Jeremy Sumpter

Fan

kertokaa kaikki mitä tiedätte kyseisestä henkilöstä.
...ja onko teidän mielestä hyvä näyttelijä.

9

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cello

On hyvä näyttelijä...Itse asissa tooosi hyvä.se on täl hetkel 15 ja synttärit sil on 5.2.mä tiiän et se on näytelly AINAKI neljäs leffas...ne on:peter pan,frailty,just a dream ja local boys...on se saattanu olla muissaki mut niit en tiiä..se kai näyttelee yhes sarjas minkä nimee en tiiä..muut en jaksa kirjottaa mut jos haluut tietää lisää siit ni käy sivul :http://www.jeremysumpter.com

• Tyttönen

aivan mahtava näyttelijä. ja sillä on ihanat räpsyripsetx))))

• Janette♥Jeremy

No moi! Musta se on niin ihana näyttelijä! Oikeen PARAS jos vois sanoo! Ootteko nähny Peter Panin? Jos ette,kannattaa lainata HETI se jostain lähimmästä kaupasta tai ostaa,nimittäin se on NIIN hyvä elokuva! Kiitos kaikille jotka kuunteli mua..♥♥´
      Lav Ja!

• Cello

Mun mielest niinku oon jo sanonu se on aivan ihana ja söpö...Ooon tod.nähny peter panin...Siin se söpöläinen on niin söde...

• Mä vaan

Moi..
        Oot oikees.. Jeremy on maailman paras näyttelijä!! Se on niin söpö. Oon käyny kattoo Peter panin elokuteatterissa ja oon ostanu sen videon myös, koska se oli niin hyvä! Suosittelen!! Jeremy syntyi Kaliforniassa, vuonna 1989. Hän on 173 cm pitkä ja omistaa Bear-nimisen koiran. Dikkailee The Doorsia, The Whota ja The Beatlesia. Perheeseen kuuluu äidin ja isän lisäksi kaksoissisko Jessica ja pikkusisko Jennifer. Jeremy on hyvä tekemään korttitemppuja. Hänen lempinäyttelijöitä ovat Tom Hanks ja Jim Carrey.

• Ihailija
        Cello kirjoitti:

Mun mielest niinku oon jo sanonu se on aivan ihana ja söpö...Ooon tod.nähny peter panin...Siin se söpöläinen on niin söde...

Munki mielest se oon aivan tajuttoman söde! En mää voi koht kattoo sitä leffaa kun jään koukkuun siihen kun se on niiiin söpö! Minkähän ikänen se suunnilleen on? Tietääx joku? Tai mikä on sen fani osote.?

• jere fan

onhan se ihana... :)

fanitin sitä vähän aikaa sitten aika paljonkin.. nyt on pöly vähän laskenut, mutta on se nyt vaan NIIIIIIIIN IHANAA!!!!

• Maya(cello)

Jooh no mä kans fanitin sitä joku aika sit aika "rajusti",mut nyt tilalle on tullu uus poju..

• Jeremy fani <3

Siis mä fanitan jeremyy ihan hulluna. Mä haluisin tietää että voiko jostain ladata sen kuvia kännykkään ja jos voi niin nistä ja miten?? Ja se joka tietää siitä jotain niin vois myös vastata ja kertoo tietonsa mulle. Koska mä RAKASTAN sitä näyttelijää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4193
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      94
      2004
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1732
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      11
      1659
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      175
      1518
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1418
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      108
      1242
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1197
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe