Itse haluaisin jo hänen viereen..
Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?
59
1427
Vastaukset
- Anonyymi
Että hän on ihana. Olisi ihan mieletöntä halata, oisin ihan täpinöissä ja jännittynyt yhtä aikaa.
- Anonyymi
Haluaisitko?
- Anonyymi
Hyvää ajattelen. Lämmöllä tietty.
- Anonyymi
Joo samoin
- Anonyymi
Jos hänet vihdoin saisin nähdä,en enää päästäisi irti...
- Anonyymi
Joskus nuoruuden rakastettu sanoi mulle näin, mutta päästi sitten irti. Se oli toisesta elämästä kuitenkin, vaikka silloin tärkeä osa elämää.
- Anonyymi
Olen varmaan ajatellut ja kirjoittanut jo kaikki ihanat asiat hänestä 🥰 Mitä kaikkea toisen olemassaolon tiedostaminen ja ajattelu saa aikaan. Maagista!
- Anonyymi
Naisen kaivatun viereen haluaisin ja vasta hänen kaikkiin kysymyksiin todella suoraan ja todenmukaisesti. Ei mitään salattavaa vaan kaikki mitä hän haluaa minusta tietää. Peitoissa kuiskaten korvaan, hyvää unimatkaa yhdessä?
- Anonyymi
Mietin, että haluaakohan hän viereeni yhtä kovasti? Vaikka toivon, että haluaa, niin samalla toivon, että hänen olisi helpompi olla.
- Anonyymi
Haluaisin hänet viereeni köllimään 🩷
- Anonyymi
Mietin häntä. Olen alkanut tuntemaan itseni rumaksi ja huonoksi, kun en iloitse mistään flirtistä tai muista ihmisistä samalla tavalla ja kaikki häneen menevä energia kuluu ikävän ja surun tunteeseen.
- Anonyymi
50 mies,joka luuli olevansa teini.
Kohteli paskasti,haukkui huoraksi vaikka mitään syytä ei ollut. Tein hänen eteen kaiken. Nyt saa lillua omissa liemissään. Ei ole ikävä. Helpottunut olo,kun ei ole meitä.
Kenenkään naisen ei pitäisi antaa toisen ihmisen alentaa itseään nynnysmatoksi.- Anonyymi
Itsellä sama kokemus ukostani. Leikkasin hänen lempitakkinsa puukolla riekaleiksi ja pakkasin tavaroidensa sekaan. Jätti velkansakin maksamatta.
- Anonyymi
Että hän pitää minusta kiinni tällä hetkellä ja toivoisin olevani siinä
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Hän varmasti lukee ajatuksiani😌 siltä tuntuu
- Anonyymi
Kenestä?
- Anonyymi
Haluaisin, että Hän pyytäisi johonkin keskustelemaan ja saisin suudella häntä edes kerran.
n->m - Anonyymi
En voi ajatella ihastustani. Omituisia tuntemuksia. Päivä päivältä tämä reaalisoituu mielessäni. Poissa -sitähän se nyt tarkoittaa.
- Anonyymi
Teitkö parhaasi sen eteen, ettei näin olisi?
Vai onko sinun viestintäsi tulkittavissa siten, että et jaksa eikä kiinnosta?
- Anonyymi
Se mies on ihana ja mä tykkään hänestä. Ei hän kuitenkaan mitään musta halua, jos nyt edes on kiinnostunut. Se auttaa, mä pystyn käyttäytymään ihan normaalisti hänen lähellään enkä enää mene lukkoon.
- Anonyymi
Äänikin saa jo haluamaan hänet kainaloon.
- Anonyymi
❤️🙂
- Anonyymi
pidän hänestä enkelistä vieläkin. usein mietin sua ja rakkaudella vain.
nimimerkkillä ~joku joo…täältä helv^tistä - Anonyymi
T.... aaa tekis mieli
- Anonyymi
Minäkin haluan 😐 Vasiten sielä niin seksikkäänä vaikkakin nyt vain mielikuvissani.
- Anonyymi
Kevätaurinko tulee paistamaan meille. 🤞
- Anonyymi
Hei, kato! Joku valoilmiö, ihan varmana on jo ☀️😎
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Never!
- Anonyymi
Rakastan niiiiin paljon häntä. Kohta olemme yhdessä, kääk!❤️
- Anonyymi
❤️❤️🥰🥰
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Sitten kun tähdet on oikeassa asennossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun tähdet on oikeassa asennossa.
Niijust…
- Anonyymi
Tunnen itseni niin ulkopuoliseksi että vaikea ajatella naisesta mitään. Ryömin takaisin kiven alle piiloon. Menninkäinen -> Päivänsäde.
- Anonyymi
Milloin hän näki sinut viimeksi?
- Anonyymi
Hei kuule menninkäinen. Et ole yksin, samaa kuullut monelta mieheltä ihan hiljattain.
Ulkopuolisuuden tunne on vahva.
Naiset tuntuvat elävän kuin lasikopin sisällä tinder matseista poimien hienoimpia ja isompi kikkelisiä uroksia yhä uudelleen sänkyynsä ja sitten kuvittelevat että niistä rakentuisi jotain, lol, pelkkiä panoja ovat.
Tsemppiä. Älä tyydy silti ihan mihin tahansa. Arvosta ja kunnioita itseäsi. Sitä ei saa rahalla.
- Anonyymi
Kuinka paljon kaikkea hienoa ja ihanaa mahtuu niin pieneen pakettiin. ❤️😊
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa hakeutua hoitoon.
- Anonyymi
Ei oteta hoitoon,liian hyväkuntoinen. Terapia olisi hyvä vaihtoehto. Monelle muullekin.
- Anonyymi
Hän ei välitä.
- Anonyymi
Jos hän on täällä, niin asia ei ole noin. Ehkä hän haluaa antaa sellaisen kuvan, että välinne olisivat neutraalit.
- Anonyymi
Toivoisin, ettei tarvitse nähdä ollenkaan. Menee päivät pilalle.
- Anonyymi
Ei sun mies tarviikaan enää nähdä.Ei mene päiväsi pilalle! Hellurei vaan sitten... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun mies tarviikaan enää nähdä.Ei mene päiväsi pilalle! Hellurei vaan sitten... :D
Olen nainen.
- Anonyymi
Lepää rauhassa.
- Anonyymi
Että miten on mahdollista, ettei ymmärrä 🙄
- Anonyymi
Sama n>m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama n>m.
Oli myös naiselta
- Anonyymi
Ymmärrä mitä? Sitä, ettet voi sietää minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrä mitä? Sitä, ettet voi sietää minua?
Nykyään on joo vähän vaikeeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään on joo vähän vaikeeta.
Mä kyllä tykkään sinusta, siedit tai et.
- Anonyymi
On ikävä rakasta. Hyvää yötä. ❤️
- Anonyymi
Sama täällä. Hyvää yötä. ❤️
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744217
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans853926Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572458Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?652302Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412024- 491889
- 1091802
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551663- 561662
- 621539