Ystävällisesti tiedustelisin onko Sipoossa autiotaloja, joita voisi käydä katselemassa? Ehkä myös pääsisi sisälle kurkkimaan. Asun Vantaalla ja olen ihan viattomin mielin asialla, koska autiotalot kiinnostavat minua kovasti. Autoajeluilla olen yrittänyt niitä etsiä, mutta ei tunnu oikein löytyvän. Jos joku voisi ystävällisesti antaa vinkkiä kohteista olisin hyvin kiitollinen. Olen naisihminen, joka ei sotke, särje tai muutenkaan paikkoja tuhoa :) Olisin kiitollinen nopeasta vastauksesta, koska suunnittelen syysretkeä tällaiseen kohteeseen vielä ennen talven tuloa. Kiitos!
Autiotaloja Sipoossa?
6
2970
Vastaukset
- Herbert Höpö
Onhan niitä Sipoossa, autiotaloja. Ennenkuin kyselet osoitteita tekisin sinulle kuitenkin yhden kysymyksen. Oletetaan, että omistaisit autiotalon Liperissä. Miten itse suhtautuisit siihen, että Pohjois-Karjalan sivustoilla joku kertoisi tämän talosi osoitteen/sijaintipaikan?
Vastaus ei ole, että uudelleen todistelet hyviä tarkoituksiasi. - sibbo bo
se ole parempi ette tule yhtä kurkkimaan här. pysyy vaan pois se on kaikki paras
- boxissa on
ja söderkullassa,useita ruotsalais-somalialaisten hylkäämiä edustus kartanoita,osoitteet löydät kukka-hattu piipertäjien syyslehdestä.
t.astrikki - Jonnesipoost
Jokipuistossa mielisairaaloja rikkomalla pääse inee
- Anonyymi
Ne Jokipuiston tyhjien rakennusten ikkunoita EI SAA RIKKOA, Koska ne eivät ole yleisölle tarkoitettuja.
- Vittuuntunut123
Pitikö tääki keskustelu pilata tollasella paskalla ku joitain oikeasti kiinnostais Sipoon autiotalot!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938