Kesäilta

Seksi_Sami

Mikään ei ole kivempaa kesällä kuin uiminen. Viime kesänä jäi vain vähille.

Vaimollani joka on 25 vuotias on nuoria serkku tyttöjä ja poikia. Onhan hänen veljensäkkin vasta 22 vuotta.
Itse olen 26 vuotta joten nuorihan se vasta minäkin.


Tämä sattui kun oli se pieni poutaviikko ja uiskentelimme eräänä iltana vaimoni vanhempien rantasaunalla. Uimassa oli vaimoni lisäksi meidän 3 vuotias tyttömme ja
Mia(19) sekä Sarita(17) nimiset vaimoni serkkutytöt sekä Saritan poikakaveri Jere(18).

Aina välillä kävimme uinnin lomassa saunomassa ettei tulisi kylmä. Saunassa huomasin että Mia hakeutui jatkuvasti viereeni istumaan ja paljaat reitemme kohtasivat kun pienen saunan lauderivi täyttyi saunojista ja piti tiivistää.
Vaimoni ilmeestä näin että oli vähän huolestunut vaikkei puhunutkaan mitään kun vedessä olessamme Mia räiski vettä minua kohden ja kisailimme välistä naureskellen.

Ilta eteni ja lopetimme uimisen laitoimme tyttäremme anoppilaan nukkumaan ja aloimme paistamaan rannassa olevalla nuotiopaikalla makkaraa. Istuimme pitkillä hirsillä nuotion ympärillä vaimoni oli vieressäni.
Aina kun vaimoni katse ei huomannut Mia katseli minua kiusoittelevasti vastapuolelta. Minulta meinasi mennä makkara väärään kurkkuun kun näin mitä hän teki kylmälle makkaralle suullaan häntä vilkaistuani seurueen keskustelujen lomassa.

Myös Sarita katsoi välistä hieman oudoksuen Mian puuhia muttei puhunut mitään. Samalla kun söimme lämmenneitä makkaroita joimme tietysti olutta ja siideriä.
Illalla kun vähän kevyesti juovuimme aina välistä tunsin kun vaimoni hiveli ja tarraili minun veryttelyhousujeni lävitse kulliani. Mia katsoi kateellisen näköisenä kun kullini pysyi kovettuneena housuissani tuon veryttely puuhan seurauksena.

Ilta eteni ja puheetkin kovenivat estot alkoivat hiljokseen vähenemään. Mia kehui vaimolleni minua komeaksi mieheksi ja vaimoni ilkikurisuuttaan lisäsi että hyvin kykenevä myös.. aivan vain nähdäkseen vähemmän kokeneemman Mian ilmeen.

Ilmeisesti vaimoni tunsi jotain mielihyvää nähdessään Mian himon minua kohtaan...


Jatkanko muisteluitani .. sen ratkaisevat annetut äänet. joo vai ei

12

19514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwh

      jatka

      • joo

        jatka


    • Käpytikka

      Tuollaista alkeellista tekstiä ei kannata jatkaa !
      Anna sellaisten kirjoittaa, jotka sen osaavat ja mene itse opiskelemaan Suomen kieltä vaikka kansalaisopistoon, ellet ole vielä yläasteikäinen !

    • jatka

      ja äkkiä!

    • jomppa

      jatka kertomusta jäi pahasti kesken!!!

    • le coq

      Halutaan kuulla miten Mian kanssa kävi?!

    • Seksi_Sami

      Sarita ja Jere olivat alkaneet suutelemaan näin kuinka Jeren käsi hieroi Saritan pillua housujen lävitse pian he jo ilmoittivatkin että lähtevät suukottelemaan ulkorakkennukseen jossa meille kaikille oli omat huoneet valmiina. Meille pareille tietysti yhteiset.

      Saritan ja Jeren lähdettyä oli hetken hiljaista. Mia avasi siiderin ja vaimoni joi avatusta omaansa. Naiset alkoivat keskustella kuulumisista ja minä päätin selvittää. Ilmoitin naisille että menen nyt nakuillen tekemään pienen pulahduksen viileään veteen, niinpä sitten
      kävelin rantaviivan tuntumaan heitin kaikki vaatteni myttyyn ja pulahdin veteen etenin hetken ja sukelsin. Mieleni alkoi vähän terävöityä viileässä vedessä.

      Kun nousi ylös ja katsoin rannalle olivat naiset saaneet saman idean. Kesäyöthän ovat tunnetusti valoisia joten huh sitä näkyä. Kaksi naista juoksivat rinnat ja lantiot keikkuen alasti järveen.

      Sukkellettuaan he molemmat uivat lähelleni ja näin suhteellisen puhtaan järviveden lävitse aaltoilevasti heidän vartalonsa veden alla.

      Vaimoni sanoi että he olivat päättäneet rohkeasti tehdä saman kuin minä. Naurahdin että mikäpäs siinä. Molemmat naiset näyttivät todella kauniilta märkine hiuksineen ja sievine kasvoineen.

      Uiskentelimme vielä hetken ja siiten lähdimme nousemaan vedestä saunan terassia kohden jossa roikkuivat meidän pyyhkeemme.

      Noustessamme katsoin kuinka vesi valui pisaroina kummankin tytön alapään märiltä karvoitukselta ja tunsin tilanteessa ilmassa ainutlaatuista sähköä.

      Luontevasti menimme saunan terassille otimme pyyhkeet ja aloimme kuivatella. Kiedoin pyyhkeen ympärilleni ja istahdin terassilla puiselle puutarhatuolille.

      Naiset kuivailivat itseään luontevasti ensin kasvojaan ja käsiään. Katselin heidän vartaloitaan ja alapäitään mielenkiinnolla. Vaimoni ei ollut moksiskaan Mian alastomuudesta.

      Vaimoni kysyi mitä mieltä olen Mian vartalosta. Sanoin että se on kaunis nuoren naisen vartalo ja sitten kysyin miten niin?
      Paljastan että meillä oli nuorempina tapana kosketella ja hyväillä aina joskus toisiamme vai mitä Mia vastasi vaimoni ja Mia nyökkäsi kainosti hymyillen.

      Ou tsiisus mietin mielessäni. "Sehän on perheiden vieraillessa ja nukuttaessa "siskonpedeissä" kai aivan tavallista ja osa tyttöjen kehitystä niin luin jostain",vastasin.

      Naiset ottivat siiderit minä en enään jaksanut juoda sanoin että antaa pään selvitä. En muutenkaan ole niitä ottomiehiä ja kärsin pienistäkin määristä aamulla heti kovaa kankkusta.

      Istuimme terassilla ja naiset muistelivat heidän tuhmia ja eroottisia juttuja. Mia hihitteli ja tunnelma oli vapautunut.

      Katselin naisia vähän kuin ulkopuolisena tuumin että yllätyksiä ovat naiset täynnä.

      Yht'äkkiä vaimoni nousi käveli luokseni ja sanoi Mialle näytän että osaat sitten tehdä miehelles. Näin laitetaan omna äijän kullin kovaksi.
      Ilahduin saamastani huomiosta avasin pyyhkeeni ja vaimoni nosti sormillaan velton kullini ylös ja toisenkäden sormillaan hän nosti kiveksiäni.
      Vaimoni lämmin kieli nuoli kiveksieni alta ja seuraavaksi se siirtyi hiljokseen kullini juureen josta hän kielellään nopeasti lipittäen hitaasti siirtyi tyvestä yhä ylemmäksi terskalle asti josta
      veti esinahkani taakse. "Kas näin nyt se seisoo juhalkunnossa vai mitä Mia?",vaimoin sanoi ylpeänä. Mia siihen että "Kyllähän on kovana annas kun serkkus auttaa miehes tuskistaan."

      "Hei se on mun mies ja mun kulli mä saan päättää kuka sitä nuolee",vastasi vaimoni. Mia oli harmistuneen näköinen koska himo oli selvästi kova ja vaimoni sanat satuttivat melkein niin että itkukaan ei ollut kaukana.

      Yllätyin kun vaimoni heltyi ja sanoi "Ota nyt sitten tämän kerran kunhan ette ota tavaksi ja ette tee sitä enään ikinä ainakaan ilman mun lupaani"
      Ärsyynnyin vähän vaimoni ylimielisyydestä ja sanoin "niin ja minultako ei sitten kysytä mitään." Vaimoni hiljensi minuta sanoen "kyllä mä tiedä sun vehtailuistas sen sun ex-naises kanssa"
      Nielaisin ja mietin miten se oli saanut tietää ja ettei tulisi kovaa riitaa vaikenin ja sanoin olet rakas aivan oikeassa teen mitä ikinä tahdot anna anteeksi.

      Mia tuli ja tarttui kuten vaimoni halusi kullistani imaisi sen kokonaan suuhuni ja imi voimakkaasti. voi kun hänen suunsa tuntui hyvältä ja pehmeältä.
      Murahdin ja vaimoni sanoi hieman kiukkusella äänellä että kyllä meidän suvun naiset osaa ei tarvitse laukata vieraissa. Osaa osaa vastasin nautinnossani tule suudellaan.

      Vaimoni suu maistui siideriltä mutta suudelmat olivat humalatilaansa lukuunottamatta pehmeitä ja täyteläisiä. Mia lutkutti kulliani ja vaimoni leppyi kiihkeän suutelumme kiihdyttäessä hänen hengitystään.

      Laukesin lähes varoittamatta Mian suuhun joka vetäisi äkkiä kullini pois suustaan saaden näin osan lastistani naamalleen. Sori sanoin en vointu mitään.
      Vaimoani nauratti "Siitäs sait!" Mia hymyili ja sanoi että "Saispas lisää"
      "Sinähän mahdoton oot",vastasi vaimoni ja otimme Mian ensin siistiydyttyä loput siiderit matkaan menimme ulkorakennusta kohden.

      Matkalla kuului äänekästä voihketta ja miehen kiroilua tyyliin "Nyt saat kostunut kiimavittu kyytiä". Anoppi ja Appihan ne siellä hässivät naureskelimme heidän härskeille puheilleen. Kukin tyylillään totesin naisille. "Onneks sä et oo tollainen huorittelija",sanoi vaimoni.

      Menimme kaikki kolme huoneeseemme ulkorakennuksessa. Heitimme pyyhkeet pois ja asetuin makaamaan pedill kullini oli puolijäykkänä.

      Vaimoni aukaisi siiderin ja sanoi Mialle karusti että nyt mieheni jos haluaa olla väleissä minun kanssani nuolee sun pillua ja minä katselen.

      Mia tuli selvästi mieluissaan ja ajatuksesta kiihottunein mielin luokseni ja vähän humalaisella äänellä sanoi kuulin mitä vaimos sanoi ala pukki nuolemaan.
      Vai että oikein ollaan uhmakasta ajattelin ja minua vähän vitutti koska käsittelyni vastasi lähes koiran käsittelyä. Toisaalta mietin että parempin olla vaimolle mielin kielin niin
      saan ehkä helposti paljon anteeksi.

      Mia kömpi päälleni runkkasi kaksi keraa kulliani istahti naamalleni ja tietysti pääni meni pakaroiden väliin. Onneksi olemme saunoneet mietin.
      Kostuneen pillun haju tulvi sieraimiini ja Mia nosti takamustaan niin että suuni uppoutuin Mian mehuisaan pilluun. Alloin nuolemaan ja Mia huohotti tyytyväisenä.

      Nuole Mialta orkut naamalles kuten Miallekkin teit komensi vaimoni. Nuolin ja Mia heilutteli vielä kauttaaltaan märkää vakoaan kasvoillani niin että kasvoni olivat jo täysin pillun eritteistä märkänä.
      Kullini seisoi kovana ja jatkoin nuolemista Mian voihke voimistuin ja vartalonsa liike oli jo välistä hurjaa. Hädin tuskin sain nuoltua. Ja sitten se tapahtui.
      Mia laukesi ja pillustaan purskahteli 3 kertaa runsaasti märkää eritettä kasvoilleni. Haukoin henkeäni minulle ei koskaan oltu tehty näin. Kokemus oli aivan uusi ja ihmeellinen.

      Vaimoni tuli luokseni ja sanoi että nyt olisi hänen vuoronsa. Niinpä sama toistui vaimoni kanssa. Naamani oli aivan märkä pillujen erittämistä liukkaista nesteistä. Naiset heittivät minulle pyyheen ja kuivailin hiukan.
      Katsoin vaimoni silmiä ne paloivat kiimasta samoin Mian. Katseistaan näin että heillä oli jo jotain uutta ideaa tiedossa. Ajattelin että taitaa tässä suvussa olla sellainen geeni mikä laittaa appiukon naidessaan kiroilemaan ja
      kuten suvun tytötkin niin harrastamaan rankempaa seksiä. Mihin sukuun olenkaan joutunut.

      Vaimoni suuteli Miaa ja he asettuivat vierelleni ja vaimoni asetteli Mian odottamaan pylly pystyssä. Seuraavaksi vaimoni katsoi minua ja sanoi lähes paholaismaisella äänellä "Ota nuorikko nai häneltä taju pois ja aivot pihalle." Mia hihitti vaimoni sanoille. Ymmärsin että perhana
      nuo naiset ovat humalatilan takia taantuneet takaisin teini-ikäisiksi.

      Kullini ei taatusti ole koskaan eroottisesta latauksesta ollut niin isona. Nousin Mian taakse ja vaimoni katsoi kuinka elimeni upposi Mian märkään pilluun Mian kiljahdellessa ja inistessä kiimoissaan.
      Vaimoni otti vyöni ja lätki sillä takapuoltani pane ori pane laukea sonni sisään laukea. Kauhistelin mielessäni, koska ajattelin että saatana vaimonihan on kuten sadisti appiukkoni.

      Nain kiivaasti Miaa joka tärisi ja huusi kuin vietävä orkuissaan. Vaimoni hiveli välistä kädellään pallejani työntöjeni lomassa ja välistä haroi kevyesti pitkillä kynsillään selkääni ja niskaani.

      yyymhy yyymhy valitteli Mia kimakasti kun laukesin hänen sisälleen vaimoni joi vieressä siideriä ja kysyi Mialta että olinko kykenevä.

      Mia uikutti vielä täristen että juu-uuh. Kullini oli taas velttona. Oveen koputettiin. Mitä te siellä oikein teette kysyi Saritan ääni.

      Vaimoni avasi oven ja Sarita kysyi ihmeissään miksi Mia on siellä mitä te oikein puuhaatte miksi olette alasti. Älä kysy tyhmiä sanoi vaimoni ja vetäisi Saritan sisälle Jere seurasi myös.
      Sarita ja Jere olivat alusvaatteillaan muut alasti. Jere katseli Miaa joka oli pujahtanut puoliksi peiton alle. Ai teillä on täällä kimppa kivaa totesi Jere nauraen. Totinen Sarita pökkäsi Jereä ja
      sanoi että johan on siskonsa lutka. Mia suuttui nousi sängystä ja hyökkäsi siskonsa kimppuun. Jere yritti olla välissä mutta sai Mialta sellaisen tällin että katsoin paremmaksi siirtyä sivuun.

      "Vai lutka sinä neitsyt maaria.",Mia puhisi ja kaatoi siskonsa lattiaan. Mietin että näin me suomalaiset vietämme kesää ensin naidaan sitten tapellaan.

      Otin nurkasta sangon jossa on vettä tulipalon varalta. Heitin sen siskosten niskaan ja huusin. Minä tässä pukki olen. Petin vaimoani ja nyt hän toteuttaa omituista kostoaan.
      Kaikki katsoivat minuun. Jere sanoi sellaista sattuu. Sarita katsoi minua halveksuen ja sanoi "siis petit vaimos siskon kanssa."
      "Ei kun aikaisemmin yhden exäni",vastasin.

      Sarita oli ihan pihalla miten hänen siskonsa Mia liittyisi asiaan. Selitimme asiat ja niiden tausta kuinka ne etenivät. Yht'äkkiä huomasimme että perkele. Jere joka oli aika humalassa ja Mia olivat poissa.
      Menimme katsomaan Mian huoneesta ja siellähän Jere pani halukasta ja riettaita puhuvaa Miaa. Oi Jere kyllä sulla on iso uuh uuh juuri sieltä kovempaa..Sarita murtui ja alkoi itkeä.

      Lohdutin Saritaa ja huomasin että perkule olen alasti ja minulla seisoo. Sarita huomasi seisokkini myös ja ikään kuin laittaisi vahingon kiertämään tarttui kulliini ja alkoi imemään sitä. Vaimoni katsoi tilannetta kuin
      ällikälä todeten "Voi vittu nussikaa nyt kaikki mun mieheni mä meen nukkuun.". Vaimo nappasi siideri pullonsa PAM löi huoneemme oven kiinni.

