Ulkona olevat puuportaat, muuttuneet vaarallisen liukkaiksi pikku pakkasilla! mitä kannattaa laittaa?
Liukkaat puuportaat!
9
6771
Vastaukset
- eiääliö
Laita hiekoitushiekkaa ämpäriin ja kuumaa vettä päälle. Hiekoita portaat. Kuuma hiekka sulaa portaiden jäähän ja jäätyy sitten paikoileen. Ei lähde niin helposti askelten mukana pois kuin kuiva kylmä hiekka.
- Suolaa.
suolaa,suolaa enemmän suolaa.
- 1+16
Ootkos muuten koskaan suolannut puuportaita. Suola tekee puusta entistä limaisempaa ja liukkaampaa.
- Kakkoseen
Liukkaalla kakkoseen !
heh heh heh - Kokeile
Laita liukueste teippiä.
- Spruitssss
Liukueste teippiä ja vetää kakkoseen? Masokisti!
- tosi mökkiläinne
On olemassa puurappusille ja terasseille tarkoitettua petsiä kossa on karhennusaine mukana. Suosittelen menemään K-rautaan tai vastaavaan liikkeeseen. Itse en juuri nyt muista sen aineen nimeä. Mutta sellaista on ja olen todennu sen hyväksi.
- tosi mökkiläinen
No niin, kun kiireessä kirjoittaa tulee virheitä. Siis on olemassa petsiä jossa on karhennusaine mukana.
- Kangasniemeläinen
Laita vanha rättimatto ja anna sen jäätyä siihen ja kun tulee suojakeli niin puistele se. Toimii varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006