Itsetyydytys narahdus !

Masturbaattori

No niin, tytöt ja pojat, Kertokaapa oletteko jääneet kenellekään kiinni kun olette olleet jossan masturboimassa. Mitä tapahtui ja kuinka selvisit tilanteesta. Rehellisiä vastauksia.

19

4400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus

      Kerran masturboin metsässä ja äkkiä kuulin kahinaa ihan läheltä. Sitten näin ketun, joka tuijotti minua halveksiva ilme silmissään. Sitten kettu luikahti menemään. Tämä kiinnijäänti aiheutti minulle voimakkaan häpeäntunteen, josta selviäminen vei kaksi viikkoa.

      • onions

        What did it say?


    • Tyttö17v

      En muuta kun kerran poikaystävälle. Olin tyydyttämässä oman huoneen sängyllä, koska porukat ei oo varmaan viimeseen kahteen vuoteen käynyt mun huoneessa. No poikaystävä halus tulla yllätyskäynnille ja pamahti mun huoneeseen kukkakimpun kanssa.

      Ei päässeet pikku kukkaset maljakkoon kun poikaystävällä seiso ja itteä panetti joten seksiä me sit päädyttiin harrastaan.

      • Maasturbaattori

        Kaikki meni siis hyvin, sinä sait seksiä ja niin poikakaverisikin, sen lisäksi oli hänelle varmaan ensimmäinen kerta kun päästi näkemään tytön sormettamassa !


      • Tyttö17v
        Maasturbaattori kirjoitti:

        Kaikki meni siis hyvin, sinä sait seksiä ja niin poikakaverisikin, sen lisäksi oli hänelle varmaan ensimmäinen kerta kun päästi näkemään tytön sormettamassa !

        Niin meni :)


      • dem Memories
        Tyttö17v kirjoitti:

        Niin meni :)

        Ei mut jäin kiinni seksistä poikkiksen kanssa. Olin sillon 12. Tuli hirveesti ragee xD


      • Nii just nyypät
        dem Memories kirjoitti:

        Ei mut jäin kiinni seksistä poikkiksen kanssa. Olin sillon 12. Tuli hirveesti ragee xD

        Enpä oo! Ha!


    • rfhbb

      juu olen samaa mieltä tämän näkemyksen kanssa.

    • poika18-

      Oon kahesti. Kerran veljelle kun runkkasi koneella ja en tajunnut että se on kotona. Vähän kyllä nolotti kun muna kädessä koneella ja veli tulee huoneeseen. Eipä siinä sit mitään. varmaan veljenikin on joskus runkannu.

      toisen kerran mökillä ulkohuussissa, jossa ei ole lukkoa. Setäni yllätti mut sieltä mutta nopeesti jätti mut omaan rauhaani. jatkoin loppuun asti ja ei siitäkään sen enempää puhuttu.

      • kee

        Good guy uncle


    • Johnny 14

      Mulla sisko ryysäs kerran mökillä kun oltiin niin mun huoneeseen, ei siin kerennyt mitään tekemään. Systeri vaan nauroi ja paiskas oven kiinni. Onneksi ei ole sentään muistutellut asiasta.

    • poika96

      Kahdesti

      1. Koulun vessas ku tyttökaveri oli lähettäny kivoja tektstareita... Sit joku umpivieras ryntää koppiin ja läimesee sama tien takasin kiinni. (Vitun vanha koulu ku ei edes lukot toimi!)
      2. Pimeäs leffateatterissa. Olin kattomas jotaki Italialaista kauhuleffaa. Ne o verisiä mutta tiiättekö kuinka eroottisia kans? Sit leffa jälkee joku vanhempi mies otti mua olkapäästä kiinni ja sano "Poikaseni yleiset tilat ei oo paras paikka tuollaiseen"

    • Jäbä 18v

      Kerran isoveljelle, joskus ku olin nuorempi.

      Pientä vittuiluahan siitä tuli, muttei mitään kummempaa. Ihan normaaliahan tuo on.

    • jussi4

      Äidille parikin kertaa, kerran se tuli saa**na saunan pukuhuoneeseen, no se siitä sitten...lähti äkkiä hymyn suu pielissään, toisen kerran illalla kun tulla rykäs mun huoneeseen "muka" tuomaan jotakin.

      • Krista13

        Systerille, tosin en ole ihan varma, mutta ku se tilanne oli kuiteski sellane, ku se tuli mun huoneesee ja mul oli kädet pikkareissa (peiton alla tosin ) ja tuntu ainaski et naama ihan punanen. kai se tajus, luulen.


    • julen

      Ei oo mut se on kyl ärsyttävää ku itsetyydyttää ja äiti tulee kotii ja sit siihe loppu ns:leikit ku pitää laittaa se pippeli piiloon ja sit siihe loppu se ns:tunteilu mut kyl mää silti masturboin sillonki ku äiti on koton

    • Anonyymi

      Olin kerran yhes leikkipuiston leikkimökissä, ja noh, rupes sit tuntuu siltä ja hain hiekkalaatikolta muovilapion ja työnsin sen pilluun... Pumppasin sitä siel sit jonki aikaa kunnes kaks 8 vuotiasta poikaa tuli sinne leikkimökkiin ja oli sillee: "miks toi on työntäny ton lapion sen pimppiin?"
      Ne jäi sit tuijottaa siihen ja mä olin työntäny sen lapion nii syvälle että en saanu sitä ees aluks pois nii joudui lähtee se lapio pillussa pois!

      • Anonyymi

        *reps*...kummin päin se lapio oli siellä =P


    • Anonyymi

      Eilen ekaa kertaa koitin ja no heti jäin kiinni😏
      (oon tyttö)
      Ensin koitin ihan vaan sormilla mutta sitte yritin keksiä muuta ja löysin hyvä nimittäis huulirasva purkki ja no sitä sitte hinkkailin vähän molempiin päihin ja no sittekkun oli just vetämäs kunnolla nopeesti niin poikaystävä tuli käymään huoneessani!
      (olin ilman vaatteita ja peittoa)
      No sehän siitä vasta kiihottuki ja alko seisoo ja no siihenhän se päättyi ku 2h harrastettiin seksiä ja poikaystäväni sai ekaa kertaa sormittaa typyä😏
      Oli poikaystävälle jäänyt ilmeisesti todella mukavat kokemukset joten sanoi että tulee useemminkin yllätys käynnille🥵😏

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe