Vaimon siskon kanssa...

Mies 40

Nooh, jatkan tätä, jos joku haluaa, aika vähän loppui kesken kirjoittaessa...

'Moi, onko kukaan kotona?' kuului ovelta. Vaimon sisko Anna käveli sisään, pari vuotta vaimoani nuorempi, pikkusisko siis, ei ihan nelikymppinen vielä ja hoikka, muotoja sopivasti ja oikeassa paikassa. Olin pari iltaa aikaisemmin kertonut, että minulla on kannettavassani kuvia heidän serkkunsa häistä ja Anna oli luvannut tulla katsomaan niitä. Vaimoni oli sinä iltana poissa, työmatkalla Keski-Suomessa ja olin kotosalla koiran kanssa.

'Joo, täällä ollaan' hukkasin sohvalta, jossa löhöilin televisiota katsoen. Anna tuli peremmälle ja kysyi, eikö sisko olekaan kotona. Kerroin tilanteen ja Anna ei ainakaan pahastunut asiasta. Kysäisin, tuliko hän kuvia katsomaan ja siemaisin lasistani vähän konjakkia. Siihen hän tokaisi, että kyllä, mutta voisi myös ottaa vähän lämmikettä seurakseni. Ihmettelin, eikö hän tullut autolla ja aikoisi ajaa vielä sinä iltana, mutta Anna sanoi, ettei se matka olisi paha kävelläkään, jos tarve vaatii, tosiaan, ei hänen luokseen ollut kuin pari kilometriä.

Nousin sohvalta ja hain keittiöstä lasin, kaadoin siihen konjakkia pienen siivun, mutta Anna tarttuikin käteeni ja kaatoi lisää pullosta lasiinsa. 'Ohhoh, taidat sitten kävellä kotiin', huomautin ja hänen silmänsä virnistivät sanoessaan, 'no, katsotaan nyt'.

Hain kannettavani ja toin sen sohvapöydälle, istuin Annan viereen ja avasin kuvienkatseluohjelman. Selailimme hääkuvat läpi, Anna osoitteli sukulaisiaan ja kertoi heistä, pikkuhiljaa hän liimautui minun kylkeeni, olihan näyttö aika pieni, nähdäkseen paremmin. Hän tuntui lämpöiseltä vasten t-paitaani ja verkkareitani, enkä voinnut sille mitään, että veri rupesi kohisemaan suonissani. Ei meillä ole ollut aikaisemmin mitään kihinää keskenämme, joskus olin huomannut hänen johdattelevan minua paikkaan, jossa olimme kahden käydessäni hänen luonaan. Vaimoni oli yleensä ollut aina mukana ja olin kuitenkin tulkinnut hänen eleensä pidättyväiseksi, enkä ollut itsekään yrittänyt flirttailla.

Mutta nyt tuntui olevan toinen ääni kellossa. Konjakki maistui Annalle ja ottaessaan toista lasia, hän oli jo humalassa, puhe luisti ja hymyä riitti. Minäkin olin mukavasti kevyessä nousuhumalassa ja hänen kiertäessään kätensä hartioilleni alkoi kaluni kohoilla housuissani.

Katselimme vanhempia kuvia, joita minulla riitti koneen levyllä ja Anna alkoi pikkuhiljaa lämmetä itsekin, sen huomasin hänen kätensä hivelystä selässäni, ja kun laskin käteni hänen polvelleen, Anna huokaisi ja värähti, hänen jalkansa liikahtivat erilleen. Kuin yrittäen saada housujaan paremmin, hän liikahteli vieressäni sohvalla ja nosti sitten toisen jalkansa minun jalkojen päälle.

