qQAoX-yLfmw?si=8QMjleMj-RNPYfhJ
Parempi ettiä ihminen joka tyytyy pelkkään ulkonäköön kun ei muutakaan saa- AnonyymiUUSI
Femakonkaakatusta! Naisen kauneus (siis nuoruus, hoikkuus, vähäpainoisuus, tatuoimattomuus, naisellisuus, fenimiinisyys, pitkätukkaisuus, vaaleahiuksisuus, naisenpituisuus, ym.) on miehellä evoluutiossa kehittynyt porttiehto. Jokainen mies edellyttää naiseltaan paljon erilaisia piirteitä ja taitoja, ei pelkästään kauneutta.
- AnonyymiUUSI
Empaattinen itsevarmuus on seksikkäintä mitä tiedän. Edes ulkonäön ei tarvitse olla kummoinen mutta tuollainen ominaisuus vetää puoleensa.
- AnonyymiUUSI
Mitä on empaattinen itsevarmuus? Tarkoitatko miehellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä ja naisella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietää arvonsa, ei vähättele itseään eikä muita....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei ksi mikään ylimielinen mulk junoukaan? Mahtavaa guben juttukaveri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että mies itsevarmasti nappaa tarjoilijalta laskun ja maksaa sen kokonaan empaattisesti.
- AnonyymiUUSI
Jos minä hommaisin vaimon, niin hän olisi anteeksiantavainen, lempeä, uskollinen ja aidosti minua rakastava. Mutta en ole hommaamassa, kun se on liian vaikeaa kun älyttömyys osamääräni on varmaan 180.
- AnonyymiUUSI
Ei riitä!
- AnonyymiUUSI
Eli lyhyt ois kukoistusaika ns? 😆
- AnonyymiUUSI
Laiha nainen
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jaksatte kyl sit nyt yrittää.
- AnonyymiUUSI
Ei yhtään mikään.
- AnonyymiUUSI
Miehestä seksikkään tekee :
Ikä, alle 30 v
Rikkaus, miljoonaomaisuus tai enemmän
Koulutus, vähintään inssi
Pituus 180 +
Lihakset, mitä isommat, niin sitä parempi.
Renttumaisuus, 100 %
Väkivaltaisuus 95 %
Jos on edellisten lisäksi vielä julkkiskin niin paketti alkaa olemaan kasassa.
Naisesta seksikkään tekee, että nainen on syntynyt naiseksi.- AnonyymiUUSI
Joo o, positiivisuus on penaalista
- AnonyymiUUSI
Osui, olen juuri tuollainen nainen, tai siis olen syntynyt naiseksi, mutta nyt tilanteet hieman muuttuneet, ei kai se haittaa.
- AnonyymiUUSI
Hoikka jaisot rinnat
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on katsojan silmissä se ajatus.
- AnonyymiUUSI
Miehestä tekee viehättävän hymyilevä hieman kujeileva olemus, tummat piirteet, hymy kuopat ja naururypyt.
- AnonyymiUUSI
Tummat piirteet tarkoittaa tummia kulmakarvoja ja tummia hiuksia, tummaa partaa. Dorka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tummat piirteet tarkoittaa tummia kulmakarvoja ja tummia hiuksia, tummaa partaa. Dorka.
Hiekkaneekeri kuunvalossa?
- AnonyymiUUSI
Niin että sais olla gubbe vaikka välikaukasialaisia piirteitä
- AnonyymiUUSI
Tuleva Naiseni on juuri sitä! En arvostele tai vertaa häntä kehenkään muuhun. Kauneus on silmissäni ja sydämessä. En tarvitse vertauskuvia enkä toisten mielipiteitä... hän on juuri mitä tarvitsen ja jos se on minusta kiinni en käsistäni päästä koskaan. Kyllä se rakkaus ravistelee miestäkin, kun kohdalle osuu n>m
- AnonyymiUUSI
Sullotko sen vaikka kellariin?
- AnonyymiUUSI
Anteeksi! Nimimerkit meni 23,14 väärin päin, siis mieheltä> naiselle
- AnonyymiUUSI
Ja sinun nii fiksu piti olla
- AnonyymiUUSI
Ryhdikäs ja rintava lakimiesnaiseni on 10+
- AnonyymiUUSI
Oisko heti kotitöitä?
- AnonyymiUUSI
Molemmissa viehättää ja on seksikästä ihan samat asiat ja piirteet, en ala erittelemään sen enempää.
- AnonyymiUUSI
kunnon nainen eikä mikään hömpänpönppä.
- AnonyymiUUSI
naisissa hyvännäköistä on tietysti naisellisuus sekä muodot. kunnon tissit ja perce. noiden takia moni homo mies on tykännyt musta. ei haittaa;). niin ja miehissä lihakset, näkyvät suonet käsissä ja pyhimmässä. pituus 180-> ja isokokoisuus plussaa tietysti ihan vain koska en ole itte pieni nainen
- AnonyymiUUSI
ja siis… katson ihmisiä sukupuolta katsomatta. välillä vaan tulee semmosia energioita vastaan että menee ihan sekasin. eikä siinä edes ajattele pyllyä tai lihaksia sitten.
- AnonyymiUUSI
Mun mielestä taas suonikkaat käsivarret on iljettävät ja lihaksikkuus epämiellyttävää sekin. Ja pituudella ei oo väliä, kunhan on mua pidempi, eli väh. 165 cm.
Just tämän takia tällaiset aloitukset on turhia, kun ei mitään yleistä standardia seksikkyydelle ole. Kaikki tykkää siitä mistä tykkää, ja kun johonkin ihastuu, niin siinä saattaa omatkin "taipumukset" heittää häränpyllyä. Kun ei se siitä ulkonäöstä loppujen lopuksi ole kiinni.
Periaatteessa tykkään vähän pulleroista/jykevistä sinisilmäisistä miehistä, mutta sitten rakastuin hoikkaan ruskeasilmäiseen, joten se siitä mieltymyksestä sitten😆 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä taas suonikkaat käsivarret on iljettävät ja lihaksikkuus epämiellyttävää sekin. Ja pituudella ei oo väliä, kunhan on mua pidempi, eli väh. 165 cm.
Just tämän takia tällaiset aloitukset on turhia, kun ei mitään yleistä standardia seksikkyydelle ole. Kaikki tykkää siitä mistä tykkää, ja kun johonkin ihastuu, niin siinä saattaa omatkin "taipumukset" heittää häränpyllyä. Kun ei se siitä ulkonäöstä loppujen lopuksi ole kiinni.
Periaatteessa tykkään vähän pulleroista/jykevistä sinisilmäisistä miehistä, mutta sitten rakastuin hoikkaan ruskeasilmäiseen, joten se siitä mieltymyksestä sitten😆Niin sehän on ku hedelmäpeli ennen vanhaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän on ku hedelmäpeli ennen vanhaa
Mee sä joku sillä vaiks
- AnonyymiUUSI
Oikeassa hetkessä yllätyksellisyys, jossain toisessa harkittu tahattomuus ja naisellisuudella kujeilu. Hymy sekä hieman ujo agressiiviseen suuteluun valmistuminen. ❤️
- AnonyymiUUSI
Ny kuulostaa biakselta tulkinnalta
- AnonyymiUUSI
"hieman ujo agressiiviseen suuteluun valmistuminen"
En halua edes tietää mitä tuo tarkoittaa... 🤢 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"hieman ujo agressiiviseen suuteluun valmistuminen"
En halua edes tietää mitä tuo tarkoittaa... 🤢ehkä elämä on hyvin luonnollista ja asiat sujuvat turvallisen samankaltaisesti vuosisatoja.
https://www.youtube.com/watch?v=CCGdA57Xh4w&list=RDCCGdA57Xh4w&start_radio=1
- AnonyymiUUSI
Isot utareet ja timmi perä ja miehellä maskuliininen lihaksikas kroppa, saa olla rintakarvaa ja iso ja suonikas työkalu.
- AnonyymiUUSI
Molemmat siis jotain sarjakuvahahmoja.
- AnonyymiUUSI
Hän on seksikäs ja erottinen. Solakka vartalo, kiinteä liikunnallinen peppu, puoleensavetävä, koko ajan mielessä pysynyt ihanuus.
- AnonyymiUUSI
Molemmista strutsinaivoisuus venuksen/adoniksen kroppa hä menikö perille? Täh? Kaikenlainen muu on kieroilua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845177Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.263488Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j392842Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin182021Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581830- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2821560- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71095