Samsung-puhelimeen ilmestyi viime viikolla riesaksi kesken Sanajahdin esiin hyppäävä MoboMarketin mainos (topoffers.mobi ja MoboMarket) tms.Tänään se hyppi silmille myös Samsungin tabletista. Mobo estää pelaamiseen eli jos sen poistaa ruudulta tavalla tai toisella, peliä ei välttämättä voi jatkaa. Joko sanoja ei voi muodostaa tai sitten jo saadut sanat nollautuvat. Ongelma on vain Sanajahdissa, ei muissa sovelluksissa. Mikä perkuleen bugi tai virus tai muu riesa tuo on? Ja ennen kaikkea, miten tuosta pääsee eroon?!
Sanajahti ja MoboMarket
13
2440
Vastaukset
- sama homma kahilaisella
Sama ongelma ilmestyi minullekin hiljattain. Ei tietoa miten sen saisi pois.
- Ärsyttäyää
Sama juttu, laitoin just aikasemmin tohon sanajahtifoorumi keskusteluun asiasta. Ihan tossi ärsyttävää. Ja mistään netistä en löydä neuvoa asiaan suomen kielellä tai englanninkilellä.
- soh2
Poistoon menee minulta ainakin tuo peli, kun pelaaminen nyt mahdotonta. Missään ei vielä infoa siitä, ollaanko asiaa korjaamassa vai ei..
- hiltu2
juu sama juttu. erittäin nahkanen, näkyy pelaajamäärätkin olevan kevyesti laskussa. Infotkaa ihmeessä jossaa jotenkin korjata.
- vihuttaarankasti
hiltu2 kirjoitti:
juu sama juttu. erittäin nahkanen, näkyy pelaajamäärätkin olevan kevyesti laskussa. Infotkaa ihmeessä jossaa jotenkin korjata.
Se on ihan saatanan ärsyttävä! Äsken ilmestyi tulemaan minullekkin.. nyt apua!
- ropontteri
Ei ole mobo minultakaan poistunut. Katkoo peliä pahiten aamuisin. Miten helvetissä tuosta pääsee eroon!?
- Sanajakt
Mulla häipyi sanajahdista itsestään, mutta siirtyi sitten wordamenttiin... Parempi näin :)
- eienäävituta
Itselläni oli sama ongelma noin pari viikkoa sitten. Olin ladannut "päivän sovellus" sovelluksella elävän taustakuvan mainoksettoman version ilmaiseksi (sovelluksen idea on siis saada joka päivä ilmaiseksi muuten maksullinen sovellus). Kuitenkin jostain syystä mainokset palasivat noin viikon taustakuvan lataamisen jälkeen ja samalla sanajahti peliin rupesi ilmestymään noita ärsyttäviä ponnahdusikkunoita. Ongelma ratkesi poistamalla taustakuva. Sama ongelma ilmestyi uudestaan eilen vaikka en ollut ladannut mitään uutta. Tutukin läpi sovellukset ja edellisen kaltainen tilanne oli toistunut. Poistin mainoksellisen sovelluksen ja ponnahdusikkuna ongelma hävisi jälleen. Tiivistettynä: pääset eroon siitä poistamalla sen sovelluksen, jolle olet ladatessa antanut oikeuden laittaa noita ponnahdusikkunoita hyväksymällä sovelluksen ehdot. Toimi ainakin minulla.
- Ängelmä edelleen
Minulla on vain muutama sovellus tyyliin Viiniopas, Yle Areena ja Pikku Kakkonen ja pari lastenpeliä eikä mitään viimeaikaisia latauksia, paitsi nyt tämän hässäkän myötä Antivir. Se paska Mobomarket vaan tulee aina uudelleen ja Fugokin vastasi vain ympäripyöreyksiä. Aika neuvoton olo. :(
- hämmästynyt
Ängelmä edelleen kirjoitti:
Minulla on vain muutama sovellus tyyliin Viiniopas, Yle Areena ja Pikku Kakkonen ja pari lastenpeliä eikä mitään viimeaikaisia latauksia, paitsi nyt tämän hässäkän myötä Antivir. Se paska Mobomarket vaan tulee aina uudelleen ja Fugokin vastasi vain ympäripyöreyksiä. Aika neuvoton olo. :(
Latasin sanajahti pelin nii mulla oli valmis profiili pelissä?? Oli 20lv ja nimi oli TULisiJA?
- Jarmoteus
hämmästynyt kirjoitti:
Latasin sanajahti pelin nii mulla oli valmis profiili pelissä?? Oli 20lv ja nimi oli TULisiJA?
Käytetty puhelin?
- tfjy
Mulla on jännä mutta riskialtis vinkki. Rootatkaa puhelimenne ja asentakaa app joka estää lähes kaikki mainokset. Nykyään kaikki pitää ahneuksissaan pilata mainoksilla tai jollain muulla vedätyksellä. Mieluummin maksaisin sen euron pari kuin lataisin ilmaiseksi ja pelaisin mainosten kanssa.
- Anonyymi
Ärsyttävää kun ei näe tulostaan/sijotustaan kun heti tulee joku peli perään eikä saa pois lopettamatta myös sanajahtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070