Katsoin Annaa silmiin, joissa oli kiiman hehku ja kietouduimme suutelemaan toisiamme, kielemme sulautuivat yhteen ja kuuma hengityksemme ympäröi meidät. Anna huohotti korvaani,'haluan sua, haluan tuntea samaa mistä sisko kertoo...', hymyilin ja mietin, että mitähän sitä tytöt ovat puhuneet. Kysyin, että mitä hän on kuullut ja Anna hieroi jo lantiotaan vasten reittäni ja kuiskaili käheällä äänellä, 'haluan orgasmeja, sellaisia pitkiä, sun kielellä tehtynä ja sitten sun kalusi mun pilluun, syvälle, pohjaan asti...' Olin vain odottanut tällaista ja käteni riisui Annan paidan, jonka alta paljastui pienet pyöreät rinnat mustien pitsiliivien verhoamina. Avatessani hänen housujensa nappia nuolin hänen vatsaansa, sitten housujen auettua nostin rintaliivejä saaden esiin hänen näpöttävät nänninsä, imeskelin niitä ja Anna riuhtoi housujaan pois.

Siinä hän makasi sohvalla, rinnat liikkuen kiimaisen hengityksen tahdissa, pienet mustat pitsipöksyt jalassaan, joiden haaroissa mahla kostutti häpyhuulia...

17

35484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa

      ...oletko miettinyt, että vahvuutesi ovat muualla kuin kirjoittamisessa, kokeile ojankaivuuta. Senkin Sillanpää

    • Toivotaan

      Jatka, vaikuttaa hyvältä. Joku dorka jotain örisi tuossa jotain Taatasta. Oikein hyvältä vaikutti tuo teksti, ei kun jatkoa odotellen...

    • Anonyymi

      Joo, tunteella skrivattu! Jatka vaan samaan malliin!!!

      • Anonyymi

        Anna ei enää anna minulle, kun minulla ei enääseiso kunnolla.


    • Anonyymi

      Vaimon siskot,parasta mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Menee se helposti toisinkin päin. Vaimollani on isosisko kolme vuotta vanhempi, joka oli ollut jo pitkään naimisissa, kaksi lastakin oli, kun tulevan eli nykyisen vaimoni tapasin. Hän oli ollut siskonsa perheessä lastenvahtina, ja mekin usein kesäisin vietimme aikaa heidän mökillään. Vuosien kulussa minulle pikku hiljaa valkeni, että vaimollani oli ollut suhde sisarensa aviomieheen. Jokin ihastuminen siinä oli ollut pohjalla, ehkä molemminpuolinen, tai sitten mies on vaan naida napsauttanut, kun pillua on kerran tarjolla. Asia oli sovittu tai painettu villaisella, eikä minun kuulu sitä moralisoida. Päinvastoin, olen antanut itseni herkutella ajatuksella, että tämä toinen mies on päässyt tutustumaan vaimoni uhkeaan vartaloon, saanut sen avut käyttöönsä, ja että he, niin kuin kauniisti sanotaan, ovat tunteneet toisensa.

      • Anonyymi

        Menee se helposti ja kyllä kelpaisi. Vaimolla on kaksi siskoa. Lankojen kanssa aina pienessä humalassa tulee puheeksi että olisi mahtava päästä nussimaan koko siskossarja läpi. Kukaan ei siitä mieltään pahoittaisi. Vaimo ja hänen siskonsa tietävät asian mutta eivät ole sille lämmenneet. Keikistelevät ja kiusoittelevat vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee se helposti ja kyllä kelpaisi. Vaimolla on kaksi siskoa. Lankojen kanssa aina pienessä humalassa tulee puheeksi että olisi mahtava päästä nussimaan koko siskossarja läpi. Kukaan ei siitä mieltään pahoittaisi. Vaimo ja hänen siskonsa tietävät asian mutta eivät ole sille lämmenneet. Keikistelevät ja kiusoittelevat vain.

        Vaimollani on niin ikään kaksi yksinasuvaa siskoa (50 ja 55) ja käyn nussimassa heitä säännöllisen epäsäännöllisesti. Oma vaimo antaa n kerran viikossa ja täydennän tarpeitani tyydyttämällä ja purkautumalla hänen siskoihinsa.

        Kukaan siskoksista ei tiedä että kierrän jakamassa siementäni kaikkien heidän kanssaan. Tämä kiihottaa kovasti.


    • Anonyymi

      menin Helenan luo aamulla, sanoin sitä korjausta tulin katsomaan oli hömistynyt ai niin sitä halasi oli yöpuvussa tunsin nännit pitaa vasten oli aavistuksen pitkään koskin rintojen sivuun sanoin tulinko liian aikaisin halasi uudelleen kuiskas et tullut nyt nännit pullotti kunnolla ja vähän punasteli. Alkoi heti neuvoa ja hääräsi edessä katsoin rinnat heilui vapaana menin taakse ja terrasin rinnoista kuiskasin on pakko ja hyväilin kuiskas haluan panna nopeasti sänkyyn puotin housut veti heti päälleen ja sisään ulvoi hiljaa työnnä se jätti syvään osasi olla kiimainen pantiin ja pantiin sanoin khta kuiskas ei haittaa tule kiljui kun tunsi että täytän sen. Noustiin ja naurettiin olipa alku ruuvailtiin kiinnikkeitä, katsoin vähän aikaa sanoi ei kai työnsin kontalleen nyt pääsin syvälle uris ja äänteli sanoi miten olen näin kiimassa panin taas koko ajan painoin syvään ja pidin huusi laske nyyyt kun nousi sanoi on väärin siskoa kohtaan sanoin ei kerrota.
      Olen ollut siskon vara miehenä monesti naidaan vaan kiimasena kerran tai kaksi kertaa ei sen enempää hellyyttä sopii molemmille

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      Siemensin viikonloppuna vaimon siskon. 57v mature, yksinhuoltaja, ei mikään kukkanen. Kokoa on vähän joka suuntaan mutta jalkojen välistä löytyy se mikä minua kiinnostaa.

      Olin muuttoapuna ja muuton päätteeksi kumosin hänet sohvalle, nostin hameen ylös ja vedin samalla pikkuhousut nilkkoihin. Tiputin omat housut ja kaivoin kovana seisovan kyrvän esiin. Avasin hänen jalkansa ja sananmukaisesti nousin hänen jalkojen väliin vatsan päälle. Vatsan päällä keikkuessani työnsi kyrvän pillun huulille ja samalla työnnöllä sisään. Pillun puristus oli ihan ok. Vaimoni on ehkä hiukan tiukempi.

      Aloitin rytmikkäät työnnöt. Ähinä ja puhina oli molemminpuolista. Täysinäiset kivekset hakkasivat pillun suuta. Kauaa en kestänyt kun tunsin kuinka pallit paisuivat kuin purjeet. Juuri ennen purkautumistani yritin työntää kyrvän niin syvälle kuin mahdollista. Se oli vähän haasteellista vaimon siskon ison vatsan takia mutta ainakin puolivartta sain sisään.

      Tunsin tutut sykkeet kyrvässäni kyrvän sylkiessä simenentä sisään. Sinne roiskahti. Kun vierasta saa niin kyllä se vaan tekee gutaa. Ja jaksaa taas vaimon kanssa touhuta.

      Nousin satulasta ja vedin puolikovan kyrvän ulos pillusta. Vaimon sisko jäi makaamaan sohvalle ja keräämään vaatteitaan kun poistuin takavasemmalle.

      M60

      • Anonyymi

        Lisää speden löpinöitä buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä käyn jyystämässä vaimon siskoa (vaimoni tietämättä totta kai). Tiedän myös että vaimon siskon mies käy puolestaan jyystämässä vaimoani. Näin me molemmat miehet nautimme vaimojemme siskoista.

      Kun olen vaimon siskon pukilla, mietin tai oikeastaan toivon, että siskon mies olisi parhaillaan vaimoni kimpussa tyydyttämässä itseään ja laskemassa spermat sisään.

    • Anonyymi

      Mä voisin olla mieheni siskon miehen kanssa mutta en kyllä tee minkäänlaista aloitetta vaikka kaksin oltaisi kämpässä. Todellakaan kamala tilanne kun ei tapahtuisikaan mitään. Kuin myös että jos mentäis rajan yli niin oishan se kamalaa. Eli parempi näin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ex-mieheni siskon pojan (27 v.) kanssa tavattiin ravintolassa josta menimmme jatkoille minun luo, päädyimme sänkyyn. eli se tavavallinen tarina. Yritin kertoa hänelle ettei tästä tule mitään isompaa juttua silti saa minut suosteltua pikaisiin hänen autossaan jne...

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe