Kestovaippakauppa ja postituskulut

todella suivaantunut

Onko kuinka monelle käynyt näin asioidessa kestovaippakauppa- nimisen putiikin kanssa? Tilasin juuri äskettäin kaksi kappaletta XL kokoisia vaippoja ja nettisivut rajaavat halvimmaksi toimitusmahdollisuudeksi paketttiautomaatin (6,50e) tai pikkupaketin (7,00e). Tuotteet toimitettiin kuitenkin tavallisena A4 kokoisena 2.luokan kirjeenä, paksuus max. 30mm. Jonka kulut yrittäjälle olivat 3,00e, ellei vähemmänkin koska oli etukäteen maksettu Itellan kuori.
Yrittäjä ryöväsi minulta 3,50e. Reklamaation tehtyäni, yrittäjä vastasi minun hyväksyneen toimitusehdot ja ennakkolaskulla olisin saanut erikseen kysyttäessä postikuluja halvemmiksi!!! Jos maksaa nopeasti verkkomaksulla ostoksensai heti tilattuaan; nettoaa yrittäjä vuodessa sievoisia summia myymällä tyhjää!!!
Mielestäni tälläinen käytäntö on pöyristyttävää ja ei hyväksyttävää. Yrittäjä ei millään lailla tullut vastaan pyytäessäni erotuksen palauttamista tililleni vaan pitäytyi omassa kannassaan ja yritti vedota toimitusehtoihin. Eihän tälläinen ole mitenkään hyvän kaupan mukaista. Tajuaako ko. yrittäjä millaiset vaikutukset tällä käytöksellä on yritystoimintaansa. Kuinka moni saman tilanteen kokenut asiakas on edes reklamoinut, vaan vaan jättänyt asian sikseen eikä ole enää tilannut jatkossa ko. paikasta?? Minä en ainakaan enää. Niin pettynyt olen. Onko teillä samanlaisia kokemuksia??

11

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joka junaan

      Kakkosluokan C4-kokoinen helpostikuori on hinnaltaan 2,40 euroa ja siihen voi pakata alle 30 mm paksuista tavaraa alle 500 grammaa.

      Itse jättäisin tilauksen tekemättä, jos pitäisin toimituskuluja liian korkeina. Jälkeenpäin on tosiaan aika huono marista. Itse olen kauppaa tehdessäni perinyt ostajalta vain todelliset postikulut, enkä esimerkiksi veloita pakkauskuluja (kuplamuoveja tms.)

      Vaippamyyjäsi ei ole arvostanut mahdollista tulevaa pitkäaikaisempaa asiakassuhdetta, eikä sitä, että ehkä varoittelet hänestä muille. Kovin lyhytnäköistä toimintaa häneltä, mutta tällaisia huonoja kauppatapoja toteuttavia kauppamiehiä ja -naisia on - ikävä kyllä.

    • kokeilija2

      Kestovaippakauppa on ihan per..stä!!!

      • Joka junaan

        Itse käytin lapsellani kestovaippoja vain silloin, kun opetin häntä kuivaksi. Kertsit olivat liian pintakuivia ja mukavia meidän lapselle, että hänellä olisi ollut tarpeeksi motivaatiota oppia potalle.


    • Kangasostoksilla

      Mä olen saanut vain ja ainoastaan hyvää palvelua kestovaippakauppa.comista. En ole kylläkään koskaan ostanut sieltä vaippoja vaan kankaita. Olen huomannut, että heidän ohjelmansa, kuten monen muunkin nettikaupan, laskee joillekin tuotteille todellisuutta isommat postikulut, koska ohjelma olettaa, että tuote on liian paksu/painava lähetettäväksi pienemmässä ja halvemmassa paketissa. Mä olen ainakin aina laittanut lisätietoja kenttään, että jos tämä tilaus mahtuu pienempään pakettiin, kuin mitä minulta on laskutettu, niin hyvittänette asian jotenkin. Olen siis aina näissä tapauksissa saanut ylimääräisiä kymmeniä senttejä kangasta tms.
      Sanoisin, että sinänsä oma moka, jos maksaa isommat postikulut ensin muisematta ja vasta jälkikäteen alkaa niitä karhuamaan takaisin...

    • Mariela

      Hei!

      Ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta, mutta kurjaltahan tuo tuntuu jos liikaa postikuluja maksatetaan. Haluaisin kuitenkin aloittaa kestovaippojen käytön kohta 5kk lapselleni. Osaisiko kukaan suositella hyvää sivustoa mistä vaippoja voisi tilata? ainakin vauvakauppa.com sivustolla oli kauniita malleja suht edullisestikin. ilmeisesti aika uusi putiikki, onko kenelläkään kokemusta kyseisestä sivustosta?
      Kaikki muukin vaippoihin liittyvä info enemmän kun tervetullutta!

      t. kohta 5 kk tytön äippä

    • ampi

      MAriela, oot varmasti tutustunu kestovaippainfoon? Sieltä löytyy kaikki myytävät merkit ja jälleenmyyvä yritys. Halvat ja tosi kauniit ovat yleensä kiinan vaippoja. Joillekin toimivia. Itse haluan mieluummin tukea kotimaisia yrityksiä. Vaippa-asiat ovat vähän arpapeliä alkuunsa. Mitään ei kannata ostaa kerralla paljoa jos ne eivät sovikaan. Huutonetistä kannattaa kokeilla eri merkkejä ja malleja, ja onhan noita käytettyjä muuallakin myynnissä.

    • Jokota

      Paras tapa on ostaa käytettynä hyviä kotimaisia merkkejä kuten Myllymuksut, Ipanat, Nupsukka yms. Itse olen liki kaiken ostanut käytettynä ja isoina läjinä joista vaipat yksitellen myytyäni saan vähintään saman rahan takaisin. Näin ei meidän vaippailu maksa mitään :)

      Olen myös ommellut itse vaippoja joka on ehkä halvin tapa saada vaipat, mutta jälleenmyyntiarvo ei ole kummoinen.

    • vältä_kestovaippakau

      Yrittäjä ilmeisesti huijaa myöskin veroissa ja verkkokaupan provikoissa. Jos hakee nettitilauksen noudolla ja käteismaksulla niin yrittäjä peruuttaa myynnin nettikaupasta jolloin sitä ei "ollutkaan" järjestelmien mukaan. Maksaako tässä tapauksessa alv:it erikseen...

      • veronkiertäjä

        Täys huijari koko kestovaippakaupan Essi.


    • kommijommi
    • pipsa980

      vauvakauppa.com en suosittele..itse tilasin masutuubin ja kankaassa oli värivirhettä,,ihan kuin auringonpolttama musta..en viitsi palauttaa..postimaksu maksettava itse ja tuubi oli kympin..roskiin menee..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe