hei olen hankkimassa toista koiraa meidän perheeseen! elikkäs meillä on ennestään toinen koira sekarotuinen vajaa 2 v. perheeseen kuuluu 7 lasta ja 1 aikuinen. asumme isossa rivitalo neliössä jossa on sellainen omakotitalon kokoinen piha.olemme todella aktiivisia ja liikumme päivittäin todella paljon. harkinnassa olis belgianpaimenkoiran ja valkoisenpaimenkoiran risteytys. käyttäisimme sitä lenkillä 3-5 kertaa päivässä 2-5 kilometrin lenkeillä ja aktiviettejäkin saisi puuhastella päivittäin.
Vastaukset 1
- Sekarot on paras
Ihanaa, että olette noin kiinnostuneita eläimistä! Minun oma kokemukseni on, että belgian paimenkoira on vaativa koira. Ehkä jokin helpompi koira olisi parempi vaihtoehto?
PS Itse olen sekarotuisten fani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052220Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3901242- 761035
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö215968Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65676- 46644
- 33627
- 34608
- 88597
- 41574