Tupakanpoltto!

Tupakka!<3

Useat kaverini polttavat, ja poltan myös paljon heidän seurassaan. Äitini ei anna minun polttaa, ja näiden kavereiden äidit hakevat lapsilleen tupakkaa ja he antavat niitä myös minulle. Miten saisin oman äitini edes antaa minun polttaa? Välillä kun vituttaa vien äidiltäni tai otan tuhkakupista mahdollisimman pitkän tupakan ja menen jonnekkin piiloon polttamaan. Mutta kertokaapas miten saan äitini suostumaan siihen että saisin polttaa????

25

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näin

      No odota ny jumalauta että täytät 18 niin sitten voit pilata terveytes ihan vapaasti ja hyvillä mielin

      • Me lapset

        Hei haloo!? Siis sä oot alaikänen ei sun tai sun kavereitten tartte polttaa ja todellisuudessa sun kavereitten äidit ovat aivan hirveen vastuuttomia.
        Siis antaa alaikäisen lapsen polttaa tupakka tuotteita.


      • killukka822
        Me lapset kirjoitti:

        Hei haloo!? Siis sä oot alaikänen ei sun tai sun kavereitten tartte polttaa ja todellisuudessa sun kavereitten äidit ovat aivan hirveen vastuuttomia.
        Siis antaa alaikäisen lapsen polttaa tupakka tuotteita.

        Niin pitkään kun äitis sen kieltää, tiedät että se susta välittää..
        olisko kiva näyttää jo päälle parikymppisenä nahkarukkaselta vai mitä?
        rööki on paskaa!!


    • ole järkevä

      En halua todellakaan lässyttää ja on varmaan noloa kun kaverit polttavat ja itselle sitä ei sallita. Kavereiden äidit ovat kyllä piittaamattomia, kun eivät välitä nuortensa terveydestä ja laistavat kasvatusvastuun. Vaikka vanhempi on itse sortunut "tappavaan, vaaralliseen" tapaan, niin on oikein verjella jälkikasvuaan aikuiseksi. Tupakoinnin oppii helposti, mutta siitä eroon pääseminen on kovan ponnistuksen tulos.
      Tupakoinnista varoitetaan niin paljon, koska sillä on niin tuhoisat seurauksen ihmisen terveyteen. Haluatko kuolla keuhkoahtaumaan, keuhkosyöpään, aivoinfartkttiin?
      Sinun äitisi välittää tosella sinusta.

    • pervo paavo

      Mulla oli sama tilanne aikaisemmin, kunnes tajusin et röökin poltossa ei ole järkeä. Mun tarkotus ei oo saarnata, sillä itekki poltin 3.5v ennenki tajusin lopettaa. Mulla oli menny 2014euroa röökiin. Suosittelen et vähennät sun polttamises johonki rööki per viikko tai sit kokonaan. Toivottovasti oot trolli, koska sun kavereite vanhemmat rikkoo lakia joten suosittelen soittaa lastensuojelu virastoon.
      T. Terve mies

    • hui kamala

      Ei noin pieni saa polttaa oliksä nyt 3 vai 5 herranjestas pitääpi tehä lastensuojelu aihe

      • haloooooo!!!

        Sää ja sun kaverit on ihan sairaita!
        Anna yks hybä syy miks sä haluot kuolla 20 vuotta nuorempana!toi on ihan totaalisen sairasta.sun äiti on tosi vastuullinen ja hyvä äiti! Ja nyt sää valitat sille ilman sun äitiä sua ei olis ees olemassa!


    • Hei,

      Tupakkalain mukaan tupakkatuotteiden luovuttaminen on kielletty alle 18-vuotiaille. Tämän takia äitisi ei voi lain mukaan antaa sinulle lupaa tupakointiin. Samoin tupakkalaki kieltää alle 18-vuotiaalta tupakkatuotteiden hallussapidon, joten lain mukaan et voi itsekään tupakoida.

      Ehkä tässä on yksi monista hyvistä syistä, miksi äitisi ei anna sinulle lupaa polttaa tupakkaa.

    • lopettaja

      Ite oon 15 ja olen polttanut. Tupakointi on älykkäämpi edea kun nuuskaaminen, koska yks nuuska sisältää monen tupakan nikotiinit. Tupakasta väitetään että se auttaa vitutukseen. Aluksi se autto mut jälkeenpäin se ei outtanut paitsi jos poltti puol askia kerrallaan. Kaikki mitä nää on kirjotellut onjo vitosella käsitellyttä asiaa. Se lukee myöd askin kannessa. Omasta mielestä tupakka oli lopuksi paskaa. Ja laki voi muuttua ens vuodeksi että alaikäsille diilaamisesta joutuu vankilaan koska se on laitonta. Toivon että et rupea polttaan ja jos rupeet niin vasta aikuisena

    • pahisXD

      ittelläni on vittumainen äiti joka on saatananmoinen mulkku se varmaa murhais mutt jos sais tietää ett oo polttanu on vaikeet saada röökii ku kukaa ei anna joten no mehän kaveripiirissämme tehään itte sätkiä jotka me täytetään teellä sen jälkee kyllä haisee mutt hiuslakkaa ja hajuvettää koko tyyppi täytee. oo tehny tätä kaks viikkoo enkä oo jääny kii tää on halpa ja hyvä keino!

    • savuton1

      Eihän tupakoinnissa ole mitään järkeä. Siinä on vaarallisia aineita vaikka kuinka paljon ja se vahingoittaa terveyttä monella tavalla. Monet, jotka on tupakoinnin aloittaneet ovat sitä katuneet myöhemmin ja lopettaminen ei ole sitten helppoa, koska nikotiini on kaikkein koukuttavin aine, jopa koukuttavampi kuin huumeet. Itse olen kokeillut tupakkaa eikä siitä mitään nautintoa saa. Se kyllä rauhoittaa, mutta muuta vaikutusta sillä ei ole. Kahvistakin saa jo paljon suuremman nautinnon. Joku 14-vuotias poika joskus sanoi minulle, että tupakointia ei kannata aloittaa, että siinä menee vain raha ja terveys.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupakointi

    • savuton1

      Ite olen siis 15-vuotias poika. 14-vuotias poika, joka sanoi minulle ettei kannata polttaa oli voimakkaasti nikotiiniriippuvainen ja polttaa askin päivässä.

    • valojatauluun

      Kannatta nyt oikeesti vähä miettiä. Itekki monia vuosia polttaneena, nyt kumminkin lopettaneena ( joka oli oikeasti vaikeata ) voin sanoo että tuut katuu myöhemmin.

      Naisen hankinnassakin sulle avautuu enemmän portteja, kun ei ne kaikki jaksa katella polttavaa kumppania. Ja yleensä ne paremman näköset muijatkin on polttamattomia ( viimestään huomaat 20 vuoden päästä ) .

      Et lopeta nyt ennen kuin ehit kunnolla alottaakkaan.

    • Tupsu-tuhisee

      Hyvä että äitisi ei anna sinun polttaa!! Se on VAARALLISTA!!

      • Muulilaakson-mörkö

        Mun äiti ja iskä ei välitä mun
        tupakoinnista ja mun veli ostaa mun tupakkaa aivan mahtavaa😂😝


    • eijumalauta._.

      Ei jumalauta...

      Joo, olen kyllä tästä samasta ikäluokasta n.15 oletan että olet sinäkin. Mutta kuinka vitun tyhmä voi olla?

      "Kuinka saan polttaa tupakkaa" ._. Älä nyt hyvä ihminen ole ihan tuulen vietävissä.
      Taas verorahoilla paikkaillaan sun terveysongelmia parinkymmenen vuoden kuluttua.

    • TUPAKKA ON SIISTIÄ

      ei siitä röökistä mitää ongelmia tule. mulla ainakin rööki auttaa vitutukseen sterssiin päänsärkyyn ja helpotaa oloa krapula aamuina

    • Sitä se on

      Äitisi varjelee sinua syystä! Tupakkaan jää koukkuun ja siihen voi jopa kuolla! Äitisi suojelee sinua koska alle 18 vuotias ei vielä päätä kokonaan elämästää! Äitisi ei anna sinun tuhota elämääsi tupakalla! Kun täytät 18 niin päätät itse miten elämäsi suuntaat! Silloin olet vapaa päättämään tuhoatko sen vai parannatko sen!

    • helmiii00

      miks sun äitin pitää tietää et poltat ? ei mun äiti ainakaa tiiä et poltan XD

    • pa.............. pa............. pa................

      paska!!!!! eikun paperirööki hups ;))))))) höpsistä LÖLLÖ xD

    • Anonyymi

      älä polta! haluatko että hengästyt aina todella helposti, et voi harrastaa liikuntaa, kuolet 30 vuotta aiemmin johonkin keuhkosyöpään yms. yolo älä pilaa sun elämää sillä😶 myös muut ihmiset kärsii muitten tupakoinnista, ite on aina vihannut tupakoivia saatana🖕🏻

    • Menee 0.5 savuketta päivässä tai alle. Yolo vittu ei VITTU kiinnost nössöt ei röökää vittu!! Porukka tipahtais hautaan asti mun arkipäiväseteillä. Yo yo yo helsingi 420 4ever gang

      • TYHMÄ


    • Anonyymi

      on todella tyhmää polttaa.
      tiedän useampia kun poltteli ensin vain kavereiden kanssa muutaman viikossa, mutta aikuisena se lisääntyi 2 askiin päivässä.

      ei kannata aloittaa, sillä on tosiasia että yli puolelle on lopettaminen hyvin vaikeaa.
      Vaikka on 1-2 v tupakoimatta, se ei todista että on pystynyt lopettamaan.

      Nykyään on paljon työnantajia jotka valitsee ja hakee tupakoimattomia.
      Tupakoiva haisee jos joutuu olemaan asiakaspalvelutyössä, kuten minäkin automyyjänä. meill jo 90 luvun lamassa annettiin tupakoitsijoille vapaa elämä kun saneerattiin.

      hyvä kaveri ei tupakoi, eikä se edes viihdy tupakoivan kanssa.

    • Anonyymi

      vitutukseen se auttaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe