Uosikkisen seinälautanen

Rise58

Olisiko täällä joku jolla olisi tietoa kuvan Uosikkisen seinälautasesta.

vastaavaa lautasta en ole Googlettamalla löytänyt mistään. Joitain hieman saman näköisiä kylläkin, mutta en tällä kuvalla olevaa, enkä myöskään sinistä. Kaikki jotka ovat olleet lähellä tätä, ovat olleet mustia.

Pohjassa ei ole muuta kuin Uosikkisen nimi ja Arabian leima.

http://www.aijaa.com/img/b/00122/12675728.jpg

4

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arabian aimo

Raija Uosikkisen suunnittelema Emilia-sarja on mielestäni kysymyksessä.
      Kuparipainokoriste ja sarjassa erilaisia kuvia ja astioita.Arabian tuotannossa
      1957-66.
      Hinta-arvio karkeasti ,noin 50 euron molemmin puolin,riippuen kunnosta ja astian
      koosta.
      Näistä Emilia-sarja tarjoiluvadeista ,siis aika isoista, pyydetään jopa 170 euroa.

• Rise58

Kiitos vastauksesta. Itsekkin ensin ajattelin että se olisi Emilia sarjaa, mutta olen käynyt Googlettamalla läpi satoja jos ei tuhansia Emilia sarjan kuvia ja yhdessäkään niistä ei ole ollut lautasen reunanauha kuvio samanlainen. Google kuvahaulla olen löytänyt ainoastaan yhden vastaavanlaisen ja se oli huuto.net:ssä mutta väriltään musta. No sarja on kaiketi sama kuitenkin omani kanssa mutta siinäkään myynti-ilmoituksessa ei mainita sarjan nimeä.

• Rise58

Eikä vieläkään faktatietoa tähän Uosikkisen seinälautas kyselyyn?

• monia malleja

Kaikki faktat taitaa jo olla esillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe