Jeremy Sumpter

Fan

kertokaa kaikki mitä tiedätte kyseisestä henkilöstä.
...ja onko teidän mielestä hyvä näyttelijä.

9

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cello

On hyvä näyttelijä...Itse asissa tooosi hyvä.se on täl hetkel 15 ja synttärit sil on 5.2.mä tiiän et se on näytelly AINAKI neljäs leffas...ne on:peter pan,frailty,just a dream ja local boys...on se saattanu olla muissaki mut niit en tiiä..se kai näyttelee yhes sarjas minkä nimee en tiiä..muut en jaksa kirjottaa mut jos haluut tietää lisää siit ni käy sivul :http://www.jeremysumpter.com

• Tyttönen

aivan mahtava näyttelijä. ja sillä on ihanat räpsyripsetx))))

• Janette♥Jeremy

No moi! Musta se on niin ihana näyttelijä! Oikeen PARAS jos vois sanoo! Ootteko nähny Peter Panin? Jos ette,kannattaa lainata HETI se jostain lähimmästä kaupasta tai ostaa,nimittäin se on NIIN hyvä elokuva! Kiitos kaikille jotka kuunteli mua..♥♥´
      Lav Ja!

• Cello

Mun mielest niinku oon jo sanonu se on aivan ihana ja söpö...Ooon tod.nähny peter panin...Siin se söpöläinen on niin söde...

• Mä vaan

Moi..
        Oot oikees.. Jeremy on maailman paras näyttelijä!! Se on niin söpö. Oon käyny kattoo Peter panin elokuteatterissa ja oon ostanu sen videon myös, koska se oli niin hyvä! Suosittelen!! Jeremy syntyi Kaliforniassa, vuonna 1989. Hän on 173 cm pitkä ja omistaa Bear-nimisen koiran. Dikkailee The Doorsia, The Whota ja The Beatlesia. Perheeseen kuuluu äidin ja isän lisäksi kaksoissisko Jessica ja pikkusisko Jennifer. Jeremy on hyvä tekemään korttitemppuja. Hänen lempinäyttelijöitä ovat Tom Hanks ja Jim Carrey.

• Ihailija
        Cello kirjoitti:

Mun mielest niinku oon jo sanonu se on aivan ihana ja söpö...Ooon tod.nähny peter panin...Siin se söpöläinen on niin söde...

Munki mielest se oon aivan tajuttoman söde! En mää voi koht kattoo sitä leffaa kun jään koukkuun siihen kun se on niiiin söpö! Minkähän ikänen se suunnilleen on? Tietääx joku? Tai mikä on sen fani osote.?

• jere fan

onhan se ihana... :)

fanitin sitä vähän aikaa sitten aika paljonkin.. nyt on pöly vähän laskenut, mutta on se nyt vaan NIIIIIIIIN IHANAA!!!!

• Maya(cello)

Jooh no mä kans fanitin sitä joku aika sit aika "rajusti",mut nyt tilalle on tullu uus poju..

• Jeremy fani <3

Siis mä fanitan jeremyy ihan hulluna. Mä haluisin tietää että voiko jostain ladata sen kuvia kännykkään ja jos voi niin nistä ja miten?? Ja se joka tietää siitä jotain niin vois myös vastata ja kertoo tietonsa mulle. Koska mä RAKASTAN sitä näyttelijää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      249
      7561
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      141
      3979
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      118
      2227
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1657
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1520
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1402
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1214
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1012
    9. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      8
      963
    10. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      948
    Aihe