      Sarita imi hulluna mustasukkaisuudta kulliani. Nostin Saritan ja menimme hänen ja Jeren huoneeseen. Mia voihki ja huusi sänkynsä natina kantautui ulos asti huoneestaan.

      Sarita riisutui ja menin hänen haaroväliinsä. Asettelin kullini hänen häpyhuulille ja työnnyin nopeasti hyvin hyvin liukkaaseen pilluun. Ai te teitte hommat jo ja pääsen jälkiliukkaille vitsailin.
      Ole hiljaa ja nussi mua niin että mä huudan kuin tapettaisiin. Jaa että paremmaksi olis pantava kuin Mia ja Jere. "Nussi äläkä pölise",ärjäisi Sarita

      Aloin naimaan. Saritalla oli isot kauniit rinnat ja ne heilahtelivat runsaasti kun työntelin rajusti liukkaassa pillussa. Saritan voihke alkoi peittämään muut äänet. Sarita halusi päälle ja kullini liukui jälleen hänen muodokkaaseen vartaloonsa.
      Viereisestä huoneesta kuului Mian pakaroiden lätke ja sängyn päädyn paukahtelu seinään. Jere lykkii voimalla Miaa takaapäin totesin.
      Sanojeni lopuksi aistin Saritassa pientä tilanteesta johtuvaa kiihotusta. Sarita varmaan kuvitteli siskonsa pienen tiukanpyllyn ja Jeren lantion kohtaavan samalla kun kulli uppoaa venyttäen siskonsa märkää miehen nälkäistä kiimaista pillua.

      Saritan vartalo liikkuin aistikkaasti päälläni suuret valkoiset rinnat olivat hyväiltävinäni ja jokainen nänninsä hyväily saattoi Saritaa lähemmäksi klimaksia.

      Sarita ynisi. Nostatin vartaloani alla ja näin kullini upposi syvemmälle. Sarita alkoi liikuttamaan vartaloaan kovemmin sänky narisi ja natisi. Meno yltyi niin kovaksi että kulliini hieman sattui
      kun Sarita ratsasti sillä täysin rinnoin ja hän alkoi inistä kimeästi kiljahdellen. Sarita tarttui minua olkapäistä ja huusi kuin viimeistä päivää. Saritan pillu pumppasi lantiolleni runsaat nesteet ja korahteli voimakkaasti useamman kerran.
      Vaimoni oli kyllästynyt ilmeisesti kuuntelemaan oven takana. Hän tuli huoneeseen otti minua korvasta ja niin lähdettiin huoneeseemme.

      Saatana pukki se meuhasi minulle. Nyt kun oot pannu taas kaikki paitsi anopin soo soo älä edes unelmoi tai leikkaan pallis irti, niin nyt kyllä hoidat vaimosi.

      Niinpä sitten tein työtä käskettyä. Menin naiseni haaroväliin ja sanoin hänelle että laitan serkujesi pillusta jo lämpimän ja liukkaan kullini sun pilluus. Vaimoni sanoi sähän alat oppia. Tosiaan yllätyin itsekkin törkysanoistani.

      Työnsin kullini sisälle naiseeni ja suutelimme kielisuudelmaa. Naiseni pillu sykki halusta ja innokkaana hän työnteli lantiollaan takaisin.

      "Onpas naiseni pillu tänään himokkaalla ja ahnaalla päällä.",sanoin ja kiihdytin tahtia. Naisen sulki silmänsä ja huokaili hiljokseen huultensa välistä. Samassa Jere tuli ovesta sisään ja sanoi että "Mia ja Sarita meni sopiin juttunsa. Ootteko te vielä hereillä?"
      Minulle heräsi kuningasidea. "Ollaan ollaan tuus Jere naidaan mun vaimoa hyvitykseksi siitä kun mitä tein sun Saritan kanssa."

      "Vittu me ollaan pantu sitten kaikkia akkoja.",totesi Jere humala riemuissaan. "Niin ollaan eiköhän me päästä siten tähän sukuun",vastasin.

      Vaimoanikin jo nauratti. "Pääsette pääsette ei kai sillä ole väliä ketä panee",hihitteli vaimo.

