Extremeäkö?

Kahden viikon joulupakolaismatka varattuna Tunisian Sousseen, toivottavasti tilanne ei ole kehittymässä siellä huonompaan suuntaan eikä matka peruunnu. Ehkäpä joku siellä parhaillaan oleva matkailija voisi kuvailla tunnelmiaan alueella.

4

170

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskinturistilmitää

Mitä siellä sitten voi tapahtua? En ole edes kuullutkaan, että turisteilla olisi mitään hätää, keskenään nahistelevat, jos nahistelevat.
      Olen ollut ulkomailla, kun aivan lähellä joku tai jotkut keksi räjäyttää pommin kadulla ja muutamasta kerrostalosta meni ikkunat rikki, lisäksi käydessäni huoltoasemalla, oli siellä hieman ammuskeltu ja jonkun Merssu oli ilmastoitu, raadot oli viety jo pois. Käytiin vaan tyttöystävän kanssa otattamassa kuvat itsestämme panssarivaunuesteillä. Ei siinä mitään sen kummempaa ollut.

• Siis mitä, Tunisia?

Onko Tunisiassa menossa joku selkkaus? Kerro tarkemmin.

• Olen seurannut Twitterin kautta Tunisian tilannetta, samaten Egyptin tapahtumia. Oma mediamme luonnollisesti valikoi ja suodattaakin julkaisemansa uutiset.

• Tuskinturistilmitää

Hotellin edessä joku pommi räjäytetty ja jotain muuta. No jokaisen pitää miettiä, että matkustaako vaiko ei. En yllytä matkustamaan.
        Olen itse ollut useammassakin maassa, jossa on ollut keskinäisiä kahnauksia, juuri näitä pommeja ja armeijan väliintuloja, eihän se mukavaa ole ja joskus on ollut mm. puhelimen toimivuudessa ollut ongelmia, kun yhdessä maassa oli menossa vallankaappaus. Hengissä kuitenkin selvittiin.
        Joissakin maissa on menossa jatkuvasti jotain hässäkkää, mutta ne ovat monasti ihan paikallisia, eikä niistä uutisoida meillä, ellei sitten joku suomalainen ole juuri siellä. Jos joku suomalainen on mukana siinä, niin johan on kotimaamme uutiset tulvillaan tuota, vaikka sitä samaa on lähes joka päivä jossain päin maailmaa.
        Matkustin aikoinaan varsin runsaasti pariinkin maahan, joissa oli epävakaata ja meidänkin uutisissa täällä Suomessa oli kuvia panssarivaunuista kaduilla ja talojen räjäytyksiä, kuitenkin ihan tavallisella kansalla oli niissä maissa ihan rauhallista, eikä elämässä ollut mitään ihmeellistä. Ne tapahtumat oli jossain kaukana taikka lähimmillään vain muutaman kilometrin päässä, ne eivät kuitenkaan häirinnet tavallisen ihmisen elämää.

Seuraa tilannetta ja peruuta matka, jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1109
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      932
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      780
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      605
    6. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      179
      594
    7. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      592
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      586
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      140
      579
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      555
    Aihe