      Rasvailin kulliani ja katselin miten Jeren kulli antoi vaimolleni takaapäin kyytiä. Jere pyöritteli jtakamustaan ja työnteli rajusti vaimoni voihke ja pillun eritteistä johtuva haju täytti huoneen.

      Annoin Jerelle parhaan paikan vaimoni alla ja itse valmistuaduin tunkeutumaan naiseni niin tuttuun anaaliin. Jeren kullin liuttua sisälle vaimoni lihaisaan punoittavaan pilluun tuli minun vuoroni.

      Terskani tavoitti kiinteät pyöreät pakarat vaimoni peppureijän ja työntyi siihen sen kiristellessä. Vaimoni valitus oli äänekästä. "Oih kun tekee hyvää mukavaa saada kahta. Ime Jere mun rintoja. Piiskaa kultsi mun pyllyä",vaimoni aneli

      Aloimme naida vaimon valittaessa ja huutaessa. Vaimoni tärähteli keskellämme kuin sähköä olisi saanut ja pillu korahteli orkuissa kuumien aaltojen kulkiessa selkäänsä myöden. Katselin miten pakarat tärähtelivät ja anus venyi äärimmilleen joka työnnölläni. Tunsin välistä Jeren kullin toisella puolella.
      Vaimo vaikeroi,"Uuuh kun tuntuu olevan alapää niin täynnä miestä että kohtaa repeen..uuuh lujempaa.."

      Porauduin lujemmalla tahdilla vaimoni anuksessa Jere jo laukesi vaimoni isojen rintojen heiluessa seksikkäästi. Naiseni nytkähteli alla Jeren purkausten tahtiin ja niin lähdin purkautumaan minäkin.

      En koskaan ole nähnyt naiseni niin voihkivan ja vaikeroivan niin kuin silloin kun tuon aktin lopuksi kuuma spermani valui täyttäen hänen peräsuolensa. Jere lähti pois. Menin väsähtäneenä vaimoni viereen.
      Vaimoni katsoi minua kyynel silmässä "Saat kulta syrjähyppysi ja kaiken saat anteeksi" nukahdimme...

      Seuraavana päivänä istuimme makkaranpaistopaikalla. Keskustelimme tapahuneesta. Osaksi syynä oli tietenkin alkoholi. Toisaalta oli hyvä että saimme purkaa ja aukoa patoutumat.
      Julistin juhlallisesti lopuksi "Otimme askeleen aikuistuaksemme. Mennyt on nyt mennyttä. Kivaa oli halataan toisiamme ja lähdetään kotiimme."

      Näin teimme. Vaimoni ja minun parisuhde tuli kuntoon. Arvostamme toisiamme nyt enemmän ja seksimme on erittäin laaduksta. Tunnemme ja tiedämme toistemme mielihalut ja ajatukset. Olen nykyään onnellinen kun vaimoni huutaa minulle sängyssä "Nussi kuin härkä älä niin kuin tussu huorapukki ..kovempaa"
      Tajuan että se kiihottaa häntä eikä sen tarkoitus ole loukata minua.

      Toivottavasti en värittänyt liikaa tapahtunutta yritin kertoa sen lähes tulkoon niin kuin sen kokea voi.

      • Seksi_Sami

        Pahoittelen virheistä, mutta ei ole koko päivää aikaa kirjoittaa vaan pitää tehdä töitäkin täällä Porissa. =D Kiitos kaikille lukijoille. Voikaa hyvin ja saakaan paljon kaikkea hyvää.


      • IloPoika

        Hmm. Kaippa tuollaista sattuu kun juopuneena lähes alasti lämpimässä kesäillassa toikkaroidaan.


      • Sonninpoika

        Heh! Olipa mukava tarina. Tää oli hauska ja kiihottava samalla. Loppua kohden muuttui jo ihan uskomattomaksi, mutta se ei haittaa lainkaan kun koko juttu on muutenkin kirjoitettu kivan reippaalla tyylillä. =) Kirjoita lisää!


      • Timbe

        Toivottavasti työttömäksi jäänyt kansalaisopiston lehtorikin, toiselta nimeltään "Käpytikka", ymmärtää, että kyse ei ole aina kieliopista, vaan ihan jostain muusta :)
        Samille haaste: Yritä laittaa vielä paremmaksi! Good Job!


    • asas

      jatka nyt vaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe